Reviews over Fell

Motorvakantie in de Moezelregio

Louis,
    2-6-2017

In het Hemelvaartweekend wilde wij met de motor door het Moezelgebied toeren. Wij zochten naar een motorvriendelijk hotel. Dit hotel is zeker motorvriendelijk. Motoren kunnen hier in de afgesloten garage gestald worden. Indien nodig zetten zij zelfs hun eigen tractor buiten. De kamers zijn zeer schoon en netjes ingericht. De eigenaren en de medewerkers zijn erg vriendelijk. De prijs van de drankjes is normaal. Het ontbijt wordt op je tafel klaargezet. Wij hadden ook nog halfpension bijgeboekt. Je krijgt dan een soep vooraf een salade, hoofdgerecht en nagerecht. Dit alles voor een prijs waar je in Nederland niet eens een hoofdgerecht voor kunt bestellen. Je kunt heerlijk op het terras vertoeven na een dagje toeren.

Prima verblijf

Fam. van den Akker,
    18-1-2011

Wij zijn met kerst een paar dagen in dit pension geweest. Het appartement was zeer ruim en het leek net nieuw, alles schoon en fris. Ook de gastvrouw was zeer vriendelijk en behulpzaam. Prijs kwaliteit in uitstekende verhouding. Mooie ligging in wel een heel rustig dorpje, maar Trier is slechts een 10 minuten met de auto. Zeker voor een paar dagen een aanrader.