Ernst (Mosel)

We hebben een aantal aanbieders voor Ernst (Mosel) voor je op een rij gezet:

vakanties Ernst (Mosel)

We hebben een aantal aanbieders voor Ernst (Mosel) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Ernst (Mosel)

Heel goed hotel in een kalm plaatsje aan de Moezel

Willem
    30-7-2018

Ernst is een klein dorpje aan de Moezel op ongeveer 5 km van Cochem. Het dorp heeft weinig vertier. Wel zijn er een paar barretjes, een ijscafé en een paar restaurantjes. Er is een Wein Museum en de mogelijkheid bestaat voor fietsverhuur en kanovaren. De schepen die tochten maken vanuit Cochem leggen ook aan in Ernst. Hotel Pollmanns heeft ons voorzien van een Gästekarte die ook dienst deed als gratis bus- en treinkaart. Ernst heeft busverbindingen (1 x per uur) met Cochem (stroomafwaarts) en Bullay (stroomopwaarts). Beide plaatsen hebben weer een station. Vanuit Cochem kun je gratis met de trein tot Bullay maar ook de andere kant op naar Koblenz gaat prima. Vandaaruit kun je nog weer verder naar het achterland. Een rustig plaatsje met niet al te veel vertier.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

top appartement en top eigenaren

Annemarie
    20-2-2017

Rustig dorp met zo'n 3 a 4 prima eetgelegenheden, bij de pizzaria moet je wel een beetje geduld hebben, De wijnfeesten zijn errug gezellig met heel mooi vuurwerk, buitenzwembad op ongeveer 5 km van ernst, de wijn van Hommes is ook heerlijk, mooie wandelroutes in de buurt, echt een heeeel fijne plek om op vakantie te gaan met kinderen in de basisschoolleeftijd, vriendelijk, schoon, goed betaalbaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Rustig gelegen naast Cochem

LindA
    8-8-2014

Rustig op kleine 10 minuten van Cochem af. Heeft een goede bakker. Er is verder weinig te doen, maar prima uitvalbasis. aan de rand van de moezel is een voetbalveld, er zijn ligstoelen en veel bankjes.

Gereisd met partner in augustus 2014

Heerlijk dorp,en zo mooi! Moezel,wijnbergen enz

Carina
    9-5-2014

Gaan er ieder jaar een paar keer naartoe,vinden het zelf een supergezellig dorp waar ook geregeld iets georganiseerd wordt.Mooie wijnbergen,hogerop heerlijk bos en natuurlijk aan de moezel! In de zomer kun je er kanoën,fietsen huren en langs de moezel kun je spelletjes doen bv schaken en moezel volley!!Een echte aanrader..

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving

Heidie Ploeg
    17-9-2013

Toen wij in Ernst kwamen was het de laatste avond van een wijnfeest, leuk om te zien. We hebben o.a fietsen gehuurd en zijn langs de mosel wezen fietsen. Ernst ligt een paar km van Cochem. Cochem is een mooie oude stad waar je een schitterend oud kasteel kunt bezoeken en je kunt er winkelen.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Ernst (Mosel) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 56 reviews