Appartement de Steenenhoeve

• Kinderopvang
Meer appartement info

296 reviews over Appartement de Steenenhoeve

• 9Rob13-07-2020

Prima (voor de 3e keer hier onze vakantie gevierd)

Gezellig ruim appartement. Mooie omgeving en sinds kort ook een restaurantje in het dorp. Gastheer Ine en Hans zijn erg gezellige mensen.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Nanda07-07-2020

Thuiskomen, dat doe je bij de Steenenhoeve!

Geen massaal hotelgebeuren maar een familiare ontvangst. Wij hadden het zolderappartement met balkon waar je in de ochtend gezellig samen kunt ontbijten. Het appartement is van alle gemakken voorzien.

Voor je boodschappen en leuke kleding en andere snuisterijen ben je zo in Kastellaun met de auto en voor de wat meer toeristische uitstapjes naar Cochem, Bern-Kastel, Reichsbrug, Burcht Eltz of het prachtige park in Klotten is de Steenenhoeve een goed vertrekpunt. Alles is werkelijk binnen het half uur/uur aan te rijden.

Wil je meer actie in de omgeving dan moet je richting de Moezel maar daar betaal je dan ook voor. Bij de Steenenhoeve heb je een goede vakantie in een rustige omgeving, de kids in het zwembad en met een autoritje van 15 minuten zit je al op een heerlijk terrasje in Treis-Karden. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 10Marrit14-04-2020

Een heerlijke vakantie bij hele lieve mensen.

De Steenenhoeve is een kleinschalige accommodatie waarbij alles tot in de puntjes is verzorgd. Zeer ontspannen sfeer en gastheer/gastvrouw staan altijd klaar voor de gasten. We zijn naar deze accomodatie gegaan naar aanleiding van positieve verhalen, en deze zijn zelfs overtroffen. Ons appartement was schoon en zeer gezellig ingericht. Alles aanwezig. De eigenaren hebben een restaurant/cafe op loopafstand waar je heerlijk kunt eten en gezellig kan vertoeven in de avond. Daarnaast ligt het in een omgeving waar veel te ontdekken is en je het echte Duitsland kan proeven. Kortom een superlocatie met een ontspannen/vakantiesfeer!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Familie Nieuwland21-12-2019

HEERLIJK genoten & lekker bijgetankt!! Aanrader!

Mijn vrouw, dochter en ik hebben eind augustus een héérlijke week gehad in de Steenenhoeve, wij hadden last-minute het VIP appartement gehuurd voor een week en hebben echt volop genoten. Leuk contact met de andere gasten, een heerlijk ruime tuin/terras met zwembad en twee superhosts, Robin & Cordula. Mensen met het hart op de goede plek. We hebben regelmatig het zwembad voor ons zelf gehad, wat erg fijn was met het mooie weer!!! Het VIP appartement is echt heel mooi ingericht, met een heerlijke bank èn fauteuils die allemaal in een relaxstand konden, wat wil je nog meer. De keuken was lekker volledig uitgerust, wat wel zo fijn was. Het dorpje zelf is ERG rustig, we hebben ons regelmatigafgevraagd of er wel omwonenden waren, zo stil was het. Op een half uur afstand meer dan genoeg te zien, dus echt een ENORME aanrader!! Enige minpunt was de staat van de beide douchekoppen, die gaven een flut straal, dit hebben we uiteraard gemeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Frank02-11-2019

Super

Gemoedelijk heerlijk verblijf genoeg te doen in de omgeving echt een aanrader voor een ontspannen verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 1Nicolette Koopen20-10-2019

Horror!

Wat een verschrikkelijke des-illusie was ons verblijf hier! Vrijdagavond kwamen wij na een lange reis op het sleuteladres om binnen 5 minuten op weg naar huisje 1 te gaan......

De sleutel paste in het gammele slot, bij het openen waren wij onaangenaam verrast, wat was dit? Moe hebben wij uitgepakt, spullen konden niet id kast ivm muffe geur, bedden opgemaakt, lege kussens en ongelijk matras beloofde weinig goeds. Zaterdag naar Cochem, bij terugkomst mail aan eigenaren gestuurd dat de werkelijkheid en het beloofde niet overeen kwamen, wij zouden vandaag vertrekken, de reactie was "Wat jammer". Ook vandaag bij de uitcheck benoemde ik de klachten, wederom wat jammer en de schoonmaak hadden zij afgelopen week niet zelf gedaan...Oa een lange blonde haar id douchecabine, schimmel op plafond, geen douche put, amper water, vieze voegen heb ik middels een begeleid schrijven opgestuurd. Men zag geen reden tot terugbetaling vd kosten.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5schartface29-09-2019

slechte kwaliteit/prijs verhouding

We hebben hier een week gelogeerd en het best naar onze zin gehad maar het is te duur voor wat je krijgt. We moesten onze bedden zelf opmaken, de bedden waren te kort voor mijn 1,92m de keuken was totaal onpraktisch, de badkamer zag er modern uit maar was te klein en van erg slechte materialen. De Hunsruck is mooi maar Sabershausen ligt niet op de beste plek dus je moet wel van autorijden houden. Er is genoeg ruimte voor verbetering maar in afwachting daarvan wordt wel de hoofdprijs gevraagd.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Sylvia Van Mourik01-09-2019

Supertof!

Heerlijke gemoedelijke accomodatie. Compleet & gezellig ingericht, waarbij aan alles gedacht is. De gastvrouw & gastheer weten wat horeca & klantvriendelijkheid betekend en zij doen er alles aan het de gasten naar het zin te maken. Daarbij hebben zij goede kennis van de omgeving met alle mogelijkheden en geven hier op maat tips over aan de gasten. Chapeau!!!

Verder is het dorp erg rustig met een supermarkt op enige afstand (8 km). Heerlijk rustig dus en een verademing als je aan de hectiek van alle dag wil ontsnappen!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Kimberley Heeten19-08-2019

Fantastisch verblijf, waar je jaarlijks terug wilt

Dit jaar voor de 2e keer weer met veel enthousiasme teruggekeerd naar de Steenenhoeve. Heel lief ontvangen door Robin de eigenaar die ons begeleidde naar de ontzettend schone kamers. Alles staat tot je beschikking en alles ziet er tot in de puntjes verzorgd en schoon uit.

Je ziet dat er veel aandacht is besteed, om het de gasten goed naar de zin te maken. Er is heel veel natuur om je heen, zodat je bergwandelingen kan maken, gewone wandelingen, etc.

De Steenwnhoeve is echt een aanrader voor iedereen, de eigenaren hebben echt liefde voor hun werk en dat zie je overal in terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Hissink19-08-2019

Genieten

We hebben een prachtige tijd gehad met erg veel gezelligheid De huisjes liggen er netjes en verzorgd bij en ook buiten kan je je heerlijk vermaken in de launge of buiten waar ook een zwembad en speelhoeken is

Je zit op een kleine afstand van mooie dorpen maar rond het huisje heb je weer heerlijk de rust om je heen

Het is zeker de moeite waard om er weer heen te gaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Appartement de Steenenhoeve info