Appartement Gästehaus Cilli Freimuth

2 reviews over Appartement Gästehaus Cilli Freimuth in het Nederlands

Uitstekend.

Feiko Postma
5-9-2016

De woning verkeert in een uitstekende staat. Alles zit erop en eraan. De woning is rustig gelegen, maar zodra je 400 meter wandelt, komt je in een drukker deel en dat is een ideale combinatie. Trier ligt in de buurt en een andere aanrader is Bad Bertrich met een natuurtherapeutisch park. Frau Freimuth verleent in de woning alle mogelijke service. Zij brengt ook geregeld nieuwe handdoeken. Er is wifi aanwezig. Aan de overkant van de Moezel ligt het schitterende Beilstein. Wie bij de woning wat wil klimmen, kan door prachtige wijngebieden wandelen. Wij waren hier vorig jaar ook al en komen zeker weer terug.

Een heerlijke vakantiebestemming

Joop van der Hoogt
25-7-2016

Ferienwohnung 1 in Gästehaus Cilli Freimuth bestaat uit een met zorg ingerichte woonkamer met een tweepersoonsopklapbed, een keuken, een slaapkamer met een eenpersoonsbed en een douche met toilet. De woning is op de begane grond gelegen en heeft een eigen ingang naar het bij deze vakantiewoning gelegen terras dat is voorzien van tuinmeubilair. Parkeerplaats op eigen terrein. De woning ligt aan de rand van het dorp, met uitzicht op de wijnhellingen en het op de andere oever gelegen pittoreske dorpje Beilstein. Bij de prijs is gebruik van Wifi en een Openbaarververkaart voor de omgeving (straal ongeveer 15 km) inbegrepen.

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus Cilli Freimuth in Ellenz-Poltersdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus Cilli Freimuth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.