Camping Echternacherbrück

Duitsland, Rheinland Pfalz, Echternacherbrück

7.2Goed

• 7.1Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Echternacherbrück voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Echternacherbrück in Duitsland is een rustige camping met een mooi zwembad. De staanplaatsen zijn ruim genoeg en niet afgebakend, waardoor je makkelijk contact hebt met de andere gasten. Hier komen veel Nederlanders en Belgen. Het dorp met goede bakker zit op loopafstand. Tip is om eens een uitstap naar de stad Luxemburg te maken.

Contact

259 reviews over Camping Echternacherbrück

• 2019
    8Anoniem04-09-2019

Gewoon doen

T is in t hoog seizoen druk,maar gezellig! Sommige gasten zouden iets beter op hun kroost kunnen letten! En dan heb ik t over ,spelen in de toiletgebouwen,wat geen speelplek is,,,en s,avonds en snachts ivm vernielingen speeltuin en herrie!!! Niet zo gek dat mensen daar op reageren!!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Madeliefje25-08-2019

Zalige camping, rustig proper en voor herhaling vatbaar..

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Erika dillen23-08-2019

Moment niet mijn camping

Het is jammer dat ze de camping niet goed onderhouden, vele grote kuilen/gaten op je plek en werd slecht schoon gemaakt de toiletten gebouwen slechts 1x per dag . Als ze dit beter doen dan werd het beter gescoord. Je krijgt een hele recreatie progamma, alleen is er niemand als de Kids heen gaan. Het personeel is wel vriendelijk en zwembad is super. Je kunt zo betere camping maken, als je de puntjes op de i zet. want omgeving is prachtig.

• 4Staat v/h sanitair

• 5Anoniem19-08-2019

Nooit meer

Absoluut geen camping voor ons! We hadden wel gelezen dat er veel vaste campinggasten zijn. Maar deze vaste gasten denken schijnbaar dat ze dan ook gelijk maar de regels mogen bepalen. Harde muziek laat op de avond! Wij waren blij dat we aan de waterkant stonden, met de rug naar de camping. Anders hadden we hier geen 2 weken gestaan. Mensen zitten veel bij elkaar, luidruchtig, muziek tot laat. Onze dochter heeft zich prima vermaakt. Zwembad is prima. Er rijd elke ochtend een bakker over de camping met lekkere broodjes. De plaats die wij hadden was best groot. Alleen onze buren vonden het nodig om de caravan pal tegen onze tent aan te zetten. Heel apart. Jammer van de brug. We hadden wel gelezen hierover, maar dachten dat het 's nachts wel rustig zou zijn en overdag druk. Maar dat was eerder omgekeerd. Omgeving is prachtig. Camping heeft weinig te bieden voor kinderen. En als er wat is moet je er voor betalen.

• 4Eetgelegenheden

• 8Anoniem13-08-2019

Goede, nette camping

Camping is perfect en je wordt er netjes te woord gestaan. Sanitair wordt goed en netjes schoongemaakt. Er zit alleen een vrouw die de hele dag aan de mixjes zit en dronken is. Als de klanten klagen probeert ze het te lijmen met een flesje wijn. Kinderen mogen niet of nauwelijks lawaai maken want hier heeft mevrouw last van, lijkt soms wel de directrice van de camping.

• 7Fam. vd S09-08-2019

Prima naar ons zin gehad

Ik verbaas me over de enorme verschillen in review. We hebben voor het eerst op deze camping gestaan (2 weken) en het prima naar ons zin gehad. De ZEER negatieve reviews kloppen niet geheel en lijken meer frustratie te zijn. 1. Het is bekend dat dit een camping is met een flink deel aan vaste plekken. (Dat weet je van tevoren). Logisch dat er groepen mensen zijn die al jaren samen komen. 2. Ik ben het ermee eens dat de plek behoorlijk kan uitmaken. 3. Zwembad is prima...dat iemand hier een 2 voor geeft, is ronduit belachelijk. 4. Er is heel, heel veel te doen rond de camping (Leuke stadjes/dorpjes, veelwandelroutes, kanoen). Maar ook op de camping wordt er van alles georganiseerd. 5. Er zijn ZEER VEEL eet gelegenheden rondom de camping. 6. Sanitair is kwalitatief oke, maar kan beter schoon gemaakt worden.
    7. Voor oudere jeugd niet echt een plek (Campingtreffen sluit om 23:30).

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 6Bianca05-08-2019

Het kan hier zo mooi zijn....

Vrij grote camping, prachtig geleden aan de rivier. Het maakt hier veel uit waar je staat, en wanneer je er bent. Vaak net voor de drukke periode aan en in het voorseizoen een aantal dagen geweest. Laatste keer 4 jaar geleden. Telkens heerlijke dagen gehad. Nu voor het eerst in het hoogseizoen paar dagen op terugweg vanuit Frankrijk. Wat een verschil! Helemaal volgepropt, alles staat veel te dicht op elkaar. Sanitair niet schoon. Bij de vaste plekken staan een aantal caravans die zo haveloos zijn dat het de camping geen goed doet. Wat een bende. Betalen voor trampolinespringen. Schandalig. Zwembad mooi, tafeltennis en animatie prima. Kids vonden de spooktocht geweldig. Lekkere broodjes bij de bakker op de camping. Echternach op loopafstand, maar ook dit dorp verliest z'n charme. Veel leuke uitjes op korte afstand. We waren blij dat we weer verder gingen. We komen niet meer terug.

• 5Staat v/h sanitair

• 9Peter v Arkel04-08-2019

Heerlijke camping

Heel fijn verblijf gehad, we vielen met onze neus in de boter de camping bestaat vijftig jaar en dat werd groots gevierd. Super gezellig gehad. Sanitair is mooi word dagelijks grondig schoon gemaakt huisvuil word dagelijks op meerdere tijdstippen bij je kampeerplek opgehaald. Prachtig zwembad met toezicht

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5Fam. Met pubers02-08-2019

Nooit meer

Overvolle camping, hutje mutje en ze blijven maar proppen. Het stikt van de benidorm...bast... Die niet altijd even vriendelijk zijn. Mocht je naar het toilet moeten hou dan de tijden in de gaten. Ze zijn 1 x pd gesloten en bij hoge nood is het best verlopen naar de andere toiletten. Je hebt 5 min de tijd om te douchen pas na een aantal minuten kan hij weer aan. De omgeving is prachtig, de rivier leuk en vermakelijk. Honden lopen los, maar blijven wel bij de tenten. Wij gaan niet nog een keer.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 4Anoniem02-08-2019

Nooit nooit nooit meer!

Ga hier alsjeblieft niet heen! Bij aankomst word je al bekeken door vaste gasten.. dat je denkt..oké? Volgebouwde vaste kampeerplaatsen geen gezicht.. ik dacht waar zijn we beland? Kamperen langs een viaduct? Hoog ons kent ons gehalte.. mensen die daar al jaren komen.. hele generaties.. gezellig met z’n allen bij elkaar borrelen tot de late uurtjes.. Bij de receptie: ‘mevrouw tussen de tegels is uw plaats’ en zoek het uit. Hutje mutje! Iedereen kan s’avonds van buitenaf de camping op dus pas op je spullen. Op een camping nog nooit zoveel ‘hekjes’ rondom de kampeerplaatsen gezien als hier.. Betalen voor knutselclub? Betalen voor disco-zwemmen? Heel jammer, want de omgeving is prachtig!

• 2Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair