Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun

Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daunsterstersterster

7.8Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Daun (Eifel)

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel & Resort Grafenwald Daun voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

123 reviews over Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun

• 2019
    5Fam. Veenders15-08-2019

Eens en nooooooit meer.

De review die hieronder staat beschreven klopt helemaal!!! Ook wij huurden het vakantiehuisje type 'Ahorn", maar dan met 7 Volwassenen. De inboedel is voor max. 5 personen. Het huisje is zeeeer verouderd. In en nabij het huisje geen verbinding (4G) en geen wifi. Er ligt overal (behalve de badkamer) vloerbedekking en om dit schoon te houden is er een schrobber?! aanwezig. Natuurlijk hebben wij dit gemeld en werd er vrij snel een stofzuiger gebracht. Er is idd GEEN afzuigkap hier moesten we het raam maar voor openzetten. Er zijn 2 badkamers, maar als er 1 aan het douchen is, staat de ander onder een koude douche. ( Dit is "opgelost" met een nieuwe douchekop?!!) Al met al hebben we er gewoon maar om gelachen en er het beste van gemaakt. Maaaaar "Eens en nooooooit meer."

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Inge31-07-2019

Verouderde huisjes, prachtige regio

Wij huurden het vakantiehuisje type 'Ahorn" (grootste) voor 2 volw + 2 kids (2j + 3j). Het huisje was vrij verouderd en was niet zoals verwacht: geen tuin maar wel een vuil terras (de huisjes staan vb. per 3 gestapeld tegen de heuvelflank, dus niet allemaal met tuintje), quasi overal vloerkleed (slechte hygiëne), kookplaten zonder dampkap, 1 badkamer had geen raam noch ventilatie, deuren konden niet helemaal open wegens kasten erachter, vaatwasser werkte maar half... Volgens hun lijstje is er dus veel accommodatie maar in realiteit is het wat schamel. Wij hadden 2 kinderstoelen en 2 reisbedjes gereserveerd: 1 reisbad wat met gaten erin en echt vuil, beide hadden geen matras maar wel een dubbelgeplooid dekbed. Wat wel heel goed was: het zwembad was ideaal voor kindjes, de regio is echt leuk (zowel met als zonder kinderen). De Eifelstreek vinden we zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Bart08-07-2019

Goed, maar er bestaat beter.

Goed hotel, echter niet zo toegankelijk voor mensen die slecht te been zijn ( geen liften, en redelijk wat trappen). Het hotel is zeer rustig gelegen, ook het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was perfect in orde, evenals de hygiëne als het sanitair. Ik kon me echter niet van de indruk ontdoen dat de "Dorint" dagen een beetje voorbij zijn. Verder zeer mooi Weekend gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Fam. Verhoeven07-05-2019

Heerlijk genoten+goed verzorgd&prachtige omgeving!

Prachtige ruime bungalows en een prima verzorgd ontbijt. Ook het diner is zeker goed qua prijs/kwaliteit. Met kidsclub en een zwembad wat voor ons en onze kinderen absoluut voldoende was. In de prachtige omgeving is veel leuks te doen en moois te zien. Wij zouden graag een keer terug gaan!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Frans22-04-2019

Uitstekend

Goede ligging t.o.v wandelroutes,uitstekende keuken en div. faciliteiten w.o zwembad.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Lukas08-03-2019

Zeker komen wij terug!

Super viele wandelen en gerust met kinderen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    8Lange Jan L24-10-2018

Voor herhaling vatbaar

We dachten een hotel te boeken maar kwamen in een bungalow terecht. Bungalow ruim en van alles voorzien. WIFI was matig tot slecht in de bungalow, in het hotel goed. Ontbijt en diner in het restaurant van het hotel en dat was ruim voldoende en gevarieerd. Zwembadwater was een beetje aan de koude kant. Wat een beetje tegen viel was dat we voor een uurtje basketballen 16.50 moesten betalen. Begrijpelijk want het was in de tennishal op een tennisbaan. Stond niet goed vermeld in de brochure vonden wij. Veel parkeerplaatsen. Vriendelijk personeel die je overal mee wilde helpen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 6Anna24-10-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Massaal en overgewaardeerd. Geen lift en veel trappen! Tijdens het ontbijt lijkt het alsof je in een mierennest bent beland. Bord wordt onder je neus weggehaald als je de laatste hap neemt (diner en ontbijt) Knorrige man bij de kassa in restaurant. We zijn de tweede dag dan ook buiten de deur gaan eten.
    Ik kom overigens vaak en met veel plezier in Duitsland maar nooit meer in dit hotel. Samen met een vriendin had ik twee 1 pers kamers geboekt en bij aankomst bleek dat we ieder een eigen appartement hadden en in 2 verschillende gebouwen zaten. Niet echt gezellig dus. Een van de app had 2 aparte slaapkamers en twee wc’s waardoor het tweede appartement dus overbodig was. Er kon echter niets geregeld worden, hetgeen o.i. getuigt van een niet zo flexibele houding en weinig klantgerichtheid. Erg jammer.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Sofie02-08-2018

Super

Van 23-31/7 hier mogen verblijven. Heerlijke plek. Prachtige locatie, net en ruim huisje. Verzorgd ontbijt en kwalitatief diner buffet. Steeds een vegetarisch gerecht en ook de mogelijkheid om gezond te eten. Onze zoon van 8 die een moeilijke eter is heeft steeds gesmuld (en maar 2 vd 7 avonden frieten een succes bij een buffet). Door het warme weer waren regelmatig terug voor het 4uurke in het restaurant. De verse taarten en het Mövenpick ijs kon ons ook bekoren. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Een speciale dankjewel voor Nederlandstalige Ralph aan de receptie die ons verblijf nog aangenamer heeft gemaakt! Leuk dat ook onze grote hond welkom was. Tot volgend jaar en dan voor een langere periode. :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Saskia31-07-2018

Gezellig park in de vulkaaneifel

Beetje ouderwets maar een fijne accommodatie. Wij hadden niet gereserveerd en kregen een 3p hotelkamer met twee slaapkamers, badkamer, tweede toilet, en een keukenblokje. Toen we vroegen om een extra pannetje, kregen we echter te horen dat er niet gekookt mocht worden in de hotelkamers en appartementen. Beetje vreemd om dan een kookplaat en een pan in de kamer te zetten. Daun valt een beetje tegen maar er zijn genoeg leuke dingen in de buurt. Er is een wildpark met rodelbaan op loopafstand, je kunt zwemmen in een vulkaanmeer, en genieten van de mooie natuur. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed. Het park is heel kindvriendelijk maar ook zonder kinderen is het fijn vertoeven. 's Avonds en 's nachts is het heerlijk rustig. Er is geen airconditioning dus overdag kan het warm worden in de kamer maar 's nachts koelde het lekker af. Sommige medewerkers konden wat vriendelijker zijn maar desondanks komen wij hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2018

1 tip over Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun

• huysmans, 12-04-2012

Bezoek aan Cochem (ca 35 km) , Manderscheid (ca 16 km) en Burg Eltz (ca 50 km) : voor de rest is er niet zoveel te zien in de streek ; is meer voor wandelaars bedoeld

0 vragen over Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun

Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand2 km
    • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Hardlooppaden, Hiken
    • BalsportenBadminton, Squash, Volleybal
    • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
    • Tennisbaan5, Aanwezig
    • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Kosten, Kunstgras, Materiaalverhuur, Tapijt
    • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis