Pension Haus Anny

PensionWeer vandaag28°13°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Anny voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Haus Anny in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

was goed

Arie
15-9-2017

We zijn er 4 nachten geweest nu het personeel was heel vriendelijk de ontvangst was heel vriendelijk de kamer zag er goed uit het eten was goed maar er was toch ook een min puntje we hebben twee nachten niet kunnen slapen om dat er in de kamer naast ons een iemand heel hard lag te snurken , de wanden in de kamer waren volgens mij van hout het was in ieder

geval geen stenen muur dit was wel een minpunt.

Nadat de persoon volgens ons weg was ging het een stuk beter.

En het roken op het balkon dat mag daar maar als je er dan met de kamer naast zit trekt toch de rook naar je kamer.

Uitstekende uitvalsbasis voor tochten in de Eifel. Vriendelijk personeel. Ruime kamers. Keurig ontbijt. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Anny in Desserath / Deudesfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Anny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Anny scoort een 8.83 uit 10 op basis van 3 reviews.