Hotel Neumühle

Duitsland, Rheinland Pfalz, Enkirch

9.3Fenomenaal

8 reviews over Hotel Neumühle

• 9Familie Robb25-07-2017

We hebben erg genoten van ons verblijf.

We hebben eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. We maakten gebruik van het 7daags arrangement waaraan vanwege het 30-jarig bestaan een extra gratis overnachting was toegevoegd. We hadden een mooie en sfeervolle landhuiskamer de Luxe met balkon waarop niets viel aan te merken. Het was in het hotel overal naar hygiene erg schoon. Het ontbijt was erg uitgebreid en het drie-gangen diner smaakte goed als was een van ons persoonlijk geen liefhebber van spaghetti. Omdat de door ons te kiezen dinergerechten voor de volgende dag in het Duits worden aangereikt was voor ons niet steeds duidelijk wat we te eten zouden krijgen. Een tevens daaraan gekoppelde vertaling in het Nederlands zouden we op prijs gesteld hebben. Personeel was erg klantgericht ingesteld doch niet opdringerig en erg vriendelijk. De hotelgasten zijn naar leeftijd, net als wij, overwegend mensen met toch wel de nodige lange levenservaring. Voor kinderen zou ik dit hotel niet aanraden omdat zowel het hotel zelf als de directe omgeving daarop niet is ingericht. Het ligt ongeveer 1 1/2 kilometer van de dorpskern Enkirch.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9silia cuijpers08-09-2015

Heel fijn hotel

Prachtig hotel, mooi gelegen, met vriendelijke eigenaren. Kamers prima in orde, goed ontbijt.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10lavrijsen04-09-2015

Blijft een goed hotel

Je gaat er met plezier naar toe alleen al voor de rust

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10J01-07-2014

Hier vindt je rust......

Om even er tussenuit te gaan is Hotel Neumühle een aanrader. Prachtige ligging, vriendelijk en gastvrij personeel. De kamers zijn ruim, schoon en met alle comfort. Het eten is er voortreffelijk. Op woensdag was er een barbeque avond. Gezellig en heel lekker. De omgeving is er prachtig. Je kunt er mooie wandelroutes maken en aan de Moezel liggen prachtige oude stadjes. Zelf denk ik dat het voor en met kleine kinderen een minder geslaagde locatie is. Misschien te rustig.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Fam Florie10-06-2012

Prima

Wij kunnen dit hotel warm aanbevelen. Prachtig hotel, in een zeer rustige en stille omgeving. De kamers zijn perfect en zeer schoon. Het eten is prima met geweldig saladebuffet. Bijzonder aardige eigenaars, maar ook het personeel is zeer correct, zeer vriendelijk en niets is voor hen te veel.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Sandra05-09-2011

Steeds voor herhaling vatbaar!

Reeds voor de 3de maal hebben wij in hotel Neumühle gelogeerd. Steeds een zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Er heerst een gezellige familiale sfeer. Chapeau voor de moeder van hoteleigenaar Peter, die nog steeds meedraait. Iedereen heeft altijd een vriendelijk woord en een glimlach klaar! Zeer nette en propere kamers, ruime parking. s' Morgens uitgebreid ontbijt, zodat je stevig op je benen staat, en 's avonds een heerlijk menu met keuze uit vis of vlees bij de hoofdschotel. Wij komen zeker nog terug!!!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9lavrijsen16-04-2010

niet goedkoop maar

dit hotel is niet het goedkoopste uit de buurt maar het is het dubbel en dik waard zeer rustige ligging -grote parking-fietsenstalling-rustige kamers de drukte en feestgedruis is in het dorp op ong 20 min wandelen

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 9lavrijsen willy11-01-2010

een beetje hoger in prijsklasse,maar...

Zeer vriendelijke mensen die in familieverband iedereen goed en vriendelijk ontvangen.Een zeer rustig hotel ver van alle drukte. Een ideale uitvalsbasis om te wandelen en fietsen,meer moet ge er niet zoeken. Het dorp Enkirch is ong. 20 min wandelen als men nog wil uitgaan.De rest is RUST. De broer van de uitbater heeft een wijnkelder vlak naast het hotel. Parking geen probleem. Niet van de goedkoopste maar het is het waard nederlanstalige bediening

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

Hotel Neumühle info