Hotel Zum Golfstübchen

8.9Fantastisch

20 reviews over Hotel Zum Golfstübchen

• 6Abby18-05-2016

Redelijk hotel

Een redelijk hotel op een kilometer afstand van het centrum van Echternach. De kamers zijn ruim, schoon en netjes; het ontbijtbuffet is voldoende, mits je vroeg bent. De prijs-kwaliteitsverhouding is matig: 150 euro voor een tweepersoonskamer met een logeerbed incl. een matig ontbijtbuffet, voor drie personen.

De gastvrouw komt zeer gehaast over en is redelijk ter zake kundig. Niet bijzonder klantgericht en zeker niet flexibel (zelfs afrekenen op de avond voorafgaand aan vertrek is niet mogelijk).

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Johan Vervaeke04-08-2015

Uitstekend hotelletje met mini-golf

We komen al jarenlang naar dit hotel. De kamers zijn verzorgd en ruim. De kussens zijn zalig. Het ontbijt is altijd in orde! (buffet) De gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9ludo20-07-2015

zeer goed en zeer vriendelijk

rustig en netjes vriendelijk en goed ochtend ontbijt.

Alleen gereisd in juli 2015

• 8peeters marc23-09-2013

Zeer goei hotel

zeer goed vooral het ontbijt is schitterend ! kamers meer dan oké. Ondanks er geen keuze-menu is, simpel en goed. Vlak bij echternach, wandel- en fietspaden. Nederlandse taal is een extra troef.Heel hulpvaardig ! Niks verkeerd mee.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Gino16-10-2012

gezellig familie gastenverblijf

We hebben hier 1 nacht geslapen en wat me vooral bij blijft is de vriendelijkheid van de gastvrouw. Dit is nog echt een plaats waar je verblijft dat wordt gerund door een familie. De liging is vlakbij echternach,op een kleine 500m wandelen denk ik,het gebouw ligt net over de grens met duitsland. Als je de rivier oversteekt dan ben je terug in luxemburg. Kamers waren mooi verzorgd en voorzien van douche,tv en koelkast. Rustige ligging,zijn dan ook niet veel kamers aanwezig. Ontbijt was een absoluut pluspunt met verschillende soorten brood,confituur,kaas,charcuterie,ontbijtgranen,... Veel van die dingen ook zelf gemaakt door de gastvrouw.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10fgw01-05-2012

Huiselijk hotel

Kleinschalig hotel, huiselijke sfeer, ligt op loopafstand van Echternach. Gastvrouw had nu alle aandacht voor de gasten, Uitgebreid ontbijt met elke ochtend iets extra's. Kamer is ruim met regendouche (type C) Nieuw is een grote supermarkt op ongeveer 100 meter afstand.

Gereisd met partner in april 2012

• 10Keldermans05-07-2009

perfect

Wij zijn juist terug van 1 week in Golfstubchen onze 5e keer, voor is het daar ideaal op 5 min. van de grote markt in Echternach. In september gaan we terug.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8F. Scheffers06-09-2008

Goed verbijf voor een korte vakantie

Zijn hier, eind augustus, 3 dagen geweest, eigenaren waren zeer vriendelijk, de eigenaresse zou wat meer gastvrouw mogen zijn, was altijd druk bezig. Ontbijt prima, diner is van goede kwaliteit en smaakt goed, alleen wat je 's avonds te eten krijgt is niet bekend, dus eten wat de pot schaft. Kamer C met terras gehad, prima bedden en alles was er zeer schoon. Cafe en restaurant waren van 10.00 uur tot 16.00 uur gesloten, maar dat zal in het hoogseizoen wel anders zijn. "Drank"prijzen in cafe en restaurant en minibar overal gelijk en schappelijk. Prima voor een kort verblijf en voor LO, want er zijn in de buurt mogelijkheden genoeg alleen kost het je meer dan € 12,00.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Johan Vervaeke02-08-2008

Gezellig Gasthof

Ik sluit me aan bij onderstaande commentaren en wil er aan toevoegen dat er ook een mini-golfterrein is, privéparking en 's avonds kan je nog eens een gezelschapsspel spelen. Een aanrader voor mensen die houden van gezelligheid.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Olsman-van loo14-07-2008

prachtig

leukemidgetgolf, goed ontbijt aardige gastvrouw/gastheer

Gereisd met familie in juli 2008

Hotel Zum Golfstübchen info