Appartement Wendels

Appartement

3 reviews over Appartement Wendels in het Nederlands

Prachtig en gastvrij

Roy Vermeulen, 28-9-2015

Het appartement ligt op 5 minuten lopen van het centrum van Daun. Dus alle faciliteiten bij de hand maar wel rustig gelegen met een prachtig uitzicht over de Lieser vallei. Zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst door mevrouw Wendels. Zeer behulpzaam ook met goede tips over eet- en drinkgelegenheden. De inrichting is niet modern maar wel knus.

Schitterende locatie.

Marianne van den Berg, 8-9-2012

In juni 2007 hebben wij dit appartement voor de 2e keer bezocht. Het is een zeer ruime woning, geschikt voor 4 volwassenen (1 slaapkamer 2 persoons bed, 2e slaapkamer met 2 1-persoons bedden), grote badkamer, dubbele wastafel, 2 toiletten, grote huiskamer maar kleine keuken. Ietwat gedateerd en de keuken is qua inrichting wat sober. Rondom het appartement een ruim balkon waar je heerlijk van het uitzicht kunt genieten. De oprit naar het appartement is zeer steil en niet te belopen voor oudere mensen. De eigenaren wonen onder aan het appartement aan de andere kant van de straat.

Zeer mooi appartement,goedgelegen!

Bossaerts, 13-10-2010

Een mooi studio/appartement(wald- studio)! Met wat geluk zie je de hertjes langs je terras passeren. Het is er dan ook zeer rustig. Erg goed gelegen om mooie wandelingen te maken, je auto heb je niet nodig. Het ontvangst door de Fam. Wendels is hartelijk. Wij logeerden hier al een 14-maal en hebben elk appartement al gehad maar de wald-studio heeft onze voorkeur(als we met 2 zijn)omwille van de rust en de de diertjes die in je tuin komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wendels in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wendels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wendels scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.