Hotel Römerstube

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

9coby25-03-2015

Grandioos!

Zeer gastvrije eigenaresse, Erika Holl, komen hier al jaren,,en inmiddels Met kleinkind. het ontbijt is zooooo uitgebreid,,niet normaal.

Groet coby en henny van Haren........

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 10Jacques Toussaint28-08-2014

Weer vacantie geboekt bij Erica

Als trouwe klant weer naar Hotel Romerstube bij Erica. Doet ontzettend haar best om het ons naar de zin te maken. Alle kamers inmiddels voorzien van flatscreen tv's met super veel kanalen. Perfecte ligging aan de Mosel met goed eten en perfect ontbijt. Mooie schone kamers en prima service. Zeer hartelijke gastvrouw met het hart op de juiste plaats. Mooie uitvalbasis om de Mosel en de sfeervolle stadjes te ontdekken.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Jacques Toussaint25-08-2013

Super hotel vriendelijke eigenares

Er valt niets te wensen over. Kamers zijn zeer compleet met badkamer en balkon met moezelblick. Eten en bediening erg goed en vooral vriendelijk. Wij (Anneke en Jacques) komen er al jaren en blijven dit zeker doen. Erika is zeer gastvrij en doet er alles aan om je er thuis te voelen. Echte Duitse gastvrijheid zonder compromissen. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Ludo12-05-2013

Een aanrader !!

Alles is O.K. fijn onthaal,vriendelijk personeel,mooie ligging,fijne bezorgde bazin.Reeds opnieuw geboekt !!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8cv09-07-2011

zeer aangenaam verblijf

de huisbazin zeer vriendelijk , veel keuze bij ontbijt,avondmaal idem

Gereisd met partner in juli 2011

• 6richard06-04-2010

eet daar maar niet die goedkope menu's

wij gingen daar naar binnen om te eten , verkeerd gegokt dus!

je hebt daar 3 gangen menu's voor 10 euro, ik kon niet geloven dat het ook nog redelijk zou zijn , inderdaad , niet dus!

uit ons servies waren allemaal stukken uit, de rijst was tot pap gekookt , het dessert ( soort chocolade pudding ) was op een groot bord gegooid , ik moest meteen aan mn hond denken. Ze waren echt vriendelijk , maar dat eten en hoe het er uit zag, ik ga toch een deur verder de volgende keer.

Ik zou zeggen probeer het eens!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8C.verhage12-08-2009

Goede prijs/kwaliteit op een fraaie locatie.

Wij verbleven zes dagen in Romerstube. de eigenaresse Erika Holl deed er alles aan het de gasten naar de zin te maken. Door de overdadige decoraties doet alles wat rommelig aan. Alle kamers verschillen van elkaar, maar zijn schoon en compleet, voorzien van bad of douche en tv (maar 3 zenders!) en balkon met Moeselzicht. Wij hadden half pension geboekt. De maaltijden wisselden dagelijks en zijn erg uitgebreid, echt op zo'n Duits. Bij aankomst krijg je meteen belegde broodjes met koffie/thee gratis. Een aangename binnenkomer! Het personeel was zeer vriendelijk en vrijwel allemaal van Poolse afkomst en spraken zeer matig Duits. (seizoen arbeidsters) Ediger-Egger is een zeer fraai plaatsje en 20km verwijderd van het Valkenburg aan de Moesel: Cochem. Bij de Peugot-dealer kun je voor € 7 per dag fietsen huren. Op 9km. ligt het vakantie park "De Roompot" boven op een berg plateau, met een 18-holes golfbaan voor golfen op "hoog" niveau. Al met al een zeer geslaagd verblijf in Ediger-Eller.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 2dogge10-08-2009

nooit meer

hotel romerstube eerste indruk vies oud hotel kamers smerig zaten nog haren van vorige gasten in het bad en wastafel.Zijn ook geen minuut langer gebleven.dus dit hotel nooit meer,er zijn zoveel andere leuke hotels aan de moezel.Kan dus niet begrijpen dat er mensen zijn die dit hotel kunnen beoordelen met een voldoende,nou wij dus niet.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9arend gerritsen25-05-2009

Een daalders plekje aan de Moezel

prachtige kamers met meestal uitzicht op de Moeze, velen met balkon. Lekker eten voor weinig. Een compleet menu met soep, hoofdgerecht en toetje voor 10-12 euro!!

Gereisd met partner in mei 2008

Hotel Römerstube info