Emmelshausen (hunsrück)

We hebben een aantal aanbieders voor Emmelshausen (hunsrück) voor je op een rij gezet:

Reviews over Emmelshausen (hunsrück)

Uitstekend hotel voor wanneer je op doorreis bent

Rick & Ingrid,
    1-7-2017

Wij waren hier eind juni 2017.

Dit hotel heeft geen welkom. Bij de ingang moet je op een bel drukken omdat de deur altijd is gesloten, want het heeft geen receptie. Je krijgt een sleutel zodat je de volgende keer zelf de voordeur kunt openmaken.

Maar waar je uiteindelijk voor komt, de kamer, is formidabel!

De kamer was erg ruim, schoon en heeft een koelkastje & een balkon met een zitje. De bedden hebben een heerlijk matras, en de badkamer is schoon en ruim.

Het uitgebreide ontbijtbuffet heeft o.a. verschillende verse broodjes, gekookte eieren, diverse vleeswaren & kazen, enzovoort.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk en goed verzorgt appartement

Ellen,
    20-9-2016

Een uiterst compleet en goed verzorgt appartement op loop afstand van het centrum van Emmelshausen

Gereisd met partner in augustus 2016

HIer kom je terug...

Monica,
    14-6-2016

Het ligt midden in het bos en is via een smalle weg bereikbaar. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten. Het ontbijt is goed en het avond eten uitstekend. Vlotte bediening die rekening houdt met de persoonlijke wensen. De kamers ruim, de bedden goed. Er lopen wel huisdieren vrij rond, daar moet je tegen kunnen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Een aanrader !

Iwan B,
    14-6-2016

Prachtige ligging. Het is van binnen en buiten helmaal opgeknapt. Grote en schone kamers met boxspringbedden. Heerlijk eten en een vriendelijke bediening. Voldoende ruimte om motoren binnen te zetten. Wat onze groep betreft....Volgend jaar weer

Gereisd met vrienden in juni 2016

heel mooie ligging, en heel aangenaam hotel

ingrid,
    3-3-2014

Dit hotel word uitgebaat door een vriendelijk koppel, de keuken is goed de prijs kwaliteit is zeker in verhouding met het aangeboden eten.

Gereisd met partner in augustus 2013
Emmelshausen (hunsrück) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 23 reviews