Vakantiehuis Ferienhof Anton

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super!

Frans
29-5-2018

Super gastvrij onderkomen waar de klant nog koning is. Wij logeerde hier op basis van half pension met een groep motorrijders. Zeker aan te raden en wij komen hier zeker weer terug.

Geweldig en schoon en fris en lekker.

Marian en Andre
24-10-2017

We zijn hier voor een weekendje weg heengegaan en de voorzieningen en accommodaties zijn perfect.

De kamers zijn splinternieuw en alles is even schoon en fris.

De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en geven werkelijk alle informatie die je maar wilt hebben.

De bedden liggen heerlijk (wat zeer prettig is als je rugklachten hebt) en het vakantiehuis is zeer compleet met vaatwasser, wasmachine en wasdroger, groete koelkast (heel belangrijk voor 8 personen) en een zeer complete badkamer met 2(!) douches.

Het ontbijt is zeer compleet en ook eventueel diner is heerlijk.

Kortom ...hier is echt helemaal niks mis mee en een echte aanrader.

een echte aanrader in de Eifel

Kawatiste
16-8-2017

Ik ben er dit jaar voor de tweede keer geweest , en zeker zal ik er veel vaker willen verblijven . Een super B&B , motoren staan veilig gestald in een grote schuur .

De kamers zijn eigentijds/ modern ingericht en hygiene is top!. Ook het eten iwordt met veel aandacht klaargemaakt !.

Zeker een aanrader om hier met een klein gezelschap te verblijven ,

Fabelhaft!

ronald berendsen
10-8-2017

Wat verwacht je bij een Bed&Breakfast? JUIST! Een slaapgelegenheid en een ontbijtje.... Wat we hier in de Eiffel, in Dreis-Bruck aantroffen, overtrof echt alle verwachtingen in ruime mate! Schoon, fris, heel ruime kamer, lekker comfortabel (en lang) bed, heerlijk gedineerd voor een spotprijs, en een ontbijt waar menig hotellier nog een punt aan kan zuigen! Tel daarbij op de hartverwarmende gastvrouw en gastheer, de schitterende omgeving midden in de Eiffel..... jammer dat je weer naar huis moet... Alex en Madelon, bedankt voor alles!

Gewoon een aanrader

Linda en René
2-1-2017

Heerlijk de kerstdagen de jaarwisseling gevierd bij Ferienhof Anton. Er wordt daar supergoed voor je gezorgd. De vakantiewoning waar we logeerden was perfect, van alles voorzien.

Wat vooral opvalt is welkomsgevoel en het huiselijke.De omgeving is schiterend, zoveel te zien en bezoeken dat een herhaald bezoek gewoon noodzakelijk is. Cochem, Moeselgebied, Eifelvulkaanmeren, bossen (wandel/fietsroutes), Adlerpark etc etc, ook geschikt voor jonge kinderen.

Ik kan dit hele scherm voltikken, maar het was simpelweg, voortreffelijk. en maak een reservering. Meer kan ik niet zeggen.

Prachtige plek en erg leuke eigenaars

Miranda
18-8-2016

Veel plezier gehad in het vakantiehuis.

De omgeving is prachtig, je moet wel een stukje (10-15min) rijden om boodschappen te doen maar dat vonden wij niet erg, zo zie je nog eens wat.

Erg leuke tip gehad van de eigenaars om naar de waterval in Nohn te gaan (prachtige plek), ook het wildpark in Daun is een aanrader.

Voor de rest is het erg huisdiervriendelijk.

Pluspunten zijn:

- van alle gemakken voorzien (lekker banken, wasmachine/droger, barbecue, wifi, nederlandse zenders)

- heerlijke grote tuin

- eigenaren zijn erg open en vriendelijk

Sjaan Kolenberg
14-6-2016

Heel gastvrije eigenaren Madelon en Alex .hele mooie kamers ontbijt heerlijk ,en Madelon kan heel goed koken ,ook een aanrader. Verder een heel mooie omgeving 10 minuten rijden een mooie waterval waar je ook heerlijk kunt wandelen .en in de buurt ook een wild park .ik ga er zeker nog een keer naar toe.

Eens iets anders!

Simon
22-3-2016

Niet het gestylde hotelletje, maar een originele lokatie waar je je helemaal thuis kan voelen, maar er toch even helemaal uit.

De splinternieuwe eigenaren (man en vrouw) verbouwen zich suf om voor het zeisoen alles helemaal mooi te hebben.

Dat gaan ze halen, maar belangrijker dan die materie vind ik de gastvrijheid van Alex en Madelon (eigenaren). Dat zit echt helemaal goed. Ik heb er een leuke tussenstop genaakt op terugweg van de wintersport. Maar zodra de temperatuur beter is ga ik op de motor graag weer die kant op, maar dan niet voor de tussenstop.

Ik ga eigenlijk nooit voor de 2e keer naar een vakantie bestemming, maar "Anton" nodigt hier gewoon voor uit!

Zeer Gastvrij Ferrienhof Anton.

VanDerLindenJr.Dienstverlening
12-3-2016

Ruime kamers met lekkere bedden.

Na een warme douche ontbijten.

Ontbijten doen ik thuis niet maar hier schuif ik graag aan tafel aan met een uitgebreid assortiment aan beleg en broodjes.

Ook avond maaltijd genoten en ik moet zeggen "uit de kunst"

Nu winterse omgeving mogen aanschouwen en kan niet wachten tot de zomer.

Kom hier zeker terug o.a. met de motor omdat de omgeving uitermate geschikt is voor toertochten en bezienswaardigheden.

Ferienhof Anton ligt op een mooie plek in de eifel. Prachtige omgeving. Het vakantiehuis is erg groot opgezet waardoor het ideaal is voor jong en oud.

Drie ruime slaapkamers en heerlijke douche-jes.

Gastvrouw en heel proberen je het nog fijner te maken door heerlijke maaltijden aan te bieden en het ontbijt is ook een feestje om de dag mee te starten.

Momenteel zijn ze nog druk in verbouwing en er komen nog hooiberghutten maar tot nu toe is het vakantiehuis een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhof Anton in Dreis-Brück, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhof Anton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferienhof Anton scoort een 9.69 uit 10 op basis van 10 reviews.