Hotel Zum Anker

8,9

5 reviews over Hotel Zum Anker in het Nederlands

Kitty Willems
15-9-2018

Geweldig verblijf, balkon aan de Moezel,

Vriendelijk familiehotel, fijn restaurant ..

Gratis parkeren, rustige ligging

Aanrader.

Fam Baan
28-10-2017

Mooi en erg rustig gelegen familiehotel.

Prachtig gelegen aan de Moezel.

Vriendelijke gastvrouw.

Eenvoudige maar erg schone kamers.

Aanraderen voor mensen die van rust en fietsen houden.

komen hier al jaren Fantastisch

Bennie Ninhuis
21-6-2017

Schitterend Goed eten goede bediening vlak aan de moezel mooie eenvoudige kamers alles betaalbaar

mooi aangenaam hotel

Patrick
17-5-2013

Zum Anker in Detzem is een zeer aangenaam hotel. Je voelt je hier onmiddellijk thuis. Dit familiehotel is prachtig gelegen aan de Moezel. Verschillende kamers hebben uitzicht op de Moezel. Door onze late reservering hadden we een kamer achteraan. Deze kamers zijn zeer ruim en aangenaam. Mooie vernieuwde badkamer.

Het ontbijt is in buffetvorm, alles was aanwezig. Aan het hotel is ook een restaurant dat we niet bezocht hebben, aangezien we reeds op voorhand elders geboekt hadden, maar het restaurant ziet er ook aangenaam uit.

Prijs/ kwaliteit een topper.

leuk hotel voor enkele dagen

rik
17-5-2013

ideale uitvalsbasis voor een fietsvakantie langs de moezel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Anker in Detzem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Anker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.