Appartement Primavera

Appartement Primavera
9,3

4 tips over Appartement Primavera

Marian Wigger, 3-10-2014
De omgeving is werkelijk prachtig. Genieten alom.
michiel_zwolle, 20-7-2013

In het dorpje Ediger-Eller zit een klein dorpswinkeltje "Nah und Gut" waar je iedere morgen verse broodjes kan halen. Je moet het een beetje vergelijken met een "luxe" campingwinkel. Op zondag zijn ze (in elk geval in de zomer) ook open, maar dan alleen van 08:00 uur tot 10:00 uur.

Voor de grotere boodschappen gingen wij naar de ruime LIDL in/bij Cochem-Dohr (ongeveer 16 minuten rijden) en naar de grote GLOBUS in/bij Zell-Barl (ongeveer 20 minuten rijden).

Mike038, 16-7-2013
Restaurant St. Martinus Keller (op loopafstand van het appartementen complex) is een absolute aanrader!!!

marinus, 7-5-2012
Voor kinderen is het minder geschikt ,geen speel mogelijkheden bij het app. Wel een gemeentelijk voetbalveld +speeltuin op loop afstand.