Hotel Haus Hilda

8Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Echternacherbrück

Op vakantie geweest naar Haus Hilda?

8Fantastisch

3 reviews over Hotel Haus Hilda

• 9nick15-10-2011

zeer gezellig en zeer rustig gelegen!!!!

wij zijn er 4 dagen geweest en gaan volgend jaar zeker terug! De uitbaatster is zeer vriendelijk en ist altijd zeer druk bezig om taartjes en andere dingen te maken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6Sigerson Holmes13-06-2011

Nog net te doen?

Wij waren in 2007 2 weken in Echternacherbruck, bij Haus Hilda, Frau Zimmerman probeerde bij aankomst de afgesproken prijs al te veranderen. Toen dit niet lukte waren wij al direct minder welkom. De kamers hebben wij na aankomst direct zelf schoon moeten maken, want dit was kennelijk de laatste jaren niet meer gebeurd. Het meubilair kwam zo te zien van een vuilnisbuild en het bestek bestond uit vorken zonder tanden, de ontbijttafel zelf versterkt met schroeven die wij gelukkig bij ons hadden anders was de tafel vanzelf in elkaar gezakt. Het enige dat prettig was, was de omgeving!! De glorietijd is hier kennenlijk al ruim 20 jaar voorbij. Vies en kleverig interieur! Wij gaan hier niet meer heen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

• 9Johan Vervaeke07-07-2008

Rustig gelegen appartement (geen hotel) op 2km wandelen van Echternach. Goedkoop, verzorgd en voldoende parkeergelegenheid. Indien interesse kan je er zelfs een bbq houden. Je kan er onmiddellijk wandelingen aanvatten naar o.a. de Liboriuskapel en Teufelsschlucht (Irrel).

Gereisd met familie in juli 2008

Hotel Haus Hilda info