Pension Villa Rusticana

9,3

5 reviews over Pension Villa Rusticana in het Nederlands

J. van de Scheur
25-10-2009

Super schoon appartement, van alle gemakken voorzien.

Frau und Herr Mainzer, vielen dank!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

heerlijk om hier te zijn

Henny
26-8-2009

Villa Rusticana mooi en super schoon. Wij waren hier voor de tweede maal. En als het volgend jaar meezit dan gaan we weer. Je kreeg iedere dag een verassing op de kamer en bij het ontbijt. Zeer goede bedden.

Gereisd met vrienden in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek

jacques
30-6-2009

Wij zijn nu drie keer voor een kortere vakantie naar dit appartement geweest.

Fantastische service, laatste keer werd het complex speciaal voor ons een week langer open gehouden. De wijnen van het eigen wijnhuis zijn een aanrader.

Dit is voor ons een vast adres als we een weekendje willen ontspannen. Dichtbij het dorp, en goede restaurants.

Gereisd met partner in november 2007

2008

geweldig pension

marian
21-8-2008

De mensen doen er echt alles aan om de gasten het naar de zin te maken. Vriendelijk, gastvrij en schoon. Elke morgen een attentie bij het ontbijt en op het nachtkastje. Mooie ruime kamer met prachtig balkon en keurig schoon. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig gastvrij pension

marian van benthem
21-8-2008

Geweldig zoals die mensen hun best doen om de gasten te verwennen. Elke morgen een attentie bij het ontbijt en op het nachtkastje. Alles keurig schoon. Altijd bereid om inlichtingen te verstrekken over de prachtige omgeving. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Thu Aug 21 2008 20:04:45 GMT+0000 (UTC)

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Villa Rusticana in Ediger/Eller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Villa Rusticana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.