Appartement Primavera

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Primavera

• 10Dick van der Hoff07-09-2015

Geweldige accomadatie

Wij hadden in Villa Primavera een woning gereserveerd voor 4 personen. Bij aankomst maakte eigenaar Walter Mainzer ons wegwijs. De woning was super schoon, zeer smaakvol ingericht. Met twee badkamers, compleet ingerichte keukeninventaris. Voor ieder echtpaar een sleutel die toegang gaf tot de woning, de fietsgarage en de voordeur. Parkeren voor de deur. Gratis Wifi. Tel dit op bij de gastvrijheid van Birgit en Walter en je hebt een geweldige plek om je vakantie te vieren. Ediger is een kleine plaats met voldoende eetgelegenheden, weinprobes en uiteraard de Moezel zelf waarlangs je fantastisch kunt fietsen.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10WM vWG28-07-2015

Fantastische accommodatie

Primavera is een accommodatie waar het zeer goed toeven is: modern en schoon, super schoon. Ondanks een steil toegangsstraatje is het zeer goed te bereiken. Parkeerplaatsen voor de deur. Handdoeken aanwezig (genoeg voor 1 week). Goed uitgeruste keuken. Mooi balkon met parasol en uiteraard stoelen. Ligt in het deel van Ediger-Eller waar een tankstation is, supermarkt met bakkertje erin, veel restaurantjes (ook boven in het dorp!) en veel wijnproeverijen. Ligt ca. 20km van Cochem, wat makkelijk te bereiken is via de weg langs de Moezel of zelfs met de trein (ca. 5 min.). Station Ediger-Eller ligt aan de rand van het dorp. Perron is alleen via een trap te bereiken. Het station ligt op 1 uur van Koblenz (trein gaat volledig langs de Moezel, mooie rit) en op 1 uur van Trier. Centraal dus. Villa Primavera is dan ook zeer aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8H.de Jong01-06-2015

voor een keer leuk

Mooi appartement goed onderhouden de weg naar boven is erg stijl, maar te doen. Jammer dat je voor schone handdoeken extra moet betalen ,de prijs €1.00 per handdoek want er word na 7 dagen pas verschoond. dit heb ik nog nooit mee gemaakt. prijs per overnachting van € 70.00is toch wel genoeg. er zijn ook maar 2 rollen toilet papier, indien meer nodig kan je dit er ook bij kopen, maar de supermarkt is dan goedkoper. dit is wel heel erg commercieel. de leuke plaatsen zoals Bernkastel 50 km en Cochem 20 km liggen te ver weg om watte bekijken

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Marian Wigger03-10-2014

Prachtig

Appartement Primavera is buitengewoon mooi, schoon en doelmatig ingericht. Nooit eerder logeerden wij in zo'n mooie villa! Het enige nadeel wat je kunt bedenken is het vrij steile straatje. Ik maak gebruik van een scootmobiel en deze kon het net trekken. Parkeren en opladen kon in de fietsengarage, prima geregeld (wel tegen betaling).Als je verder naar boven gaat kun je prachtig wandelen tussen de druiven, pruimen en perzikenboomgaarden. Beneden aan de oever van de Moezel vind je het ene terrasje naast het andere. Overal hebben we heerlijk gegeten en vooral: niet duur! Dit dorpje met deze mooie villa is echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9michiel_zwolle20-07-2013

Mooi en ruim appartement

Wij hebben net 14 dagen in appartement "ORCHIDEA" doorgebracht. Wij hadden dit appartement geboekt met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Wij kregen twee aparte sleutels van het appartement. Hierdoor waren we (we waren met twee stellen) niet van elkaar afhankelijk waren voor wat betreft de sleutel.

Het appartement is ruim van opzet. Ook het balkon is ruim met goed meubilair en je hebt een mooi uitzicht! Het appartement is vrij rustig gelegen tegen de heuvel op. Direct bij Villa Primavera zijn ook (voldoende) "eigen" parkeerplaatsen, zodat je altijd een parkeerplek hebt. Dat was dus ook prima geregeld!

