Hotel Schlosshof

HotelWeer vandaag24°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosshof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Schlosshof in het Nederlands

echt een doorreishotel

Hans
5-8-2013

De ontvangst is correct, er wordt je gevraagd wanneer je wenst te ontbijten en dit kan vroeg (bij mij om 7u00). De kamers zijn proper maar basis zonder meer. Er is geen restaurant aan het hotel, wel is er een pizeria een beetje verder op . Voor de prijs is het hotel best in orde maar zonder meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshof in Dolgesheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schlosshof scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.