Pension Kloster St. Maria

PensionWeer vandaag16°6°
Pension Kloster St. Maria
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kloster St. Maria voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Kloster St. Maria in het Nederlands

Geweldig leuk! Aanrader!

Cristel
25-7-2017

Erg gastvrij, super schoon, mooi gelegen. Vond t jammer dat we zo laat aankwamen (22.00u) Kinderen (13 en 9) vonden het ook erg bijzonder,

Wel handig om te weten dat om 6.00u de klokken gaan luiden en dat je dan dus rechtop in je bed zit. Maar het had ook wel weer wat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Kloster St. Maria in Esthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Kloster St. Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Kloster St. Maria scoort een 9.53 uit 10 op basis van 64 reviews.