Hotel Römerstube

10 reviews over Hotel Römerstube in het Nederlands

Grandioos!

coby
25-3-2015

Zeer gastvrije eigenaresse, Erika Holl, komen hier al jaren,,en inmiddels Met kleinkind. het ontbijt is zooooo uitgebreid,,niet normaal.

Groet coby en henny van Haren........

Gereisd met oudere kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Weer vacantie geboekt bij Erica

Jacques Toussaint
28-8-2014

Als trouwe klant weer naar Hotel Romerstube bij Erica. Doet ontzettend haar best om het ons naar de zin te maken. Alle kamers inmiddels voorzien van flatscreen tv's met super veel kanalen. Perfecte ligging aan de Mosel met goed eten en perfect ontbijt. Mooie schone kamers en prima service. Zeer hartelijke gastvrouw met het hart op de juiste plaats. Mooie uitvalbasis om de Mosel en de sfeervolle stadjes te ontdekken.

Gereisd met partner in oktober 2013

Super hotel vriendelijke eigenares

Jacques Toussaint
25-8-2013

Er valt niets te wensen over. Kamers zijn zeer compleet met badkamer en balkon met moezelblick. Eten en bediening erg goed en vooral vriendelijk. Wij (Anneke en Jacques) komen er al jaren en blijven dit zeker doen. Erika is zeer gastvrij en doet er alles aan om je er thuis te voelen. Echte Duitse gastvrijheid zonder compromissen. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Sat Oct 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een aanrader !!

Ludo
12-5-2013

Alles is O.K. fijn onthaal,vriendelijk personeel,mooie ligging,fijne bezorgde bazin.Reeds opnieuw geboekt !!

Gereisd met vrienden in juni 2012

zeer aangenaam verblijf

cv
9-7-2011

de huisbazin zeer vriendelijk , veel keuze bij ontbijt,avondmaal idem

Gereisd met partner in juli 2011

eet daar maar niet die goedkope menu's

richard
6-4-2010

wij gingen daar naar binnen om te eten , verkeerd gegokt dus!

je hebt daar 3 gangen menu's voor 10 euro, ik kon niet geloven dat het ook nog redelijk zou zijn , inderdaad , niet dus!

uit ons servies waren allemaal stukken uit, de rijst was tot pap gekookt , het dessert ( soort chocolade pudding ) was op een groot bord gegooid , ik moest meteen aan mn hond denken. Ze waren echt vriendelijk , maar dat eten en hoe het er uit zag, ik ga toch een deur verder de volgende keer.

Ik zou zeggen probeer het eens!

Gereisd met vrienden in januari 2010

Wij verbleven zes dagen in Romerstube. de eigenaresse Erika Holl deed er alles aan het de gasten naar de zin te maken. Door de overdadige decoraties doet alles wat rommelig aan. Alle kamers verschillen van elkaar, maar zijn schoon en compleet, voorzien van bad of douche en tv (maar 3 zenders!) en balkon met Moeselzicht. Wij hadden half pension geboekt. De maaltijden wisselden dagelijks en zijn erg uitgebreid, echt op zo'n Duits. Bij aankomst krijg je meteen belegde broodjes met koffie/thee gratis. Een aangename binnenkomer! Het personeel was zeer vriendelijk en vrijwel allemaal van Poolse afkomst en spraken zeer matig Duits. (seizoen arbeidsters) Ediger-Egger is een zeer fraai plaatsje en 20km verwijderd van het Valkenburg aan de Moesel: Cochem. Bij de Peugot-dealer kun je voor € 7 per dag fietsen huren. Op 9km. ligt het vakantie park "De Roompot" boven op een berg plateau, met een 18-holes golfbaan voor golfen op "hoog" niveau. Al met al een zeer geslaagd verblijf in Ediger-Eller.

Gereisd met partner in augustus 2009

nooit meer

dogge
10-8-2009

hotel romerstube eerste indruk vies oud hotel kamers smerig zaten nog haren van vorige gasten in het bad en wastafel.Zijn ook geen minuut langer gebleven.dus dit hotel nooit meer,er zijn zoveel andere leuke hotels aan de moezel.Kan dus niet begrijpen dat er mensen zijn die dit hotel kunnen beoordelen met een voldoende,nou wij dus niet.

Gereisd met partner in augustus 2009

Een daalders plekje aan de Moezel

arend gerritsen
25-5-2009

prachtige kamers met meestal uitzicht op de Moeze, velen met balkon. Lekker eten voor weinig. Een compleet menu met soep, hoofdgerecht en toetje voor 10-12 euro!!

Gereisd met partner in mei 2008
2008

Een aanrader

Wim en Greetje Frericks
6-10-2008

Een hotel om volgend jaar naar terug te gaan. Mooie kamers, goed ontbijt en de eigenaresse kookt heerlijk.

Gereisd met partner in oktober 2008

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Römerstube in Ediger/Eller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Römerstube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.