Dommershausen

Reviews over Dommershausen

geweldig

ronald albregt,
    16-6-2015

een heerlijk mooie plek waar je je meteen erg thuis voelt

het is erg genieten van de gastvrijheid en gemoedelijke sfeer die de eigenaren je geven.ook de omgeving is super mooi en in de nabije omgeving veel te doen en te zien.

ook voor de motorrijders is het een walhalla en dan in combinatie met verblijf super.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

rustig maar zeer centraal

Fam ten cate,
    20-5-2015

In de plaats zelf is niet veel te doen, maar je vertier heb je echt bij de vakantiebestemming zelf wat overgens super is!

Het plaatje ligt wel cenrtraal voor dagjes uit richting moezel en rijn.

Maar vooral heerlijk rustig

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Heerlijk

RoyvdS,
    20-2-2014

Heerlijke omgeving waar je tot rust kan komen of lekker kan proeven van de cultuur! ik ben niet in het uitgaansleven betrokken geweest dus daar durf ik niks over te vermelden maar het was wel genieten!

Gereisd met vrienden in januari 2014

karakterestieke vakwerk huisje

karin lourier,
    22-9-2013

Heerlijke bestemming om te onthaasten en wandelen. Geweldig gebied met kinderen en honden omdat er overal water is, mooie wildparken en bossen.tussen de rijn en moesel in en overal burchten die je kunt bezoeken. Hondenzijn vrijwel overal welkom, zelfs in de wildparken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastische plek!

Danoete,
    19-7-2012

Een rustig dorpje omringd door ongelovelijk mooie omgeving. Je kunt er goed wandelen. Als je van rust & ruimte & en mooie natuur houdt zit je hier uitstekend, en binnen 20 minuten ben je met de auto in dichtbijzijnde stad.

Gereisd met vrienden in juni 2012
Dommershausen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 61 reviews