Hotel Neumühle

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°15°
9,3

8 reviews over Hotel Neumühle in het Nederlands

We hebben erg genoten van ons verblijf.

Familie Robb
25-7-2017

We hebben eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. We maakten gebruik van het 7daags arrangement waaraan vanwege het 30-jarig bestaan een extra gratis overnachting was toegevoegd. We hadden een mooie en sfeervolle landhuiskamer de Luxe met balkon waarop niets viel aan te merken. Het was in het hotel overal naar hygiene erg schoon. Het ontbijt was erg uitgebreid en het drie-gangen diner smaakte goed als was een van ons persoonlijk geen liefhebber van spaghetti. Omdat de door ons te kiezen dinergerechten voor de volgende dag in het Duits worden aangereikt was voor ons niet steeds duidelijk wat we te eten zouden krijgen. Een tevens daaraan gekoppelde vertaling in het Nederlands zouden we op prijs gesteld hebben. Personeel was erg klantgericht ingesteld doch niet opdringerig en erg vriendelijk. De hotelgasten zijn naar leeftijd, net als wij, overwegend mensen met toch wel de nodige lange levenservaring. Voor kinderen zou ik dit hotel niet aanraden omdat zowel het hotel zelf als de directe omgeving daarop niet is ingericht. Het ligt ongeveer 1 1/2 kilometer van de dorpskern Enkirch.

Gereisd Met partner in juli 2017

Heel fijn hotel

silia cuijpers
8-9-2015

Prachtig hotel, mooi gelegen, met vriendelijke eigenaren. Kamers prima in orde, goed ontbijt.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Blijft een goed hotel

lavrijsen
4-9-2015

Je gaat er met plezier naar toe alleen al voor de rust

Gereisd Met partner in augustus 2015

Hier vindt je rust......

J
1-7-2014

Om even er tussenuit te gaan is Hotel Neumühle een aanrader. Prachtige ligging, vriendelijk en gastvrij personeel. De kamers zijn ruim, schoon en met alle comfort. Het eten is er voortreffelijk. Op woensdag was er een barbeque avond. Gezellig en heel lekker. De omgeving is er prachtig. Je kunt er mooie wandelroutes maken en aan de Moezel liggen prachtige oude stadjes. Zelf denk ik dat het voor en met kleine kinderen een minder geslaagde locatie is. Misschien te rustig.

Gereisd Met partner in Tue Jun 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Fam Florie
10-6-2012

Wij kunnen dit hotel warm aanbevelen. Prachtig hotel, in een zeer rustige en stille omgeving. De kamers zijn perfect en zeer schoon. Het eten is prima met geweldig saladebuffet. Bijzonder aardige eigenaars, maar ook het personeel is zeer correct, zeer vriendelijk en niets is voor hen te veel.

Gereisd Met partner in juni 2012

Steeds voor herhaling vatbaar!

Sandra
5-9-2011

Reeds voor de 3de maal hebben wij in hotel Neumühle gelogeerd. Steeds een zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Er heerst een gezellige familiale sfeer. Chapeau voor de moeder van hoteleigenaar Peter, die nog steeds meedraait. Iedereen heeft altijd een vriendelijk woord en een glimlach klaar! Zeer nette en propere kamers, ruime parking. s' Morgens uitgebreid ontbijt, zodat je stevig op je benen staat, en 's avonds een heerlijk menu met keuze uit vis of vlees bij de hoofdschotel. Wij komen zeker nog terug!!!

Gereisd Met vrienden in september 2011

niet goedkoop maar

lavrijsen
16-4-2010

dit hotel is niet het goedkoopste uit de buurt maar het is het dubbel en dik waard zeer rustige ligging -grote parking-fietsenstalling-rustige kamers de drukte en feestgedruis is in het dorp op ong 20 min wandelen

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

een beetje hoger in prijsklasse,maar...

lavrijsen willy
11-1-2010

Zeer vriendelijke mensen die in familieverband iedereen goed en vriendelijk ontvangen.Een zeer rustig hotel ver van alle drukte. Een ideale uitvalsbasis om te wandelen en fietsen,meer moet ge er niet zoeken. Het dorp Enkirch is ong. 20 min wandelen als men nog wil uitgaan.De rest is RUST. De broer van de uitbater heeft een wijnkelder vlak naast het hotel. Parking geen probleem. Niet van de goedkoopste maar het is het waard nederlanstalige bediening

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2009

• De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceBeperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neumühle in Enkirch , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neumühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.