Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun

Aparthotel
Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel & Resort Grafenwald Daun voor je op een rij gezet:

108 reviews over Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun in het Nederlands

zonder verbouwingen voor herhaling vatbaar.

ten Hout
2-3-2018

goed hotel en prima eten, mooie ligging en omgeving. Hadden alleen geen rekening gehouden met de op dat moment dakrenovatie en onze kamer daar net onder.

Kregen wel een andere kamer, maar was niet nodig geweest als men nagedacht had!!

Geweldig, Super, wat heerlijk is het hier

Im Grafenwald
19-7-2017

Dit is een geweldig hotel/vakantiepark om vakantie te kunnen vieren. Vorig jaar was onze eerste keer, en dit jaar zijn we terug om toch nog even te kunnen genieten van alle faciliteiten maar ook van de rust. Dit hotel/vakantiepark heeft hotelkamers, appartementen en huisjes. Iedereen kan kiezen uit zelf voor je eten zorgen, vanwege een kitchenette of keuken. Maar ook met halfpension is het mogelijk om gebruik te maken van het restaurant, waar je dagelijks een zeer uitgebreid buffet vind. En voor vrijwel iedere sporter is er wel wat te vinden, fitness, tennis, midgetgolf, of wat anders, plus een sauna/wellness. Gewoon super

Heerlijk verblijf in de mooie natuur van de Eiffel

B. Sloterdijk
29-6-2017

Een heerlijke midweek gehad met ons gezin. Er worden diverse leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen, en ook leuke wandelroutes onder begeleiding van een gids. Alleen het zwembad is wat klein, en hier worden soms ook zwemlessen gegeven. Fijne spa. En ontbijt en diner zijn prima verzorgd. Vanuit het hotel kun je direct een aantal mooie routes wandelen. Je zit meteen in de natuur.

heel goed

philippe
2-2-2017

ideaal familie hotel, met alles erop en eraan, ruime kamers, lekker eten en veel keuze.

fantastisch

cor houben
7-1-2017

de geboden mogelijkheden en entertainment

Er is een geweldige kinderanimatie in dit hotel allemaal pedagogische medewerkers. Super leuke knutselactiviteiten en activiteiten voor 8 +. Daarnaast is er een chill plek voor tieners met biljard, dart en voetbaltafel. Geweldig ontbijt waar zelfs verse smooties worden gemaakt. Elke dag is er ook van alles voo volwassenen te doen zoals Pilatus', spinning en yoga allemaal bij de prijs inbegrepen. Er is een mooie sauna en er zijn indoor en outdoor tennisbanen waar je les kan nemen.

Oude reviews (archief)

Een veilige mooie omgeving zeker ook een idee om met de kinderen naar toe te gaan en alles was zeer schoon.

Prachtige omgeving en goed voor kort verblijf.

Jytte & Gerben
21-8-2016

Voor de 3e keer hier waarvan de eerste keer van Dorint en nu twee keer Grafenwald. De keren hiervoor een huisje en nu voor het eerst in het hotel in een appartement voor max 4 pers. Jammer van de slaapbank in de woonkamer, die niet in orde was en waar wij dus beroerd op hebben geslapen.

Appartement super schoon, maar daar moet je het ook wel lang mee doen, wij verbleven 5 nachten en hebben geen enkele dag schoonmaak of nieuwe handdoeken gehad. Uitleg was dat ze wissel hebben van linnen op woensdag en wij hadden het verblijf van woensdag t/m maandag. Maar dan zijn je handdoeken (6 stuks met 3 pers. ) wel op en is je wc echt wel vies. Dus zelf wat moeten schoonmaken. Jammer voor dat bedrag dat je neer legt. Ontbijt heeft ruime keuze en buffet in de avond super gevuld en lekker. Al met al een prima verblijf, al moeten ze wel wat doen aan wat schone handdoeken tussendoor en een opfrisbeurt van je sanitair.

enorm genoten

AEvdV
3-11-2015

Goed verzorgd hotel, met aandacht voor kinderen zonder dat je het gevoel hebt in een pretpark te zijn beland. Goed eten, schoon appartement dat goed voorzien was van alles wat je nodig zou kunnen hebben. Mogelijkheid om te sporten en sauna/beauty salon is ook erg fijn.

toch minder

carla rijnsent
20-8-2015

zijn er al eens geweest toen het nog dorint was toen erg gericht op gezinnen en bijzonder kindvriendelijk....nu als grafenwald is het toch anders..het eten is in geen vergelijk mat wat het was en duur..de sfeer is toch meer een welnessresort dus stijf...een minpunt vind ik persoonlijk dat je pas vanf 17.00 in de bungalow mocht...dit was ons tweede adres dus daat sta je dan om half twee....en geen minuut eerder erin.....de huisje zijn geweldig mooi ruim schoon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun scoort een 8.44 uit 10 op basis van 111 reviews.