Ellenz-Poltersdorf

We hebben een aantal aanbieders voor Ellenz-Poltersdorf voor je op een rij gezet:

vakanties Ellenz-Poltersdorf

Reviews over Ellenz-Poltersdorf

Jo
    6-12-2018

Poltersdorf is een klein gezellig dorpje, gelegen aan de Moezel. Heel mooi!!maar in november is er niet veel te beleven. Toch een prachtig verblijf gehad. 4 dagen . In de lente en zomer is het gezellig druk , zo ziet het er uit. .Maar Cochem en Koblenz zijn aangenaam om te bezoeken. Heel gemakkelijk te bereiken , met bus en trein. Vanuit Cochem kun je met de trein , mooie steden bezoeken. Treinen in Duitsland zijn opvallend proper en heel aangenaam om in te zitten. Verblijf aan de Moezel is zalig. Ook als je lekkere Moezelwijn wil drinken.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mijn vakantie in Ellenz Poltersdorf

Piet en Annie van Ilverenbeek
    17-12-2013

Ellenz is een mooie streek een mooie uitvals basis om al je uitstapjes te maken Je kunt naar Cochem naar Beilstein en noem maar op er zijn mooie dorpjes om te bezichten.bijv naar Koblenz en naar Trier je kun je er goed vermaken.

Gereisd Met partner in Sat Aug 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi dorp

k.jansen
    2-6-2013

mooi gelegen aan de ene kant de sluis van fankel aan de andere kant beilstein het doornroosje van de moezel.overal mooi zicht op de rivier met rustig voor bij glijdende schepen.het is genieten van de landelijke rust.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ellenz-poltersdorf is rustig gelegen,niet tegenstaande het

Nauwelaerts Frans
    29-4-2008

Ellenz-poltersdorf is rustig gelegen,niet tegenstaande het aan een zeer drukke weg ligt ,is het verblijf er zeer goed .met de wijnfeesten is het er een gezellige boel ,de omgeving is in alle seizoenen mooi,ook het achterland is zeker een uitstap waard ,vroeg boeken is nodig ,anders zou je wel eens uit de boot kunnen vallen,zeker met de strassenweinfesten.

Gereisd Familie in augustus 2007
Ellenz-Poltersdorf scoort een 7,6 uit 10, op basis van 31 reviews