Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann

6.2Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Ellenz-Poltersdorf

6.2Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Moselstern Hotel Fuhrmann voor je op een rij gezet:

• Sauna

63 reviews over Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann

• 6Gijs17-08-2020

Geen aanrader

Het hotel ziet er netjes uit. Service en eten zijn wat minder. Bij het ontbijt hadden we oude broodjes, geen fruit en het ei rook raar. In de avond hebben wij gemiddeld een uur moeten wachten per gang, het vlees was enorm doorbakken. Er werd meerdere malen gevraagd of we echt geen fooi wilde geven. We sliepen in het gasten verblijf. De kamers zagen er netjes en schoon uit, maar zijn erg gehorig. Al bij al zou ik hier niet nog een keer boeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 1Nina10-08-2015

Terras niet voor hotelgasten

Zeer onvriendelijke hoofdober. Erg warm binnen in de eetzaal maar we mochten geen gebruik maken van het terras. Alles was de hele dag gereserveerd voor gasten van buiten af die wilden eten. Airco stond binnen ook niet aan.

Nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 3Frans10-08-2015

Hotelgastonvriendelijk

het buitenterras mag niet gebruikt worden door de hotelgasten alle tafels zijn gereserveerd voor gasten van buitenaf Negens kun je als groep inhet hotel even nakletsen of een spelletje spelen De tafels zijn allemaal gedekt voor het intbijt en mogen niet gebruikt worden Je moet dus noodgewongen in je hotelkamer zitten of uit het hotel gaan Kamers zijn benauwd en erg warm Mannelijk personeel is erg onvriendelijk Voor een gezellige en leuke vakantie zou ik een ander hotel adviseren

Wij mogen morgen gelukkig naar huis

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 4Frans09-08-2015

Hotelgast wordt gediscrimineerd

het is 30 graden buiten Binnen eten is haast niet te doen Het terras mag alleen gebruikt worden voor betalende gasten van buiten Het hele terras is standaard gereserveerd Een tafel reserveren als gast is niet mogelijk Na het etne heb je nergens de mogelijkheid om even gezellig te zitten Binnen zijn de tafels dan gedekt voor het ontbijt

Zeer hotelgastonvriendelijk Jammer genoeg moeten we nog twee dagen en kunnen we alleen in onze kamee de tijdd doorbrengen waar het bloedheet is

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9wihebru28-04-2015

Hotel Fuhrmann is een aanrader

Jammer dat er zoveel zeurpieten over dit hotel een slechte beoordeling geven, wij zijn er van 24 april t/m 27 april 2015 geweest en hebben het prima naar onze zin gehad. Bij aankomst kregen we gelijk informatie over fietsen en wandelen in de omgeving en ook allerlei routes. We hadden een kamer met balkon en keken uit op de Moezel, de koelkast werkte prima en de bedden waren dik in orde. Het buffet bestond meestal uit soep, allerlei salades, drie soorten vlees en/of vis en een paar soorten groenten en als toetje kon je kiezen uit gebak, een puddinkje of fruit. Het ontbijt bestond uit zes soorten brood en broodjes, twaalf soorten vleeswaren, roerei met of zonder spek, gekookte eieren, worstjes, drie soorten kaas en een aantal soorten zoet broodbeleg. Het personeel was vriendelijk en de prijs/kwaliteit uitstekend. We denken dat de mensen die bij dit hotel zoveel negatieve ervaringen hebben opgedaan beter thuis kunnen blijven want “zu hause ist alles besser”.

Corrie en Wim Brussé Leerdam

Gereisd met partner in april 2015

• 7wim22-04-2015

Leuk, maar niet voor herhaling vatbaar

we hadden dit hotel via actie geboekt. bij aankomst kregen we kamer 208 maar die had geen balkon. Toen hebben we maar een upgrade gedaan naar een kamer 305 met balkon en moesten € 40,00 voor 2 nachten betalen. Echt te belachelijk voor woorden. Ligging is prima alleen wij hadden een kamer aan de voorkant en je hoorde de auto's etc. voorbij komen waardoor je vroeg wakker was. Ontbijt was goed, alleen avondeten kan beter.

Gereisd met partner in april 2015

• 1Hans en Betty van Wouw23-08-2014

Nooit meer naar dit hotel!

Wij zijn net terug van dit vreselijke hotel. Kamer keek uit op wasruimte, waarvan we de trommels hoorden draaien. Personeel zeer onvriendelijk. Je voelde je je neergezet als een onmondig kind. Vooral het mannelijk personeel. De serveersters waren wel vriendelijk. Er werd zelfs een gast bijna Als klein kind behandeld omdat hij buiten wilde eten, maar dat was teveel gevraagd. Je werd gewoon geacht bij andere mensen aan te schuiven voor zowel ontbijt als diner. Wij zetten niet gauw een recentie ergens op, maar willen mensen behoeden voor deze fout om daar je vakantie te vieren.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 4R. Brouwer19-08-2014

NOOIT MEER NAAR DIT HOTEL

Hotel Fuhmann ziet er aan de voorzijde prachtig uit en is gelegen aan de Moezel,Wij kregen kamer 308. Zeer klein aan de achterzijde van het hotel. Het had 1 raam van 60 x 70cm.(Uitzicht op daken en vuilcontainers). Twee eenpersoonsbedden met lattenbodem die aan de binnenzijde schuin af liepen. Het plafond loopt halverwege schuin af. Verder 1 rond tafeltje van 60 cm met 1 eetkamerstoel er naast en in de andere hoek van de kamer de 2e eetkamerstoel. Een oud TVtje met en beeld van slechts 30 cm. De badkamer is slechts 90 cm breed. De badkamerdeur kan maar tot de helft open en stoot vervolgens tegen de WC. Het eten: Het "gaat"(snackbar kwaliteit en weinig variatie). Iedere dag verplicht met andere mensen samen aan 1 tafel moeten eten. Wij hebben 2 keer verzocht (op verschillende dagen) om een andere kamer tegen bijbetaling (aan de voorzijde van het hotel). Tevergeefs. PLUSPUNT: de kamer goed werd schoon gehouden. Wij reizen samen al ruim 40 jaar, maar deze "fout" maken we niet meer.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 1wouter07-07-2014

Nooit meer!

Werden niet in hotel geplaatst maar verder weg in hele kleine kamer. Buffet niet lekker, te vroeg afgeruimd, geen dessert meer. Na 8 u geen gelegenheid om nog iets te drinken, bar gesloten. Ontbijt miniem

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 4Gerard Gerritsen30-06-2014

Nooit meer naar dit vreselijke hotel

Wij zaten in het hotel in een achterkamertje je kan je kont niet keren en het ruikt ontzettend muf op de kamer. Het uitzicht was een dakgoot. Het ontbijt wasgoed maar het avondeten koud en weinig keus. De service aan de receptie was goed maar de bediening is chagrijnig en zeer onvriendelijk om 22.:00 uur werden we onvriendelijk en dringend verzocht te betalen en vervolgens het gastenverblijf te verlaten. Neem ook voldoende contant geld mee want de pinautomaat is ongeveer 10km verderop. In het hotel moet je telkens contact betalen en geen mogelijkheid om op kamernummer te boeken.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Hotel Moselstern Hotel Fuhrmann info