Aparthotel
Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag17°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel & Resort Grafenwald Daun voor je op een rij gezet:

D-reizen

116 reviews over Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun in het Nederlands

Heerlijk genoten+goed verzorgd&prachtige omgeving!

Fam. Verhoeven
7-5-2019

Prachtige ruime bungalows en een prima verzorgd ontbijt. Ook het diner is zeker goed qua prijs/kwaliteit. Met kidsclub en een zwembad wat voor ons en onze kinderen absoluut voldoende was. In de prachtige omgeving is veel leuks te doen en moois te zien. Wij zouden graag een keer terug gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Uitstekend

Frans
22-4-2019

Goede ligging t.o.v wandelroutes,uitstekende keuken en div. faciliteiten w.o zwembad.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker komen wij terug!

Lukas
8-3-2019

Super viele wandelen en gerust met kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor herhaling vatbaar

Lange Jan L
24-10-2018

We dachten een hotel te boeken maar kwamen in een bungalow terecht. Bungalow ruim en van alles voorzien. WIFI was matig tot slecht in de bungalow, in het hotel goed. Ontbijt en diner in het restaurant van het hotel en dat was ruim voldoende en gevarieerd. Zwembadwater was een beetje aan de koude kant. Wat een beetje tegen viel was dat we voor een uurtje basketballen 16.50 moesten betalen. Begrijpelijk want het was in de tennishal op een tennisbaan. Stond niet goed vermeld in de brochure vonden wij. Veel parkeerplaatsen. Vriendelijk personeel die je overal mee wilde helpen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet voor herhaling vatbaar

Anna
24-10-2018

Massaal en overgewaardeerd. Geen lift en veel trappen! Tijdens het ontbijt lijkt het alsof je in een mierennest bent beland. Bord wordt onder je neus weggehaald als je de laatste hap neemt (diner en ontbijt) Knorrige man bij de kassa in restaurant. We zijn de tweede dag dan ook buiten de deur gaan eten.
Ik kom overigens vaak en met veel plezier in Duitsland maar nooit meer in dit hotel. Samen met een vriendin had ik twee 1 pers kamers geboekt en bij aankomst bleek dat we ieder een eigen appartement hadden en in 2 verschillende gebouwen zaten. Niet echt gezellig dus. Een van de app had 2 aparte slaapkamers en twee wc’s waardoor het tweede appartement dus overbodig was. Er kon echter niets geregeld worden, hetgeen o.i. getuigt van een niet zo flexibele houding en weinig klantgerichtheid. Erg jammer.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Sofie
2-8-2018

Van 23-31/7 hier mogen verblijven. Heerlijke plek. Prachtige locatie, net en ruim huisje. Verzorgd ontbijt en kwalitatief diner buffet. Steeds een vegetarisch gerecht en ook de mogelijkheid om gezond te eten. Onze zoon van 8 die een moeilijke eter is heeft steeds gesmuld (en maar 2 vd 7 avonden frieten een succes bij een buffet). Door het warme weer waren regelmatig terug voor het 4uurke in het restaurant. De verse taarten en het Mövenpick ijs kon ons ook bekoren. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Een speciale dankjewel voor Nederlandstalige Ralph aan de receptie die ons verblijf nog aangenamer heeft gemaakt! Leuk dat ook onze grote hond welkom was. Tot volgend jaar en dan voor een langere periode. :-)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Gezellig park in de vulkaaneifel

Saskia
31-7-2018

Beetje ouderwets maar een fijne accommodatie. Wij hadden niet gereserveerd en kregen een 3p hotelkamer met twee slaapkamers, badkamer, tweede toilet, en een keukenblokje. Toen we vroegen om een extra pannetje, kregen we echter te horen dat er niet gekookt mocht worden in de hotelkamers en appartementen. Beetje vreemd om dan een kookplaat en een pan in de kamer te zetten. Daun valt een beetje tegen maar er zijn genoeg leuke dingen in de buurt. Er is een wildpark met rodelbaan op loopafstand, je kunt zwemmen in een vulkaanmeer, en genieten van de mooie natuur. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed. Het park is heel kindvriendelijk maar ook zonder kinderen is het fijn vertoeven. 's Avonds en 's nachts is het heerlijk rustig. Er is geen airconditioning dus overdag kan het warm worden in de kamer maar 's nachts koelde het lekker af. Sommige medewerkers konden wat vriendelijker zijn maar desondanks komen wij hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in juli 2018

Heerlijk!

Caro
12-7-2018

Mooie en vooral heel schone huizen, in een leuke omgeving. Cochem, Bitburg,Trier en Luxemburg geven veel shopmogelijkheden. Mooie meren in de directe nabijheid. Top!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

zonder verbouwingen voor herhaling vatbaar.

ten Hout
2-3-2018

goed hotel en prima eten, mooie ligging en omgeving. Hadden alleen geen rekening gehouden met de op dat moment dakrenovatie en onze kamer daar net onder. Kregen wel een andere kamer, maar was niet nodig geweest als men nagedacht had!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Geweldig, Super, wat heerlijk is het hier

Im Grafenwald
19-7-2017

Dit is een geweldig hotel/vakantiepark om vakantie te kunnen vieren. Vorig jaar was onze eerste keer, en dit jaar zijn we terug om toch nog even te kunnen genieten van alle faciliteiten maar ook van de rust. Dit hotel/vakantiepark heeft hotelkamers, appartementen en huisjes. Iedereen kan kiezen uit zelf voor je eten zorgen, vanwege een kitchenette of keuken. Maar ook met halfpension is het mogelijk om gebruik te maken van het restaurant, waar je dagelijks een zeer uitgebreid buffet vind. En voor vrijwel iedere sporter is er wel wat te vinden, fitness, tennis, midgetgolf, of wat anders, plus een sauna/wellness. Gewoon super

Gereisd Met partner in juli 2017

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand2 km
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBadminton, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan5, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Kosten, Kunstgras, Materiaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.