Hotel Dampfmühle

Duitsland, Rheinland Pfalz, Enkirch

8.6Fantastisch

13 reviews over Hotel Dampfmühle

• 9J.W. Schuit29-09-2016

Fantisch hotel met mooie suites oude gedeelte

Prachtige combinatie van oud en nieuw met vooral in het oude gedeelte kamers als suites. Prima uitvalsbasis voor verschillende golfbanen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9huisman21-04-2015

zeer fijn hotel

motorweekend met 6 personen en in dit hotel een heel pretiig verblijf gehad. Motoren netjes in de schuur kunnen stallen. Ruime zeer nette kamers en zeer vriendelijke eigenaren. Dik in orde. Beetje pech met 1 motor. Eigenaar was direct behulpzaam. Gewoon een leuke gezellige stek.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 10hans driessen18-06-2013

Dampfmuhle Aanrader.

Prima Hotel met vriendelijke mensen, goeie kamers en goed eten. Wij waren er met motorgroepje. Mooie omgeving. Eigenaren zijn zeer klantvriendelijk.

Voor de liefhebbers is er nog een zwembad bij.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9giovanni15-06-2013

zeker in orde

als moto-hotel zeker geslaagd. de motor slaap tijdens de nacht veilig in de garage. het avondeten en zeker het ontbijt is dik in orde. ook de kamers zijn netjes. bovendien werden onze kletsnatte motorkleren door de patron s'nachts in een droogruimte gestoken waardoor deze s'anderendaags weer helemaal droog waren en dit alles met de glimlach. prijs/kwaliteit is helemaal top. een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9die "Motomaedel" aus Holland24-06-2012

always a warm welcome "home"

With a group of 6 Dutch motorcycle ladies, we stay at this hotel every year. Our stay is always one big party: from the moment we arrive until the moment of our departure. the two owners, Paul and Silke, make us feel special. They go the extra mile to make our stay very enjoyable. They always give us good suggestions for nice routes, activities in case of bad weather, etc. The owners also make their own wines, liqueurs and sekts and if you ask they will tell you great stories on how it's produced. In short: a hotel to definitely visit and experience!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9Christine26-07-2011

Leuk hotel

We waren hier met een groep motorrijders voor een verlengd weekend. De motor kan in een afgesloten garage overnachten.

De kamers waren ruim en heel proper. Genoeg bergruimte om alles weg te leggen. Zelfs een kluis.

Het ontbijt was heel lekker en veel keuze. Het avondeten was de typische duitse keuken, heel lekker, maar veel te veel.

Het terras was heel gezellig om er 's avonds te zitten onder de wijnranken en druiven.

De eigenaar is ook heel vriendelijk en vraagt elke keer hoe de trip is geweest of waar we naartoe gingen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9A. Eylenbosch18-10-2010

Topvakantie !!

Echt een vakantie waar we van genoten hebben, vooral van het lekkere ontbijt, van de zon & het zwembad en van de mooie streek !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9a145701-09-2010

Prima hotel, niet te groot en toch goed

Prima ontbijt en avondeten, op de veranda onder de druiven een drankje drinken. Zeer vriendelijke eigenaar zwembad (verwarmd) kleine speeltuin voor kinderen. Een zeer goede plek om meerdere dagen te verblijven

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Van Gijseghem W15-06-2009

Ik ga er zeker terug !

We zijn al vele malen naar de moezel geweest maar dit hotel behoort tocht tot één van de beste (prijs/kwaliteit).

Gereisd met partner in juni 2009

• 7flamez christine03-05-2009

geslaagd

zijn net terug van een verlengd w-end reisje naar enkirch!wij hadden h/p!de kamer die we hadden was héél erg netjes,propere lakens kortom niks op aan de merken!de gastvrouw was vriendelijk,alhoewel ze alleen duits sprak!het ontbijt was meer dan voldoende ,het avondeten was gewoontjes maar wel genoeg!prijs kwaliteit was het geslaagd!

Gereisd met partner in mei 2009

Hotel Dampfmühle info