Pension Weingut Schneider

6.6Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Ellenz-Poltersdorf

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Weingut Schneider voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info

12 reviews over Pension Weingut Schneider

• 4Joke09-09-2013

Kamers zeer basic en oud.

Zeer onvriendelijke ontvangst van de eigenaresse. Puur zakelijk. Ontbijt is van 8 tot 10 uur. Van de drie ochtenden lagen er voor 8.15 uur nog geen verse broodjes, maar geen enkel excuus werd door haar hierover gemaakt.Er hing er in de ontbijtzaal een vieze hondengeur. Er loopt namelijk een hond en een kat rond, ook in de ontbijtzaal. De eigenaresse doet geen enkele poging om een gesprek aan te knopen en kijkt alleen maar stuurs voor zich uit. Het geeft je niet bepaald een gastvrij gevoel. Kamers oud en basic. Er staat zelfs geen waterkoker. Conclusie: Wij gaan er geen tweede keer meer heen. Er is genoeg aanbod in de buurt.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8k.jansen02-06-2013

service onbekent

wat een oud zooitje,waren er in2012 2 maal omdat we beperkingen hebben je kunt hier zonder trap naar de kamer op de begane grond dit plus de ligging is gelijk het enige pluspunt van dit adres.er is totaal geen onderhoud een huishoudhulp die om het half uur vraagt hoe laat het is omdat ze dan naar huis kan,gewoon lachwekkend.mevr schneider is afgestudeerd op afstandigheid.ontbijt met de hond en de kat samen maar daar komt ook geen woord uit.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 4peurdie20-08-2011

Nooit weer. Oudbollig en slecht onderhouden.

Bij aankomst was appartement erg stoffig. Overal stofnesten. behang slordig en vloerbedekking slaapkamer was vies en er was niet gestofzogen. De handdoeken moesten we enkele malen zelf omruilen. Het servies was niet echt schoon. We hebben eerst zelf alles afgewassen voor gebruik. Het trappenhuis slordig en stoffig.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6Corine25-10-2010

ruim appartement

wij (mijn man, zijn 10 jarige zoon en ik) zijn 4 nachten in weinhaus Schneider geweest. Wij hebben het er goed naar onze zin gehad omdat we er zelf altijd wel het beste van maken en we een ruim appartement hadden, maar er zijn toch wel een aantal grote minpunten. de eigenaresse vond ik niet vriendelijk en het appartement was absoluut niet schoon toen wij daar aankwamen. wij hebben het netter achter gelaten dan wat het was bij binnenkomst. (én hebben ook nog € 20,- eindreinigingskosten betaald) voor gebruik van keukentje, servies en bestek, heb ik eerst alles schoongemaakt, mijn man heeft de wc, die bruine kalkstrepen had, schoongemaakt en de stofzuiger is goed door het appartement gehaald. wij hebben ook nog gevraagd of wij een was mochten draaien bij hen, dit kon na beetje moeilijk doen, en hiervoor werd € 10,- per wasbeurt gerekend aan het eind. na opmerking over niet schoonappartement kregen we te horen dat we het eerder aan hadden moeten geven. wij komen daar niet meer..

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 8Ilse31-12-2009

zeker voor herhaling vatbaar

mooie propere kamers, modern, vriendelijke mensen, ontbijt zeer ruim en heel lekker, zeker zijn prijs waard. Ook al andere verblijven gedaan in Ellenz maar dit is toch het betere.

Gereisd met partner in januari 2009

• 8In het Veld15-03-2009

De moeite waard

De nieuwe kamers zien er goed uit,ze zijn ruim en netjes van opzet Je kan er koffie en thee zetten en tevens kun je gebruik maken van een uitstekend met wijn gevulde koelkast. In de voortuin kun je heerlijk genieten van de mooie moezelblik. De eigenaren waren altijd bereid met het zoeken naar een mooie wandel- en fietsroutes. Voor ons een lokatie waar we zeker terug zullen komen.

Gereisd met partner in maart 2009

• 6Ineke09-09-2008

onvriendelijk

kamers goed, ontbijt goed eigenaars erg onvriendelijk huis aan buitenkant onderkomen, ligt niet op het mooiste punt aan de Moezellig

Gereisd met vrienden in september 2008

• 6Jeanne Otto09-09-2008

eerste en laatste keer

Eigenaren zijn onvriendelijke, het lijkt wel of ze een hekel hebben aan Nederlanders. Ontbijt goed, kamer goed, de rest zag er onderkomen en rommelig uit.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 8G.Zijlstra31-10-2007

Wij zijn heel positief over Weingut Schneider. Een vriendelijke ontvangst, de eigenaars waren heel behulpzaam. De kamers waren schoon en netjes. 's Ochtends een prima ontbijt. Van de eigenaars kaarten en boekjes te leen gekregen over wandelroutes. Kortom, wij hebben daar een paar fijne dagen doorgebracht.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 6Nieuwenhuizen28-08-2007

Slechte ontvangst, slecht schoongemaakt en behoorlijk verouderd allemaal. Het punt en het uitzicht is perfect. Maar het lijkt erop dat het de eigenaren alleen om het geld is te doen. Er naast zit een veel verzorgder appartementenhuis, dus mijn advies is niet boeken er is daar in de buurt zat te huur,zelfs in het hoogseizoen!

Gereisd met familie in augustus 2007

Pension Weingut Schneider info