Hotel Feiden

5 reviews over Hotel Feiden in het Nederlands

Budgetvriendelijk

j_w_weijers
30-10-2013

Via touroperator geboekt. Bij aankomst bleek hotel op maandag gesloten, ondanks dat onze aankomst was aangekondigd.

Bij incheck bleken we in het gastenhuis te moeten verblijven. Gevraagd om een andere kamer, bij voorkeur met Moselblick. Deze kamer was beschikbaar in een naastgelegen hotel. Achteraf niet verstandig van ons, want door het verkeerslawaai van de Moselweinstrasse waren we iedere dag zeer vroeg wakker.

Een tweede nadeel is, dat je voor het ontbijt buitenom naar het hotel moet. Als het dan regent, zoals in ons geval, is dit geen pretje. Het ontbijt is goed, maar niet uitgebreid.

De kamers zijn functioneel, maar de bedden / matrassen zijn slecht, zekere voor ouderen.

We hebben niet in het hotelrestaurant gegeten. De ambiance leek ons niet gezellig. In Ediger-Eller zijn genoeg restaurants, bijvoorbeeld de St. Martinus Keller in de Kirchstrasse (bij het hotel de hoek om en naar boven lopen). Uitstekende maaltijden tegen billijke prijzen.

Gereisd met partner in Mon Oct 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke plek aan de Moezel

Eva
7-10-2013

Genieten van het uitzicht over de moezel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Uitstekend

guido
30-12-2011

Hotel Feiden is super, zeer klantvriendelijke bediening gehad. Uitstekend ontbijt. We komen hier zeker nog terug.

Gereisd met vrienden in Sun Oct 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed bevallen!!

Jannie en Bart
13-8-2011

Wij zijn hier geweest van 5-12 augustus. Wij herkennen ons totaal niet in de ervaring van de vorige gast. Onze kamer (51) was wel klein, maar schoon, nette badkamer met nieuwe accessoires. Goed ontbijt(verse afgebakken broodjes) en diner(heel afwisselend). Kritiek op de houding van eigenaar is ondoordacht, de man heeft 2 x een hartaanval moeten ervaren en andere narigheden. Het is een familiebedrijf waar het veel aankomt op de eigenaresse en haar bediening, die het vuur uit hun sloffen lopen. Er willen 's avonds veel meer mensen(geen hotelgasten) dineren dan men daar aan kan. Die worden dan weggestuurd. Wij mochten gratis gebruik maken van Wifi en kregen hiervoor de toegangscode van de eigenaar. Kortom wij gaan graag nog een volgende keer naar Hotel Feiden!!.

Gereisd met partner in augustus 2011

zeer matig

P. van Schijndel
31-7-2010

onvriendelijke en weinig service biedend personeel. Slechte hygiene. Bij het diner langer dan een uur moeten wachten, voordat na herhaaldelijk vragen, eindelijk iets te drinken gebracht werd. Eten werd nog later opgediend. Over vakmanschap van de kok kun je als zeer matig beoordelen Vergeetachtige bediening, ongeintresseerde eigenaar die zichzelf wel in ruime mate van bier voorzag. De afgesroken prijs is ook met enkele euro's opgeschroefd. Geen aanrader!

Gereisd met partner in juli 2010

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feiden in Ediger/Eller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feiden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.