Kleine hotelsWeer vandaag-2°-9°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Moselromantik Hotel Zum Löwen voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Moselromantik Hotel Zum Löwen in het Nederlands

Hele goede keus!

Ineke
30-4-2013

Via bon geboekt in Hotel Zum Löwen. Eerst wat sceptisch, maar dat verdween al snel. Het personeel is heel vriendelijk, de kamer niet groot, maar groot genoeg en gezellig ingericht. Het ontbijt is prima en ook het avondeten is prima. Daarnaast een heel geschikte plek voor uitstapjes!

Gereisd met partner in april 2013

Klein hotel in mooie omgeving

Martin & Anita
26-9-2011

Dit 2 sterren heeft wat gedateerde kamers,maar deze zijn zeer proper.De badkamer is zeer klein,maar ook zeer proper.Onze kamer aan de (bergseite) achterkant heeft geen mooi uitzicht,maar is wel rustig gelegen,tot de klokken om 07:00u beginnen te luiden.Het ontbijt en het avondmaal zijn ok.De uitbaters zijn zeer vriendelijk en geven goede tips voor uitstappen.

Gereisd met vrienden in september 2011

Mooie plek voor paar daagjes weg

Maikel888
13-7-2011

Wij hebben maar 1 nacht in dit hotel geslapen, want wij waren op doortocht met de motor. Hotel was ok, maar vond de kamer niet overdreven groot in vergelijking met de kamer prijs van €40,- pp. Ontbijt was erg goed en uitgebreid. Het avond eten was ook goed maar een beetje aan de hoge kant naar mijn idee.

Hotel is gelegen aan de Mosel.

Algemene indruk was goed. Voor de motorrijders, de motor kan in de afgesloten garage gestalt worden.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Prima hotel, direct aan de Moezel

Jacques van der Pols
23-10-2009

Mooie uitvalsbasis voor tripjes richting Cochem danwel richting Trier.

Er zijn ook prachtige wandelingen uitgezet en een enerverende extreme klettersteig.

Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moselromantik Hotel Zum Löwen in Ediger/Eller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moselromantik Hotel Zum Löwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.