• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Sorteren

Reviews over Dausenau

fantastisch omgeving fijn om te fietsen

Jac.Bouw
    1-7-2016
    Dausenau een heel klein stadje waar niets te beleven is maar het stadje is wel leuk met vakwerk huizen en een restaurant en een buurtwinkel

Dorpje met verder niks

Erick Oordt
    8-7-2015
    Klein dorpje met enkele restaurants en behalve een scheve toren verder niets. Ook geen terrassen om even lekker wat te drinken. Wachten tot nieuwbouw restaurant camping klaar is.

Rustig dorp, wel prachtig gelegen

Van Gils
    26-4-2015
    In het dorp is niet veel te doen maar met Bad EMS en Nassau in de buurt is er toch wel gelegenheid om een stadje te bezoeken waar meer vertier is.

Fantastische plek !

Rozeboom
    6-7-2014
    Mooi plaatsje maar er niks te beleven, geen restaurants, of terrassen. In de directe omgeving zijn er genoeg mogelijkheden.
Dausenau scoort een 7,2 uit 10, op basis van 10 reviews