Camping Echternacherbrück

Weer vandaag20°
Camping Echternacherbrück
7,3

Camping Echternacherbrück in Duitsland is een rustige camping met een mooi zwembad. De staanplaatsen zijn ruim genoeg en niet afgebakend, waardoor je makkelijk contact hebt met de andere gasten. Hier komen veel Nederlanders en Belgen. Het dorp met goede bakker zit op loopafstand. Tip is om eens een uitstap naar de stad Luxemburg te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Echternacherbrück voor je op een rij gezet:

Contact

253 reviews over Camping Echternacherbrück in het Nederlands

heerlijk gewoon

Fam Godfriedt
18-4-2019

Mooie ruime plaatsen, schoon sanitair, vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in april 2019

oase van rust

Luc Meyer
2-3-2019

Ik heb er een vaste stacaravan en ga er al verschillende jaren meermaals naar toe. de plaats waar we staan is zeer rustig (doodlopende straat) en heel leuke buren . een oase van rust daar en het geeft je telkens een leuk vakantiegevoel. maar wegens omstandigheden moet ik ms verkopen. met pijn in mijn hart

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Tot nog eens!

Knaepkens Carl
22-12-2018

Reuze gezellige camping! lieve, vriendelijke mensen! Proper & netjes! zeer veel dierenvrienden! Ons plaatske aan 't water was super deze hete zomer!! Kortom, tot nog eens!!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Fantastisch!!

Nelleke
25-8-2018

Net terug van een gezellige tijd op deze camping!! Prachtige omgeving veel te zien en te doen!!wij hebben zelf veel gebruik gemaakt van de rivier wat de kinderen helemaal super vonden. En het zwembad wat super gaaf was!! Sanitair schoon, en je kon relax douchen. Mooie ruime babyroom en schoon. Personeel was heel vriendelijk en op de camping zelf hangt een leuke gezellige sfeer. Iedereen groet elkaar. Vuilnis wordt 2x daags voor je tent opgehaald wat een luxe om zelf niet te hoeven slepen met een zak!! Bakker met verse broodjes kwam elke ochtend over de camping rijden. Supermarkt lekker dicht bij. Wij hebben super genoten hier met onze kinderen van 8,6,1 zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Super

Marian
22-8-2018

Dit was ons 2e keer dat we hier stonden. Dit maal een hele fijne plek aan het water (314). De camping zelf doet misschien een beetje rommelig aan. Maar de sfeer is gezellig en ongedwongen. Op de normale plekken sta je beste wel dicht op elkaar, Wil je meer ruimte, kies dan voor de rode nummers, die zijn wel goed. Toiletgebouwen kunnen schoner. Bij de douches in het bruine gebouw heb ik de neiging om een schuursponsje en allesreiniger/bleek mee te nemen ( minpunt!) De douches zelf zijn wel erg fijn. Warmte af te stellen en gewoon na 30 sec weer in te drukken. Er is gratis wifi op de camping, maar als je middenop de camping staat heb je weinig tot geen ontvangst. Achteraan op de camping, richting clubgebouw vol ontvangst. Hier kan dus ook nog aan gewerkt worden! Groot pluspunt blijft toch de supermarkt Norma op loopafstand. Fijne bakkerij Dietz ernaast en drogist Rossmann. Wij komen zeker weer een keer!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke gemoedelijke camping, ondanks zijn grootte!

Roos C.
13-8-2018

de camping heeft een mooie ligging aan de rivier. Hier kunnen de kinderen zich goed vermaken. Een trapje naar beneden naar het water zou nog een mooi verbeterpunt zijn. Ondanks dat de camping vol was en je op sommige plekken scheerlijn aan scheerlijn staat, is het een gemoedelijke en relatief rustige camping. Geen lawaai 's avonds en ook 's ochtends komt iedereen rustig op gang. Uitslapen dus! Wij stonden met onze caravan aan de kant van het grote sanitair gebouw (rechts op de plattegrond). Het sanitair werd 1 x per dag goed schoon gemaakt. Er was van alles te doen voor de kinderen, maar wij hebben daar geen gebruik van gemaakt, dus geen idee of dat leuk was. Bij de Griek net buiten de camping kun je goed eten. En een geheime achtertuin bij pizzeria Giorgio in Echternach aan de andere kant van de rivier, is ook de moeite waard. De wandeling Teufelsschlucht die start bij de waterval naar het Naturparkzentrum bovenop de berg is erg mooi!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Camping in mooie omgeving, maar aan drukke weg

