Reviews over Dausenau

leuke nette camping

Rita Verkem,
    2-7-2017

mooie plaatsen aan het water. Weinig maar proper sanitair, wij stonden er dichtbij, dat viel dus mee! Geen supermarkt dichtbij... Ideaal om t fietsen en wandelen.

Prachtige camping/mooie ligging

Jac.Bouw,
    1-7-2016

Ligt mooi aan rvier de Lahn/kano,s te huur.mooie grasvelden zonnig en met schaduw,broodjes service.

Jammer nog geen restaurant mooi en schoon sanitair

Vriendelijk en netjes

A.A.M. van Hout,
    17-10-2015

Goed ontvangen tegen sluitingstijd. Vrije plaats gezien de ruimte. Geen faciliteiten.

Restaurant in eigen beheer in aanbouw 2 panden verderop richting dorp.

Uitsluitend contant betalen. Douchemunten Euro 1,-- per persoon.

Super relaxt aan de Lahn

Erick Oordt,
    8-7-2015

Mooie langgerekte (langs de Lahn) camping. Wij hadden een prachtige plek aan de het water. Omgeving prachtig. Stationnetje vlakbij om naar het mooie Bad Ems te treinen of verder nog naar Koblenz. Heel erg naar ons zin gehad. Vriendelijke en zeer behulpzame eigenares. Zeer schoon sanitair. Wel een beetje ingewikkeld "watermanagement" maar dat went uiteindelijk wel. Douchemuntjes € 1,-.

Prima uitgangsplek voor fietstochten en wandelingen.

In de tijd dat wij er waren alleen "stellen" zonder kinderen.

Een camping om terug te komen !!

Mooi gelegen camping aan het water.

Van Gils,
    26-4-2015

Mooie rustige camping aan de Lahn. Hartelijk ontvangen en een mooie plaats aan het water zonder reservering en met de Acsi card. Met de fiets naar Bad EMS is leuk, koblenz is wel 20 km fietsen. Dausennau zelf stelt niet veel voor, leuk om door te wandelen maar weinig tot geen activiteit in het dorp

Op de camping wordt momenteel een nieuwe kantine gebouwd, dit houdt in dat je s avonds niet even wat kunt eten of drinken op de camping, dat is jammer.

Als het klaar is zal dit zeker een extra toevoeging zijn.

Dausenau scoort een 7,5 uit 10, op basis van 10 reviews