Hotel Romantik Molitors Muhle

Hotel Romantik Molitors Muhle

7.5Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Eisenschmitt

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Molitors Muhle voor je op een rij gezet:

• Sauna

52 reviews over Hotel Romantik Molitors Muhle

• 7robert15-08-2017

was 15 jaar lang best fantastisch.....evenwel....

als je 15 jaar lang ieder jaar een of meerdere keren daar te gast bent, tot volle tevredenheid, valt het je zeer koud op je dak als je tussentijds met een camper aankomt, omdat het ook een camperplaats bevat, die mag men innemen werd ons verteld, wel aanschuiven aan het diner (ongeveer 75 euro) Wat camperplaats zonder enige voorziening, water, noch anders...Wij waren van plan om in de herfst Molitor weer als altijd te boeken voor een week of meer, thans denken wij daar zeer anders over, wij zijn ontsteld over z on behandeling, de hele club aldaar kent ons, en dan dat....Pffttt Herr Molitor, ondanks dat de dames een cursus clientencontact schijnen te hebben gehad is daar nog niet echt veel van terecht gekomen..Wij weten niet of wij na 15 jaar , hier nog als hotelgast aan zullen komen.....

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Wentein13-11-2015

Kwaliteit

Na onze ervaring in juni 2014 waarbij we geen badmantels aangeboden kregen, waren die er nu wel, op de nochtans goedkopere kamer. Perfecte wellness, prima avondeten in HP. Rustig gelegen. Slecht GSM-bereik, maar vooral amper WiFi-bereik in het hotel. Daar kan je niets mee aanvangen. Norse zaakvoerder. Kleine attentie bij het afscheid (=brood van de abij Himmerod.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 8erna26-10-2015

prachtig gelegen

Mooi hotel dat prachtig gelegen is aan een grote vijver. Vooral in de zomer bij mooi weer is het hier heerlijk vertoeven. Het eten is zéér goed en het zwembad is groot en lekker warm. Spijtig dat er in het hotel geen mogelijkheid is om, na het avondeten, ergens nog rustig te zitten en er iets te gebruiken. Vriendelijk personeel. Prijs iets te hoog in vergelijking met hotels in Oostenrijk waar in de namiddag allerlei gebak wordt aangeboden;

Gereisd met partner in oktober 2015

• 5Vallende ster21-08-2015

Nie wieder !

Wij dachten een leuk hotel te hebben geboekt voor twee dagen maar dat viel erg tegen. Het plan was dat ik hier een aantal dagen zou kunnen gaan vliegvissen en mijn vrouw gebruik te gaan maken van de spa. Na een koele zakelijke ontvangst kregen wij de sleutel van de kamer die verder prima was maar wel gedateerd. Aangekomen in het restaurant wilde wij graag buiten iets eten en drinken maar dat was niet volgens het protocol. Kennelijk vond het personeel dat iets te veel gedoe (ja, gasten kunnen lastig zijn). Het avondeten was niet slecht maar dat kan beter met name als het om de smaak en het zoutgehalte gaat ( aan de hoge kant). In het algemeen was het personeel op twee na arrogant en als leider hiervan de eigenaar. Naar mijn mening is deze man beter geschikt om een kippenboerderij te houden. Ja, helaas kan ik niets anders zeggen dat je voor twee dagen van 550 euro een slechte Duitse "Alptraum" kunt opdoen bij dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8mariekeverhoeven7307-07-2015

Fijne plek voor rustzoekers.

Keurig hotel. Prachtig restaurant, schitterende kamers, uitermate schoon. Eten smaakte verrukkelijk. Niet geschikt voor gezinnen met kinderen. Eigenaar zakelijk. Niet echt vriendelijk. Landgoed rondom hotel niet erg netjes, bij een wandeling moesten we om de hondedrollen heen lopen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8W. Claris17-09-2014

Mooi, maar bedenkingen

Dit mooi gelegenheid hotel heeft prima kamers in het nieuwe gedeelte. Echter de waardering voor de receptioniste is een 1. Nog nimmer in enig hotel zo'n arrogantie en klantonvriendelijke houding meegemaakt. Het diner dat deel uitmaakte van het halfpension was van bedenkelijk niveau - dat wil zeggen - deed zeer goedkoop aan.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Dirk Wentein07-06-2014

Toplocatie

Goede ligging om tot rust te komen. Prachtige omgeving met vijver en afzonderlijke zwemvijver die hoort bij de Finse buitensauna. Kamer was prima met zeer mooie badkamer. Zwembad ligt afgezonderd van de Welness-ruimte = positief. Ontbijt: ruim aanbod, maar geen spek of worstjes bij de eitjes. Mooie locatie om te wandelen. Geen winkels in de buurt. Bij het inchecken hadden we een onvriendelijke dame met zwarte bril. Veel uitleg kregen we niet van haar. Omdat op de website de aanwezigheid van badmantels wordt aangegeven, vroeg ik of die wel degelijk aanwezig waren. Kort antwoord: neen, niet voor jullie omdat je geboekt hebt via touroperator!!! We konden die wel huren....Bij het uitchecken gelukkig een zeer vriendelijke, andere dame.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9vera theunis22-11-2013

fantastische plek

het eten in dit hotel is zeer lekker en heel mooi gepresenteerd, ook aan het ontbijtbuffet is er keuze genoeg van alles.Iedereen is hier super vriendelijk, alles word met de glimlach gebracht.Wij hebben 4 fantastische dagen doorgebracht.Alles was ook zeer proper in heel het hotel. Wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 6Cleo Persyn22-10-2013

Niet overtuigd

Zoals hiervoor al door mensen aangegeven, moesten we bij aankomst alles zelf uitzoeken. Eenmaal op de kamer bleek dat we een zeer kleine kamer onder het dak hadden. We gingen een andere kamer vragen en kregen die ook. Deze kamer rook naar afvoer. Het hotel was volgeboekt dus helaas geen andere optie meer. Gelukkig bleek het personeel op de ene dame aan de receptie erg vriendelijk en was ook de welness en de streek zeer goed in orde. Maar voor deze prijs had ik meer verwacht. Ook het ontbijt en de maaltijden vond ik niet bepaald vier-sterren waardig.

Gereisd in september 2013

• 9Renedamoiseaux04-05-2013

Fantastisch!!!!

Prachtig hotel met een geweldige ligging. Het ontbijt is perfect en het avondeten zeer culinair. (Verwacht geen schnitzel en patat). Keuken is zeer afwisselend en verfijnd. Personeel zeer is vriendelijk. Een hotel om terug te komen!

Gereisd met vrienden in mei 2013

Hotel Romantik Molitors Muhle info