Hotel Prinzregent

Hotel Prinzregent

We hebben een aantal aanbieders voor Prinzregent voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Prinzregent in het Nederlands

Rustige ligging, midden in de wijngaarden.

hugo.servaes
22-8-2012

Vrij groot wandel- en seminariehotel, dat onlangs grondig gerenoveerd werd. Het ligt ongeveer één kilometer van het centrum van Edenkoben, midden in de wijngaarden (bijzonder rustig). Wij boekten een driedaags wandelarrangement met halfpension, en waren met de service best tevreden. Maaltijden: ’s morgens een klassiek, degelijk ontbijtbuffet en 's avonds een driegangenmenu met keuze van het hoofdgerecht (vlees, vis of vegetarisch). Op de eerste en de derde dag was het eten werkelijk uitstekend, op de tweede eerder karig en middelmatig. Correcte prijzen voor drank en wijnen. Kamers: wij hadden een zeer ruime, gezellig ingerichte kamer met een groot bed, flatscreentelevisie (alleen Duitstalige zenders), minibar, zithoek, bureau, grote kleerkast, balkon, enz. Mooie, goed uitgeruste badkamer, (douche, WC, haardroger,...), maar zonder enige opbergmogelijkheid. Het hotel heeft een klein overdekt zwembad met sauna. Voldoende parkeergelegenheid (gratis) voor en naast het hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

• AdresUnter dem Kloster 1 67480(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prinzregent in Edenkoben, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prinzregent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.