Vakantiehuis Ferienhof Anton

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

12 reviews over Vakantiehuis Ferienhof Anton

• 9Jos en Ellen28-06-2019

Op basis van BenB daar gezeten. Alex en Madelon zijn gastvrije en sociale mensen. Heerlijke tijd gehad. Kamers zijn ruim en bedden slapen heerlijk, ook was het heerlijk koel. Ontbijt was ook heerlijk. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Hans Woudenberg12-10-2018

Prima in orde en aan te beveleen.

Een gezellig en warm welkom door de Alex en Madelon. Nette en schone kamer. Diner en lunch zijn prima in orde. Een goede uitvalbasis voor dagjes uit in de Eifel. Mocht je met de motor komen, deze kan in een afgesloten ruimte geparkeerd worden.

Alleen gereisd in oktober 2018

• 9Frans29-05-2018

Super!

Super gastvrij onderkomen waar de klant nog koning is. Wij logeerde hier op basis van half pension met een groep motorrijders. Zeker aan te raden en wij komen hier zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2017
    10Marian en Andre24-10-2017

Geweldig en schoon en fris en lekker.

We zijn hier voor een weekendje weg heengegaan en de voorzieningen en accommodaties zijn perfect. De kamers zijn splinternieuw en alles is even schoon en fris. De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en geven werkelijk alle informatie die je maar wilt hebben. De bedden liggen heerlijk (wat zeer prettig is als je rugklachten hebt) en het vakantiehuis is zeer compleet met vaatwasser, wasmachine en wasdroger, groete koelkast (heel belangrijk voor 8 personen) en een zeer complete badkamer met 2(!) douches.

Het ontbijt is zeer compleet en ook eventueel diner is heerlijk.

Kortom ...hier is echt helemaal niks mis mee en een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Kawatiste16-08-2017

een echte aanrader in de Eifel

Ik ben er dit jaar voor de tweede keer geweest , en zeker zal ik er veel vaker willen verblijven . Een super B&B , motoren staan veilig gestald in een grote schuur . De kamers zijn eigentijds/ modern ingericht en hygiene is top!. Ook het eten iwordt met veel aandacht klaargemaakt !. Zeker een aanrader om hier met een klein gezelschap te verblijven ,

Gereisd met partner in juni 2017

• 10ronald berendsen10-08-2017

Fabelhaft!

Wat verwacht je bij een Bed&Breakfast? JUIST! Een slaapgelegenheid en een ontbijtje.... Wat we hier in de Eiffel, in Dreis-Bruck aantroffen, overtrof echt alle verwachtingen in ruime mate! Schoon, fris, heel ruime kamer, lekker comfortabel (en lang) bed, heerlijk gedineerd voor een spotprijs, en een ontbijt waar menig hotellier nog een punt aan kan zuigen! Tel daarbij op de hartverwarmende gastvrouw en gastheer, de schitterende omgeving midden in de Eiffel..... jammer dat je weer naar huis moet... Alex en Madelon, bedankt voor alles!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Linda en René02-01-2017

Gewoon een aanrader

Heerlijk de kerstdagen de jaarwisseling gevierd bij Ferienhof Anton. Er wordt daar supergoed voor je gezorgd. De vakantiewoning waar we logeerden was perfect, van alles voorzien. Wat vooral opvalt is welkomsgevoel en het huiselijke.De omgeving is schiterend, zoveel te zien en bezoeken dat een herhaald bezoek gewoon noodzakelijk is. Cochem, Moeselgebied, Eifelvulkaanmeren, bossen (wandel/fietsroutes), Adlerpark etc etc, ook geschikt voor jonge kinderen. Ik kan dit hele scherm voltikken, maar het was simpelweg, voortreffelijk. en maak een reservering. Meer kan ik niet zeggen.

Gereisd met partner in december 2016

• Oude reviews

10Miranda18-08-2016

Prachtige plek en erg leuke eigenaars

Veel plezier gehad in het vakantiehuis. De omgeving is prachtig, je moet wel een stukje (10-15min) rijden om boodschappen te doen maar dat vonden wij niet erg, zo zie je nog eens wat. Erg leuke tip gehad van de eigenaars om naar de waterval in Nohn te gaan (prachtige plek), ook het wildpark in Daun is een aanrader.

Voor de rest is het erg huisdiervriendelijk.

Pluspunten zijn: - van alle gemakken voorzien (lekker banken, wasmachine/droger, barbecue, wifi, nederlandse zenders) - heerlijke grote tuin - eigenaren zijn erg open en vriendelijk

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Sjaan Kolenberg14-06-2016

Heel gastvrije eigenaren Madelon en Alex .hele mooie kamers ontbijt heerlijk ,en Madelon kan heel goed koken ,ook een aanrader. Verder een heel mooie omgeving 10 minuten rijden een mooie waterval waar je ook heerlijk kunt wandelen .en in de buurt ook een wild park .ik ga er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Simon22-03-2016

Eens iets anders!

Niet het gestylde hotelletje, maar een originele lokatie waar je je helemaal thuis kan voelen, maar er toch even helemaal uit. De splinternieuwe eigenaren (man en vrouw) verbouwen zich suf om voor het zeisoen alles helemaal mooi te hebben. Dat gaan ze halen, maar belangrijker dan die materie vind ik de gastvrijheid van Alex en Madelon (eigenaren). Dat zit echt helemaal goed. Ik heb er een leuke tussenstop genaakt op terugweg van de wintersport. Maar zodra de temperatuur beter is ga ik op de motor graag weer die kant op, maar dan niet voor de tussenstop. Ik ga eigenlijk nooit voor de 2e keer naar een vakantie bestemming, maar "Anton" nodigt hier gewoon voor uit!

Alleen gereisd in februari 2016

0 tips over Vakantiehuis Ferienhof Anton