Kleine hotelsWeer vandaag31°18°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Gutshof Ziegelhütte voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gutshof Ziegelhütte in het Nederlands

prima kwaliteit

Petry
29-9-2009

Niet echt onze smaak, we kwamen hier omdat we geen ander hotel konden vinden maar het viel enorm mee, goede zelfs hippe kamer, beste douche van de hele vakantie & superontbijt. enige nadeel dat het er van buiten niet zo geweldig uitziet en aan vrij drukke weg ligt.

Gereisd Met partner in september 2009

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gutshof Ziegelhütte in Edenkoben, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gutshof Ziegelhütte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.