Tijdelijk €25 aanbetaling

Sporthotel Grafenwald

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Sporthotel Grafenwald voor je op een rij gezet:

4OnvoldoendeScore uit 122 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

122 Reviews over Sporthotel Grafenwald

• 7Melanie29-06-2022

Weekendje zonder kids

De ligging was fantastisch, lekker in het bos boven op de heuvel. Jammer dat de bomen al wat groter waren, waardoor we geen uitzicht hadden over het dal. Ruime kamer en balkon, badkamer had bij renovatie ruimer ingedeeld mogen worden. Ontbijtbuffet was lekker en goed verzorgd. Avondeten vonden wij minder. Eten warm houden komt niet ten goede van de kwaliteit. Wij hadden liever a la carte gegeten, maar dat zat niet in het Happy days arrangement. Er is wel een mogelijkheid a la carte te eten, dan zou je de kamer met het eten apart moeten boeken. Personeel is super vriendelijk en werk hard om je een fijn vakantiegevoel te geven. Wij hadden onze mountainbikes mee en hebben de route Himmel-un-aeaed-von-den-Maarhoehen gereden. Deze staat op de site van het hotel aanbevolen. Super mooie route, weinig verharde wegen, lekker veel bospaden, trails en weide paden. Hele mooie vergezichten. De Maaren waren schitterend. Echt genieten!

• 1Niet doen!11-08-2021

Nooit meer

Het eten is vreselijk! Vooral avond eten niet te eten. Groente was waterig en vis was uitgedroogd. Onaardig personeel. Lang moeten wachten tot de kamer was schoongemaakt en toen nog steeds niet schoon. Ga hier niet heen!

• 2Met kinderen10-08-2021

Oud bollig hotel achterhaald ronduit slecht eten e

Teleurgesteld zeer zeg gerust. Eten van gruwel kwaliteit overgaat smaakloos. Niveau slecht verpleeghuis. Op kamer lagen na incheck sokken van vorige fast. Duur in zijn extra’s welke ook van slechte kwaliteit waren. Alles kost moeite bij personeel. Na n rit v 7 uur rijden nul service als kamer niet klaar is. Ronduit oude meuk afgelegen slecht eten en hard bed.

• 8D van Vreden18-08-2020

Wij komen graag regelmatig sporten en ontspannen

heerlijk rustig resort, met fijne ruime huisjes en veel buitenruimte. geweldige beauty en massagemogelijkheden. goede fitnessruimte, sauna en zwembad. goed ontbijt. omgeving veel te doen, heerlijk wandelen en mountainbike walhalla.

• 5Fam. Veenders15-08-2019

Eens en nooooooit meer.

De review die hieronder staat beschreven klopt helemaal!!! Ook wij huurden het vakantiehuisje type 'Ahorn", maar dan met 7 Volwassenen. De inboedel is voor max. 5 personen. Het huisje is zeeeer verouderd. In en nabij het huisje geen verbinding (4G) en geen wifi. Er ligt overal (behalve de badkamer) vloerbedekking en om dit schoon te houden is er een schrobber?! aanwezig. Natuurlijk hebben wij dit gemeld en werd er vrij snel een stofzuiger gebracht. Er is idd GEEN afzuigkap hier moesten we het raam maar voor openzetten. Er zijn 2 badkamers, maar als er 1 aan het douchen is, staat de ander onder een koude douche. ( Dit is "opgelost" met een nieuwe douchekop?!!) Al met al hebben we er gewoon maar om gelachen en er het beste van gemaakt. Maaaaar "Eens en nooooooit meer."

• 6Inge31-07-2019

Verouderde huisjes, prachtige regio

Wij huurden het vakantiehuisje type 'Ahorn" (grootste) voor 2 volw + 2 kids (2j + 3j). Het huisje was vrij verouderd en was niet zoals verwacht: geen tuin maar wel een vuil terras (de huisjes staan vb. per 3 gestapeld tegen de heuvelflank, dus niet allemaal met tuintje), quasi overal vloerkleed (slechte hygiëne), kookplaten zonder dampkap, 1 badkamer had geen raam noch ventilatie, deuren konden niet helemaal open wegens kasten erachter, vaatwasser werkte maar half... Volgens hun lijstje is er dus veel accommodatie maar in realiteit is het wat schamel. Wij hadden 2 kinderstoelen en 2 reisbedjes gereserveerd: 1 reisbad wat met gaten erin en echt vuil, beide hadden geen matras maar wel een dubbelgeplooid dekbed. Wat wel heel goed was: het zwembad was ideaal voor kindjes, de regio is echt leuk (zowel met als zonder kinderen). De Eifelstreek vinden we zeker een aanrader!

• 8Bart08-07-2019

Goed, maar er bestaat beter.

Goed hotel, echter niet zo toegankelijk voor mensen die slecht te been zijn ( geen liften, en redelijk wat trappen). Het hotel is zeer rustig gelegen, ook het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was perfect in orde, evenals de hygiëne als het sanitair. Ik kon me echter niet van de indruk ontdoen dat de "Dorint" dagen een beetje voorbij zijn. Verder zeer mooi Weekend gehad.

• 9Fam. Verhoeven07-05-2019

Heerlijk genoten+goed verzorgd&prachtige omgeving!

Prachtige ruime bungalows en een prima verzorgd ontbijt. Ook het diner is zeker goed qua prijs/kwaliteit. Met kidsclub en een zwembad wat voor ons en onze kinderen absoluut voldoende was. In de prachtige omgeving is veel leuks te doen en moois te zien. Wij zouden graag een keer terug gaan!

• 8Frans22-04-2019

Uitstekend

Goede ligging t.o.v wandelroutes,uitstekende keuken en div. faciliteiten w.o zwembad.

• 9Lukas08-03-2019

Zeker komen wij terug!

Super viele wandelen en gerust met kinderen

Aparthotel Sporthotel Grafenwald info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar