Hotel Dampfmühle

Hotel Info

Meer hotelinfo

13 reviews over Hotel Dampfmühle

• 9J.W. Schuit29-09-2016

Fantisch hotel met mooie suites oude gedeelte

Prachtige combinatie van oud en nieuw met vooral in het oude gedeelte kamers als suites. Prima uitvalsbasis voor verschillende golfbanen.

• 9huisman21-04-2015

zeer fijn hotel

motorweekend met 6 personen en in dit hotel een heel pretiig verblijf gehad. Motoren netjes in de schuur kunnen stallen. Ruime zeer nette kamers en zeer vriendelijke eigenaren. Dik in orde. Beetje pech met 1 motor. Eigenaar was direct behulpzaam. Gewoon een leuke gezellige stek.

• 10hans driessen18-06-2013

Dampfmuhle Aanrader.

Prima Hotel met vriendelijke mensen, goeie kamers en goed eten. Wij waren er met motorgroepje. Mooie omgeving. Eigenaren zijn zeer klantvriendelijk.

Voor de liefhebbers is er nog een zwembad bij.

• 9giovanni15-06-2013

zeker in orde

als moto-hotel zeker geslaagd. de motor slaap tijdens de nacht veilig in de garage. het avondeten en zeker het ontbijt is dik in orde. ook de kamers zijn netjes. bovendien werden onze kletsnatte motorkleren door de patron s'nachts in een droogruimte gestoken waardoor deze s'anderendaags weer helemaal droog waren en dit alles met de glimlach. prijs/kwaliteit is helemaal top. een aanrader!

• 9die "Motomaedel" aus Holland24-06-2012

always a warm welcome "home"

With a group of 6 Dutch motorcycle ladies, we stay at this hotel every year. Our stay is always one big party: from the moment we arrive until the moment of our departure. the two owners, Paul and Silke, make us feel special. They go the extra mile to make our stay very enjoyable. They always give us good suggestions for nice routes, activities in case of bad weather, etc. The owners also make their own wines, liqueurs and sekts and if you ask they will tell you great stories on how it's produced. In short: a hotel to definitely visit and experience!

• 7cor07-09-2011

Eenvoudig schoon hotel met vriendelijk personeel.

Goed hotel met gesloten parkeerplaats voor de motor.Kamers zijn schoon en het ontbijt is goed.Prijs kwaliteit verhouding goed.

• 9Christine26-07-2011

Leuk hotel

We waren hier met een groep motorrijders voor een verlengd weekend. De motor kan in een afgesloten garage overnachten.

De kamers waren ruim en heel proper. Genoeg bergruimte om alles weg te leggen. Zelfs een kluis.

Het ontbijt was heel lekker en veel keuze. Het avondeten was de typische duitse keuken, heel lekker, maar veel te veel.

Het terras was heel gezellig om er 's avonds te zitten onder de wijnranken en druiven.

De eigenaar is ook heel vriendelijk en vraagt elke keer hoe de trip is geweest of waar we naartoe gingen.

• 9A. Eylenbosch18-10-2010

Topvakantie !!

Echt een vakantie waar we van genoten hebben, vooral van het lekkere ontbijt, van de zon & het zwembad en van de mooie streek !!

Met jonge kinderen

• 9a145701-09-2010

Prima hotel, niet te groot en toch goed

Prima ontbijt en avondeten, op de veranda onder de druiven een drankje drinken. Zeer vriendelijke eigenaar zwembad (verwarmd) kleine speeltuin voor kinderen. Een zeer goede plek om meerdere dagen te verblijven

• 8Van Gijseghem W15-06-2009

Ik ga er zeker terug !

We zijn al vele malen naar de moezel geweest maar dit hotel behoort tocht tot één van de beste (prijs/kwaliteit).

0 tips over Hotel Dampfmühle

0 vragen over Hotel Dampfmühle