Appartement Gästehaus am Calmont

Appartement

3 reviews over Appartement Gästehaus am Calmont in het Nederlands

zeer goed gastehaus

25-7-2010

25-7-2010 hebben 4 dagen gelogeerd in Gastehouse am Calmont en is zeer goed meegevallen. Een heel vriendelijke en behulpzame oudere dame,die er alles zal aan doen om het zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers waren ruim,netjes en werden elke dag gepoetst,misschien niet de grote luxe,maar voor die prijs zeker de moeite. Het ontbijt was gewoontjes maar heel lekker met genoeg keuze,als je speciale wensen had moest je het gewoon maar vragen. Ook het zwembad was zalig en goed onderhouden. Tot het centrum was het ongeveer 10 a 15 minuutjes wandelen. Prijs kwaliteit echt wel een aanrader. Ik zal zeker nog terug gaan!!!!

zeer goed gastehaus (12)

25-7-2010

25-7-2010 hebben 4 dagen gelogeerd in Gastehause am Calmont en is zeer goed meegevallen. Een heel vriendelijke en behulpzame oudere dame,die er alles zal aan doen om het zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers waren ruim,netjes en werden elke dag gepoetst,misschien niet de grote luxe,maar voor die prijs zeker de moeite. Het ontbijt was gewoontjes maar heel lekker met genoeg keuze,als je speciale wensen had moest je het gewoon maar vragen. Ook het zwembad was zalig en goed onderhouden. Tot het centrum was het ongeveer 10 a 15 minuutjes wandelen. Prijs kwaliteit echt wel een aanrader. Ik zal zeker nog terug gaan!!!!

zeer goed gastehouse

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresMoselweinstrae 83 56814(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus am Calmont in Ediger/Eller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus am Calmont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.