Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Ferien am Weingut Walter J. Oster in het Nederlands

Mooi traditioneel

Henrie
2-11-2015

Leuk ingericht, typisch Duits. En daarbij de mogelijkheid om van heel veel verschillende lekkere dranken te genieten op het terras van het weingut.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het huis is traditioneel maar comfortabel ingericht, twee badkamers, drie slaapkamers, keuken met vaatwasser en magnetron, op slaapkamers extra tv, gratis WiFi. Leuke omgeving, vriendelijke ontvangst in wijnkelder waar het goed toeven is. Aan te raden ook met kinderen hoewel voor oudere jeugd s avonds weinig vertier. Niet voor mindervaliden door trapjes in de huizen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferien am Weingut Walter J. Oster in Ediger/Eller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferien am Weingut Walter J. Oster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.