Het appartement was netjes en schoon. Wij hebben geen sporen (haren of kruimels, enz.) van de vorige bewoners aangetroffen. Het appartement is uitgerust met voldoende borden, glazen, bestek, enz. Ook is er een keur aan nette en schone keukenapparatuur te vinden, zoals een koffiezetapparaat, waterkoker, magnetron, oven, koelkast (met vriesvak), eierkoker, enz.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8marinus07-05-2012

Mooi -, schoon en rustig Appartement.

Een mooi appartementen complex ,met schoon app.met een complete keuken ,met alles er op en er aan ,mooie badkamer met douche ,elk app. heeft een balkon met zicht op de moezel.Het app.ligt wel boven aan de berg ( een steile straat er naar toe ),maar wel met een mooi parkeerplaats voor de deur.

Alleen gereisd in augustus 2011

• 10Familie Eding01-09-2011

Geweldig netjes appartement

Het appartement is netjes ingericht en erg schoon. Je hebt een volwaardige keuken met oven, magnetron en vaatwasser. De bedden slapen heerlijk. De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk. Zij zijn ook eigenaar van een wijngoed, dus je kunt ook direct wijn bij hen kopen. Er staat een voorraad in het appartement die je meteen kunt nuttigen en bij vertrek afrekent. Echt een plek om vaker terug te keren.

Gereisd met partner in april 2011

• 8marinus05-08-2011

Schoon en netjes.

Ik ben hier nu voor de 4e keer geweest.Het is er schoon en netjes en met lift.De auto kan voor de deur staan.Met vaatwasser,oven,magnetron,koffiezetter,broodrooster,eierkoker,en div. spullen om te koken. Voorzien van een balkon met tafel en stoeltjes en parasol.Je zit wel aan de bovenkant van het dorp en kijk uit over het dorp,de moezel is verderop een beetje te zien.Aan een rustige niet doorgaande bungalowwijk straat. Ik ga hier graag naar toe ,ook omdat je in het dorp lekker kan eten en drinken ,het heeft een beetje een boulevart aan de moezel.Hier vandaan kan je overal heen ,de trein stopt 1 km verder in Eller.

Alleen gereisd in juli 2011

• 10Fam. Brouwers09-02-2010

geweldig, schitterend

1 week met de hemelvaart in 2009 geweest. Super apartement met een mooi balkon. Het appartement is erg mooi en erg zuiver. Van alle gemakken voorzien. In de avond een lekker wijntje uit de huiscollectie zoeken en lekker op het balkon gaan zitten. Fam Mainzer is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Elke ochtend het ontbijt genomen wat zeer goed verzorgd is. Wij raden iedereen dit appartement aan als je van rust, gezelligheid, schoonheid en comfort houd.

Gereisd met partner in februari 2010

• 10T. Reinerink31-05-2009

Prachtig nieuw appartementencomplex.

Villa Primavera is een heel sfeervol ingericht nieuw appartementencomplex, in het aan de Moezel gelegen plaatsje Ediger-Eller. Dit op een afstand van ongeveer 22 kilometer van Cochem dat via een vrijliggend en vlak fietspad langs de Moezel uitstekend te bereiken is. Het complex is voorzien van alle luxe zoals een centrale lift, afgesloten stallingsruimte voor de fietsen en een eigen parkeerplaats direct voor het appartement. De appartementen zijn voor het aantal personen ruim bemeten en allen voorzien van een ruim balkon, een complete inbouwkeuken, televisie, goed meubilair en goede bedden. Ontbijt kan worden bijgeboekt en worden gebruikt in de op 5 minuten wandelafstand gelegen gastehaus "Villa Rusticana" dat van dezelfde eigenaars is. Daar heeft men dan gedurende het verblijf de beschikking over een eigen ontbijttafel. De eigenaars zijn zeer publieksvriendelijk en doen er alles aan het hun gasten zo goed als mogelijk naar de zin te maken. Kinderspeeltuintje is op 250 m afstand.

Gereisd met partner in mei 2009

Appartement Primavera info