Camping Zum Feuerberg

Camping Zum Feuerberg
7,9

Camping Zum Feuerberg (Ediger-Eller) ligt aan de Moezel. Op de camping worden geen activiteiten georganiseerd voor kinderen, ook het zwembad is klein. Geen gezinscamping maar geschikt wanneer je komt voor de locatie. Er is een gezellige kroeg waar je ’s avonds een drankje drinkt. Trier (72 kilometer) is een bezoek waard.

73 reviews over Camping Zum Feuerberg in het Nederlands

aanrader!

tom hoogers.,
18-10-2018

wij stonden met onze kinderen 2 weken hier in de maand augustus. wij hebben het heel leuk gehad. en ook de eigenaren zijn zeker vriendelijk en zeer behulpzaam! als je een probleem had kon je zo naar de eigenaar die helpt je wel. ook kan je 's avonds lekker een drankje drinken in de zeer gezellige kroeg. ook hele mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super Schoon maar mist sfeer.

S Vonk,
21-9-2018

Na een reis van acht uur op deze camping gestopt. Erg vriendelijke dame bij de receptie. Ze had gelukkig nog wat plekjes en wij mochten daaruit kiezen. Ik moet zeggen dat het niet een Gezellige familiecamping is en dus niet echt een camping voor ons ( andere mensen vinden het misschien prima) Vaste, onbewoonde staanplaatsen, super grote campers en eigenlijk, afgezien van de rand van de caravan, geen groen op een verloren boom na. Een groot grasveld dus waar je als een treintje hutje mutje staat. Sanitaire was echt super schoon, zowel de toiletten als de douches. Je moet voor de receptie, toilet en douche echter wel een trap op van een trede of 16, niet echt geschikt dus voor mensen die slecht ter been zijn lijkt mij. _Camping ligt direct bij een schattig Duits dorpje waar je lekker kunt eten. _Camping heeft geen restaurant. _Camping heeft klein zwembadje. Vanaf de camping fiets je zo langs de moezel.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Camping maakt de potentie niet waar.

Thijs Schippers,
3-9-2018

De camping ligt mooi centraal aan de Moezel, ideaal om de fraaie omgeving te bekijken of bijvoorbeeld een dagtrip naar Trier of Koblenz te maken. De plek waar wij stonden lag schitterend aan de Moezel, maar helaas was dit het meest positieve dat over Zum Feuerberg te melden is.

Het sanitair is netjes, maar de ontvangst was weinig hartelijk, broodjes niet beschikbaar vanwege te weinig personeel, het zwembad is erg klein en de vier afwasbakken zijn absoluut onvoldoende. Bovendien werden wij zonder dat wij hier vooraf over geïnformeerd werden drie dagen lang vergezeld door een groep van 25 man luidruchtige feestvierders die onze tent het middelpunt van hun tentenkamp maakten. Tot 04:00 in de nacht mochten we meegenieten van de herrie. De camping profileert zich als gezinscamping, maar ook grote, luidruchtige groepen zijn blijkbaar van harte welkom.

Het Moezelgebied is geweldig om te bezoeken, maar wij zouden deze camping zeker overslaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor ons niet weer

Jo,
19-8-2018

Geen vriendelijke ontvangst! Ligging van de camping is mooi e n het Sanitair was keurig en netjes schoon. Dat zijn de enige plus punten. Er zijn 4 gootstenen (waar je de afwas kan doen) voor een camping met meer dan 160 plaatsen. Mensen staan in de rij te wachten om hun afwas te doen! Er wordt 10 euro gevraagd voor een week internet terwijl je 90% van de tijd geen WiFi hebt! Behalve een super klein zwembad en een tafeltennis is er voor de kinderen is er niks te doen, nog geen voetbal veldje, speeltuintje niks! Camping ligt aan een drukke weg wat veel lawaai geeft. Een prima camping voor oudere mensen.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect

Jannette,
18-8-2018

Alles Perfect , zeer vriendelijk personeel en Mooi onderhouden zwembad, totaal geen Last Van lawaai, 1 Woord top en zeker aan te raden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

fantastisch

melissa,
15-8-2018

een hele leuke camping ! mooi zwembad, mooie sanitair, mooie omgeving, vriendelijke mensen en vooral het personeel is goed ! ik kom zeker de aankomende jaren terug. bedankt voor de goede zorgen.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eerst positief beginnen. Camping ligt fantastisch gelegen aan moezel en leuk dorpje op loopafstand. Omgeving adembenemend! Echter over de camping zeer ontevreden. Door personeelstekort geen gebruik kunnen maken van bistro en snackwagen. Deze alleen in weekend open? Vreemd zo in het hoogseizoen. Voor kinderen alleen een heel klein zwembadje en tafeltennistafel. Verder niets. Geen speeltuin, geen animatie. In mijn ogen dus niet echt een gezinscamping. Wij zaten op een verkeerde plek. Veel last van herrie. As zaterdag een groot feest op de camping. Zijn ruim 2 dagen bezig geweest met opbouwen van podium, tafels, biertent ed. Naast onze tent! Oordopjes nodig gehad ivm koeling wat dag en nacht draait. Ook de naastgelegen weg zorgt voor veel herrie. Al met al flink tegen gevallen. Omgeving perfect maar camping beneden verwachting. Wat ze op de site vermelden aan faciliteiten kunnen ze nu niet waarmaken.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal top!

Frans Kruitwagen,
1-7-2018

Lekker centraal gelegen in het Moezel gebied! Leuke ongedwongen camping met grote plaatsen direkt aan de Moezel en in Ediger gelegen. Er is geen winkeltje maar je zit op loopafstand van Ediger met een kleine supermarkt met broodjes. Op de camping een gezellige bar en een klein maar fijn zwembad. Sanitair is schoon en van hoog nivo. Omgeving leent zich voor wandelen en fietsen en lekkere wijntjes drinken en er kan ook in de Moezel worden gezwommen. Grotere supermarkten vindt je in Zell of Cochem. Beilstein ligt in de buurt en is een prachtig plaatsje met een fietsveer wat je de overzijde van het prachtige gebied laat zien. Voor ons een plek om terug te komen!

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch zeer vriendelijk ga zo door

Peter,
24-5-2018

Prima camping Nederlandse eigenaars alles ligt er tip top bij mooi nieuw sanitair nieuw zwembad in aanbouw begin juni gereed een echte aanrader voor rust en omgeving

Gereisd met partner in april 2018

Een camping om weer terug te komen

Frits,
23-5-2018

De camping was weer goed de toiletten zijn verbouwd en zeer mooi geworden het zwembad werd gerenoveerd omdat in de winter hoog water was de plekken om te kamperen zijn ruim de mensen van de camping zijn zeer aardig en behulpzaam we hadden pech met de caravan en we werden onmiddellijk geholpen door de eigenaar ze hadden een leuk feestje met live muziek georganiseerd wat ook leuk was kortom een camping om weer terug te komen

Gereisd met partner in mei 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zum Feuerberg in Ediger/Eller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zum Feuerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.