Wildpark Daun

7.5Goed

• 9Raymond Mast22-12-2018

Erg leuk park met velemogelijkheden

Wij (gezin met 2 kinderen) zijn hier in de meivakantie geweest. Wat een geweldig leuke opzet dit park. Je rijdt 2 en een half uur langs diverse diersoorten. Hier en daar kun je uitstappen om alles van dichtbij te bekijken. Voederen is ook geen probleem. Ik miste wel plekken om je handen te kunnen wassen. Terug op de parkeerplaats een klein stukje lopen naar de roofvogelshow en de apen. De dag afgesloten in de speeltuin en kinderboerderij.

De kinderen vonden het een superleuke dag.

mei 2018

• 9Erwin24-08-2018

Leuk en gevarieerd vermaak

Erg leuke rondrit met veel verschillende 'wilde' diersoorten tot vlak bij de auto. Op veel plekken kan je uitstappen om foto's te maken. De speeltuin met kinderboerderij is voor gezinnen met kinderen een heerlijk afsluiting. Ook de wandeling door het bos met berberapen is goed te doen en een must-do. Vervolgens kan je ook nop met de rodelbaan naar beneden! De tijd en het geld meer dan waard!

juli 2018

• 7Joske09-08-2018

Avontuurlijk

De wilde natuur en de prachtige dieren.

augustus 2018

• 5Schüttemich15-06-2018

Autosafari

Am Besten gefallen hat mir die Falknerei. Die Autofahrt durch den Park war furchtbar, die reinste Rüttelpiste!! Nie wieder!!! Man mußte mehr auf den Fahrweg achten, als das man Ausschau nach den Tieren halten konnte.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Sonia Couckuyt05-05-2018

Het was fantastisch wij gaan terug nu maandag

Wees voorzichtig met de auto de dieren blijven staan of liggen waar ze willen ,wij hadden onze hond mee best je vensters toelaten,maar t is de moeite een aanrader

Gereisd met partner in september 2016

• 8Astrid11-08-2017

Leuk park maar restaurant vroeg dicht

We zijn er nu diverse keren geweest en het is een erg leuk park. 33 € voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Onder de 4 zijn de kinderen gratis. Voeren is alleen toegestaan vanaf de voerplaatsen, helaas zie je veel mensen dit overtreden waardoor de dieren opdringerig worden. Restaurant is helaas niet open tot sluitingstijd, wil je eten ben je om 16,45 al te laat want er werd al opgeruimd. Prijzen van restaurant wel netjes

augustus 2017

• 8Yulija28-07-2017

Было необычно.

Было необычно, что ты находишься в машине, а животные на свободе, но, к сожалению, животных попалось немного и основное время мы ехали по парку в пыли таких же горе водителей....но все искупилось кормлением оленей, это замечательно. А вот одна из лам оказалась агрессивной, так что детей подпускайте к животным с осторожностью!)) Обезьянки забавные и могут быть интересны детям, но идти до них довольно далеко, берите с собой коляски.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8rob20-03-2017

Erg leuk voor de kleintjes en educatief

prijs/kwaliteit is goed, vriendelijk personeel en veel variatie in het park

maart 2017

• 6Hendrik. K22-10-2016

Een heel mooi park maar met gevaren

Ik kom hier voor de derde keer, bij het voederen ben ik van achteren door een agressieve lama besprongen, hij lied zich bovenop mij vallen en ik kwam onder het dier terecht en brak mijn heup, ben met een ambulance naar het plaatselijk ziekenhuis gebracht en vandaar terug naar een ziekenhuis in NL waar ik ben geopereerd. Mensen wees gewaarschuwd dat dit u niet overkomt, enkele lamas daar zijn zeer agressief.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9heksenkotje513-11-2015

ruim opgezet

Veel te zien vooral bij de apen leer je veel en is educatief opgezet

Gereisd met partner in november 2014

10 van de 121 reviews gezien