Hotel Gasthaus Fellertal

1 review over Hotel Gasthaus Fellertal

• 2017
    9Louis02-06-2017

Motorvakantie in de Moezelregio

In het Hemelvaartweekend wilde wij met de motor door het Moezelgebied toeren. Wij zochten naar een motorvriendelijk hotel. Dit hotel is zeker motorvriendelijk. Motoren kunnen hier in de afgesloten garage gestald worden. Indien nodig zetten zij zelfs hun eigen tractor buiten. De kamers zijn zeer schoon en netjes ingericht. De eigenaren en de medewerkers zijn erg vriendelijk. De prijs van de drankjes is normaal. Het ontbijt wordt op je tafel klaargezet. Wij hadden ook nog halfpension bijgeboekt. Je krijgt dan een soep vooraf een salade, hoofdgerecht en nagerecht. Dit alles voor een prijs waar je in Nederland niet eens een hoofdgerecht voor kunt bestellen. Je kunt heerlijk op het terras vertoeven na een dagje toeren.

Met oudere kinderen

0 tips over Hotel Gasthaus Fellertal