Echternacherbrück

We hebben een aantal aanbieders voor Echternacherbrück voor je op een rij gezet:

Reviews over Echternacherbrück

Echternacherbruck niets bijz. maar echternach wel!

Lissette,
    5-7-2015

Echternacherbruck is niks bijzonders.

Maar Echternach daar in tegen wel dat is maar 10 min lopen over de brug.

Een heerlijk romantisch dorpje, vooral s`avonds prachtig.

Lekker eten of terrassen is heel goed mogelijk keus genoeg!!

Gereisd met partner in juni 2015

fantastische plek

S Bevers,
    6-5-2014

Zeer de moeite waard. omgeving waar zeer veel te zien en te doen is.

Je kunt er prachtige wandelingen maken en bijvoorbeeld kajakken en er zijn zeer veel dingen te bezichtigen (kasteel, abdij, natuurcentrum, watervallen, markten Trier)Dit alles vrij dicht in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Zeer mooie natuur in de omgeving.

Fam. Aarts,
    1-1-2014

Zeer mooie natuur voor te wandelen, je moet wel goed te been zijn voor in de natuur te kunnen wandelen.

Over het uitgaansleven heb ik geen mening.

Wel gezellige terrasjes en een paar snuffel winkeltjes.

Gereisd met partner in januari 2014

Hele mooie omgeving

vV,
    8-9-2013

Echternacherbruck is natuurlijk erg aangewezen op de stad Echternach zelf. Vandaar dat het ook moeilijk is om het dorp te beoordelen zonder Echternach er bij in te betrekken. Wel is er een grote supermarkt (Norma), ideaal voor kampeerders op de E-bruck camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

De camping is groter dan het dorpje.

Toon,
    2-9-2013

Naast de camping hebben we in Echternacherbruck als accommodaties ook nog hotel Zum Golfstübchen en een aantal Privatzimmer-verhuurders.

Hotel Restaurant Cafe Liborius is gesloten en lijkt mij ook niet meer open te gaan. Pizzeria San Marco was ook gesloten, maar daar waren wel mensen wat aan het doen, dus gaat misschien weer open. Dan is er nog Pizzeria Venezia Da Mario, die wel open was en waar ook altijd volk was (Montag Ruhetag) en de cafe/snackbar Zum Mariechen, die ook kamers verhuurt (lekkere schnitzels). Op de camping kun je ook eten, maar is niet heel geweldig. Verder is er de Norma supermarkt, 2 bakkers (waarvan 1 al om 05:30 open en waar je lekker kunt ontbijten, wat dan ook velen doen), een fitnessclub, een kapper en een bloemist. Ook de Schlecker is inmiddels gesloten.

Veel maakt het allemaal niet uit, want de brug over en je loopt Echternach in. Dat is nu ook wel geen Ibiza, maar toch.

Het eten bij Da Mario is heel behoorlijk en niet duur. En lekker Bitburger overal hier.

Gereisd alleenreizend in augustus 2013
Echternacherbrück scoort een 8,7 uit 10, op basis van 50 reviews