Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun

Aparthotel
Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag22°7°
Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel & Resort Grafenwald Daun voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen

111 reviews over Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super

Sofie
2-8-2018

Van 23-31/7 hier mogen verblijven. Heerlijke plek. Prachtige locatie, net en ruim huisje. Verzorgd ontbijt en kwalitatief diner buffet. Steeds een vegetarisch gerecht en ook de mogelijkheid om gezond te eten. Onze zoon van 8 die een moeilijke eter is heeft steeds gesmuld (en maar 2 vd 7 avonden frieten een succes bij een buffet). Door het warme weer waren regelmatig terug voor het 4uurke in het restaurant. De verse taarten en het Mövenpick ijs kon ons ook bekoren. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Een speciale dankjewel voor Nederlandstalige Ralph aan de receptie die ons verblijf nog aangenamer heeft gemaakt! Leuk dat ook onze grote hond welkom was. Tot volgend jaar en dan voor een langere periode. :-)

Gezellig park in de vulkaaneifel

Saskia
31-7-2018

Beetje ouderwets maar een fijne accommodatie. Wij hadden niet gereserveerd en kregen een 3p hotelkamer met twee slaapkamers, badkamer, tweede toilet, en een keukenblokje. Toen we vroegen om een extra pannetje, kregen we echter te horen dat er niet gekookt mocht worden in de hotelkamers en appartementen. Beetje vreemd om dan een kookplaat en een pan in de kamer te zetten.

Daun valt een beetje tegen maar er zijn genoeg leuke dingen in de buurt. Er is een wildpark met rodelbaan op loopafstand, je kunt zwemmen in een vulkaanmeer, en genieten van de mooie natuur. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed. Het park is heel kindvriendelijk maar ook zonder kinderen is het fijn vertoeven. 's Avonds en 's nachts is het heerlijk rustig. Er is geen airconditioning dus overdag kan het warm worden in de kamer maar 's nachts koelde het lekker af. Sommige medewerkers konden wat vriendelijker zijn maar desondanks komen wij hier zeker nog eens terug.

Heerlijk!

Caro
12-7-2018

Mooie en vooral heel schone huizen, in een leuke omgeving. Cochem, Bitburg,Trier en Luxemburg geven veel shopmogelijkheden. Mooie meren in de directe nabijheid. Top!

Vrij Uit

zonder verbouwingen voor herhaling vatbaar.

ten Hout
2-3-2018

goed hotel en prima eten, mooie ligging en omgeving. Hadden alleen geen rekening gehouden met de op dat moment dakrenovatie en onze kamer daar net onder.

Kregen wel een andere kamer, maar was niet nodig geweest als men nagedacht had!!

Geweldig, Super, wat heerlijk is het hier

Im Grafenwald
19-7-2017

Dit is een geweldig hotel/vakantiepark om vakantie te kunnen vieren. Vorig jaar was onze eerste keer, en dit jaar zijn we terug om toch nog even te kunnen genieten van alle faciliteiten maar ook van de rust. Dit hotel/vakantiepark heeft hotelkamers, appartementen en huisjes. Iedereen kan kiezen uit zelf voor je eten zorgen, vanwege een kitchenette of keuken. Maar ook met halfpension is het mogelijk om gebruik te maken van het restaurant, waar je dagelijks een zeer uitgebreid buffet vind. En voor vrijwel iedere sporter is er wel wat te vinden, fitness, tennis, midgetgolf, of wat anders, plus een sauna/wellness. Gewoon super

Heerlijk verblijf in de mooie natuur van de Eiffel

B. Sloterdijk
29-6-2017

Een heerlijke midweek gehad met ons gezin. Er worden diverse leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen, en ook leuke wandelroutes onder begeleiding van een gids. Alleen het zwembad is wat klein, en hier worden soms ook zwemlessen gegeven. Fijne spa. En ontbijt en diner zijn prima verzorgd. Vanuit het hotel kun je direct een aantal mooie routes wandelen. Je zit meteen in de natuur.

heel goed

philippe
2-2-2017

ideaal familie hotel, met alles erop en eraan, ruime kamers, lekker eten en veel keuze.

fantastisch

cor houben
7-1-2017

de geboden mogelijkheden en entertainment

Er is een geweldige kinderanimatie in dit hotel allemaal pedagogische medewerkers. Super leuke knutselactiviteiten en activiteiten voor 8 +. Daarnaast is er een chill plek voor tieners met biljard, dart en voetbaltafel. Geweldig ontbijt waar zelfs verse smooties worden gemaakt. Elke dag is er ook van alles voo volwassenen te doen zoals Pilatus', spinning en yoga allemaal bij de prijs inbegrepen. Er is een mooie sauna en er zijn indoor en outdoor tennisbanen waar je les kan nemen.

Fantastische sprookjesachtige omgeving!

Caro
30-11-2016

Een veilige mooie omgeving zeker ook een idee om met de kinderen naar toe te gaan en alles was zeer schoon.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.