Yvonne
9-8-2018

Het is een leuke camping, maar onze plek lag bij de hoge brug aan een heel drukke weg; niet alleen overdag, maar ook 's avonds en 's nachts. Dat is jammer. Verder is de camping prima; supermarkt en bakker op loopafstand, mooi zwembad (gratis voor campinggasten), eenvoudige imbiss, rivier Sauer loopt langs de camping (voor kano) en Echternach (Luxemburg) op loopafstand. In de omgeving (Luxemburg en Duitsland) kan je mooi wandelen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Drukke volkse camping in mooi gezellig dorpje

Albert
5-8-2018

Een grote langgerekte (gemeente) camping aan de rivier. De camping heeft een volks sfeertje. De sanitaire voorzieningen zijn oké. Maar zoals vaak maken sommige gasten er een vieze bende van. In het hoogseizoen is de camping overvol. Je staat letterlijk ingepakt tussen het blik en de kampeermiddelen. Plekken zijn afgebakend met een steen. Geen heggen/struiken. Ook nauwelijks begroeing voor schaduw. Voor het zwembad moet je apart betalen. Het restaurant op de camping nodigt niet uit. De vuilnis kan gewoon voor de caravan op het straatje of op de grote bult bij de watertappunten. Dit gaf ons een rommelige aanblik. Prijs/kwaliteit uit balans.

De doorgaande weg naast de camping zorgt voor wat geluidsoverlast. Er is een supermarkt en bakker naast de camping. Het centrum van Echternach is op loopafstand. Het dorp is sfeervol en heeft vele leuke terrasjes en restaurants. Een mooie uitvalsbasis ook voor trips naar bijv. Trier en stad Luxemburg.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een echte aanrader!!!!!!!Prachtige locatie daar!!

Gretha van Loock
3-8-2018

Wij zijn de eerste 3 weken van juli 2018 met de tourcaravan hier voor het eerst op vakantie geweest met een heerlijke plaats aan de rivier. Wat hebben wij hier genoten zeg. Een hele gezellige camping waar niet alles gesorteerd of op een rijtje stonden. Nee gewoon alles kris kras door elkaar en dat vonden wij juist zo gezellig. Een hoop Nederlanders en Belgen op de camping en dat was heel gezellig. Leuke contacten gemaakt en leuke verschillende buren gehad. Wij vonden het heel leuk vertoeven daar omdat je vanuit de camping op een niet te lange afstand leuke dagtripjes kon maken zowel in Duitsland als in Luxemburg. Ook vonden wij het prettig dat op loopafstand ( 10 minuutjes) een supermarkt en een bakker ( bakker komt ook iedere ochtend op de camping langs, lekkere broodjes) en een geweldige pizaria aanwezig waren. Personeel vriendelijk. Toilet en douchegebouw goed. Alleen jammer van het slechte internet. Verder👍

Gereisd Met partner in juli 2018

Eenmalig bezoek

B.
28-7-2018

Wat een drukke volle camping! We stonden tussen de vaste gasten. Ondanks dat was het prima toeven.

Bij aankomst bleek een poolparty die het hele weekend duurde en dat hebben we geweten! De muziek ging pas na 01.00 uur uit. Na het weekend was het savonds rustig op de camping.

Voor een boodschapje was de Norma op loopafstand, maar vlees en groente waren al redelijk vroeg op de dag op.

Het sanitair was redelijk, alhoewel de kluwe haar na een aantal dagen nogsteeds op hetzelfde plekje lag (inmiddels ingedroogd)

Als absolute top: het zwembad! Lekker groot, ook voor baantjeszwemmers in de vroege ochtend geopend!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Echternacherbrück in Echternacherbrück, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Echternacherbrück zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.