Hotel Tannenhof Hunsruek

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Kinderopvang

125 reviews over Hotel Tannenhof Hunsruek in het Nederlands

Dit hotel word uitgebaat door een vriendelijk koppel, de keuken is goed de prijs kwaliteit is zeker in verhouding met het aangeboden eten.

Gereisd met partner in augustus 2013

simpel hoteletje

cauberghs n
9-11-2013

Zeer simpel ingericht hotel. Ontbijt was povertjes. Goede ligging voor wandelaars of fietsers.

Gereisd met partner in november 2013

zeer leuk

danny_bauwens5
24-7-2013

voor de prijs is dat een tof hotel

bediening is altijd heel goed

eten s morgen en s avond heel goed

liggen is ook heel goed dicht bij rijn en mossel

Gereisd met vrienden in juli 2013

hotel tannenhof

francismirella
21-5-2013

Gutschein van hotel tannenhof , zeer vriendelijke mensen en men krijgt absoluut waar voor zijn euro's. Zelf staan wij verstomd dat er mensen durven te schrijven "nooit meer " deze mensen moeten een 5* hotel boeken, maar ook voor deze catogerie betalen dan.

Voor ons een absoluut vriendelijk hotel , en wij komen zeer zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2013

Prima uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten

johan de cremer
      14-5-2013

Basic hotel, met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Het ontbijt is uitgebreid, gevarieerd en goed. Het warme eten is gewoon, maar goed en voldoende. De kamers verschillen nogal van comfort en grootte, maar zijn proper. De drankenkaart is miniem en de prijs middelmatig (3 euro voor een 0,5 biertje en 12 euro voor een fles Aldi wijn van 3 euro).

Toekomst gericht is het hotel aan aan zware renovatie toe.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Rustig goedgelegen hotel,

Hilde bosman
      13-5-2013

Het hotel is netjes en de kamers ruim. Het is gelegen dichtbij het stadscentrum, dus ideaal voor een avondje uit of een rustige stadswandeling. De eigenaars waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was zeer lekker! Het ontbijt uitgebreid en voor ieder wat wils! Aan te bevelen voor wandelaars en genieters van de natuur!

Gereisd met vrienden in mei 2013

Ook wij hebben geboekt via een veiling site. Daardoor maar voor half geld gelogeerd.

We hadden een familiekamer met ons tweetjes, waardoor we veel ruimte hadden en een apparte zithoek. Dit was wel heel leuk, maar het was allemaal wat verouderd.

De meubeltjes hoorden niet bij elkaar en het bankje zakten we bijna tot op de grond,

Het bed was goed voor ons, maar inderdaad was de verdere aankleding zeer versleten. De vloerbedekking en kleden waren erg kaal en vuil, gewoon van langdurig gebruik. Een bedlampje deed het niet en viel bijna uit elkaar, de handdoeken op de badkamer waren echt versleten. Daar zou ik de auto mee poetsen maar niet meer op een badkamer voor gasten hangen. De wc vroeg om een speciale manier van doorspoelen, anders bleef het water lopen. De deur van de badkamer had al zwaar te verduren gehad.

Het ontbijt was goed en ruime keuze.

De ligging van het hotel is ook prima, veel te zien in de omgeving.

Gereisd met partner in januari 2013

Rustige ligging. Kamer niet verwarmd.

Marianne
      2-12-2012

Hadden geboekt & betaald voor 2 nachten, doch maar 1 nacht gebleven daar.Verblijf via een veiling , dus prijs was oké. De uitbater is zeker vriendelijk. Ontbijt voldeed, avond eten genomen (30 euro voor 2 personen) en was voor die prijs oké, wilden na ons eten een koffie met cognac of iets anders, dat was er niet, we konden enkel een schnaps krijgen!

Het zwembad is wel gesloten daar. Hotel is verouderd...geen bar of receptie /foyer aanwezig. De kamers zijn ruim, doch serieuze slijtage aan bed en de ramen.Vast tapijt op de vloeren. Netheid was wel oké. Wij kwamen aan op onze kamer om 14u40, het deurraam stond open en de cv dicht gedraaid, het was er ijzig koud en om 23 uur was het nog steeds koud op de kamer. Aan de hotelier een bijkomend deken gevraagd, hij bracht het naar onze kamer en zegde zelf "het is hier koud" doch gaf geen andere oplossing!S morgens nog steeds geen warme temperatuur en we besloten te vertrekken ipv nog een dag+ nacht in de koude te vertoeven .

Gereisd met partner in december 2012

weekendje genieten

Andre & Helen
      12-10-2012

Mooie grote kamer met balkon, ontbijt was heel uitgebreid en heerlijk. Diner was prima en er wordt rekening gehouden met speciale verzoeken voor diner, geweldig! komen graag terug.

Een minpuntje is de weekendtoeslag van 40 euro, dat is teveel.

Gereisd met partner in september 2012

Fantastische ligging voor wandelaars.

Erik & Bianca
      11-9-2012

Wij zijn hier 7 dagen met onze hond geweest. Het hotel is niet nieuw maar de kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijt was erg goed, het avondeten was waar voor je geld. De mensen waaren vriendelijk en correct.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tannenhof Hunsruek in Emmelshausen (hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tannenhof Hunsruek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.