Hotel Pollmanns

98 reviews over Hotel Pollmanns in het Nederlands

Geweldig!

Roland Bouwman
17-5-2018

Wij komen al jaren bij de fam.Pollmanns en elke keer genieten we weer!

Dit keer zijn we in het sinds vorig jaar geopende museum van de fam.Pollmanns geweest. Absoluut de moeite waard om een kijkje te nemen waarna de mogelijkheid bestaat om een lekker hapje en/of drankje te nuttigen.

Prima hotel en goede ligging

B.Nijgh
5-10-2017

Goede ontvangt, prima sauna en aardig personeel

Prima prijs kwaliteit

Bruno
25-7-2017

Heel goed hotel. Wij hadden een gemoderniseerde kamer.

Minpuntjes zijn de slappe hoofdkussen en de wifi. Daar met nog aan gewerkt worden!

Ook het terras kon netter maar de moderne kamer maakte dit ruimschoots goed!

Geweldig Hotel!!

R.Bouwman
9-5-2017

Wij komen al jaren in dit Hotel en genieten elke keer weer.

De laaste tijd heeft de familie Pollmanns enorm geinversteerd om het te moderniseren en met succes.

Het hotel is niet geschikt voor families met kinderen daar zijn geen faciliteiten voor. Buitendat is het hotel voorzien van een prachtige wellnes.

Het hotel heeft een apart gedeelte met een gezellige bar maar helaas is deze niet zoveel open.

Zeker een aanrader!!!

Meer dan prima!! Een aanrader.

Willem
24-4-2017

Hotel ligt aan de Moezel. Kamers aan achterzijde (tuin) zijn rustiger. Een balkon is aan te bevelen vanwege de middag/avondzon. Tuinstoelen met kussens zijn beschikbaar. De kamers zijn mooi ingericht en worden heel goed schoon gehouden. Het hotel heeft een welnessafdeling inclusief diverse gratis grote sauna's en een stoombad. Handdoeken, badmantel en ligstoelen zijn beschikbaar. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Ontbijt is ruim voorzien en er is voor elk wat wils. Het 3 gangen keuzediner is zeer goed. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor kinderen is er helaas niet veel te doen. Een groot pluspunt is dat met de Gästekarte gratis gereisd kan worden (bus en trein) over het hele gebied Cochem-Zell en zelfs naar Koblenz. Bushalte voor de deur, 7 minuten met de bus (uurdienst) naar Cochem. Heel goede voorziening.

Oude reviews (archief)

Het eten was goed, 's morgens ontbijtbuffet, 's avonds een 3-gangen diner, waarbij je voor het hoofdgerecht 3 keuzes had. de kamer was netjes, niets op aan te merken.

Hier wil ik terug !

j.m.
17-7-2016

Mooi, ruim en up to date hotel. Kamers net en zeer actueel ingericht : top! Verzorgd tafelen met lekker, uitgebreid ontbijt en diner aan mooi gedekte tafels in de verschillende restaurantgedeelten. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Kwaliteit/prijs OK. Aangenaam terras tegenover de Moezel en de wijnbergen. Echt ruime, volledige en hygienische wellness met aangenaam rustgedeelte (in kamerprijs begrepen). De ligging is ideaal voor (korte of lange) wandelingen of fietstochten langs de Moezel en/of door de wijnvelden, naar stad(jes) als Cochem, Beilstein en verder. Gratis parkeren. Klein minpunt : weg tussen hotel en rivier maar dat is overal zo langs de Moezel.. Een zeer aangenaam hotel. Om terug te keren!!!

Zalig

Bernard Felix
31-1-2016

Alles was ok

Bedienig tof

eten meer dan genoeg

ligging zalig aan het water

Geweldig Hotel

R.Bouwman
17-1-2016

Geen geschikt hotel voor kinderen.

Een aanrader

Mertens Isidoor
1-11-2015

Zeer vriendelijk personeel,goede maaltijden bij halfpensionformule(keuze uit vier hoofdgerechten).

Ligging niet ver van Cochem.Bustickets gratis te verkrijgen aan de receptie!!Trevia wandeltraject zeer mooi maar ook zeer technisch,niets voor ongeoefende.Kamers modern en ruim,maar vanaf een bepaalde hoogte zeer veel stofpluizen???

We hebben een aantal aanbieders voor Pollmanns voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pollmanns in Ernst (Mosel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pollmanns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pollmanns scoort een 8.54 uit 10 op basis van 103 reviews.