Géén boekingskosten
DuitslandRheinland PfalzDaun (Eifel)Aparthotels Daun (Eifel)Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun

Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun

DuitslandRheinland PfalzDaun (Eifel)

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun voor je op een rij gezet:

3.6OnvoldoendeScore uit 121 reviews

Meer aparthotel info

126 Reviews over Sporthotel & Resort Grafenwald Daun

• 1Niet doen!24-08-2021

Nooit meer

Het eten is vreselijk! Vooral avond eten niet te eten. Groente was waterig en vis was uitgedroogd. Onaardig personeel. Lang moeten wachten tot de kamer was schoongemaakt en toen nog steeds niet schoon. Ga hier niet heen!

• 2Met kinderen10-08-2021

Oud bollig hotel achterhaald ronduit slecht eten e

Teleurgesteld zeer zeg gerust. Eten van gruwel kwaliteit overgaat smaakloos. Niveau slecht verpleeghuis. Op kamer lagen na incheck sokken van vorige fast. Duur in zijn extra’s welke ook van slechte kwaliteit waren. Alles kost moeite bij personeel. Na n rit v 7 uur rijden nul service als kamer niet klaar is. Ronduit oude meuk afgelegen slecht eten en hard bed.

• 8D van Vreden18-08-2020

Wij komen graag regelmatig sporten en ontspannen

heerlijk rustig resort, met fijne ruime huisjes en veel buitenruimte. geweldige beauty en massagemogelijkheden. goede fitnessruimte, sauna en zwembad. goed ontbijt. omgeving veel te doen, heerlijk wandelen en mountainbike walhalla.

• 5Fam. Veenders15-08-2019

Eens en nooooooit meer.

De review die hieronder staat beschreven klopt helemaal!!! Ook wij huurden het vakantiehuisje type 'Ahorn", maar dan met 7 Volwassenen. De inboedel is voor max. 5 personen. Het huisje is zeeeer verouderd. In en nabij het huisje geen verbinding (4G) en geen wifi. Er ligt overal (behalve de badkamer) vloerbedekking en om dit schoon te houden is er een schrobber?! aanwezig. Natuurlijk hebben wij dit gemeld en werd er vrij snel een stofzuiger gebracht. Er is idd GEEN afzuigkap hier moesten we het raam maar voor openzetten. Er zijn 2 badkamers, maar als er 1 aan het douchen is, staat de ander onder een koude douche. ( Dit is "opgelost" met een nieuwe douchekop?!!) Al met al hebben we er gewoon maar om gelachen en er het beste van gemaakt. Maaaaar "Eens en nooooooit meer."

• 6Inge31-07-2019

Verouderde huisjes, prachtige regio

Wij huurden het vakantiehuisje type 'Ahorn" (grootste) voor 2 volw + 2 kids (2j + 3j). Het huisje was vrij verouderd en was niet zoals verwacht: geen tuin maar wel een vuil terras (de huisjes staan vb. per 3 gestapeld tegen de heuvelflank, dus niet allemaal met tuintje), quasi overal vloerkleed (slechte hygiëne), kookplaten zonder dampkap, 1 badkamer had geen raam noch ventilatie, deuren konden niet helemaal open wegens kasten erachter, vaatwasser werkte maar half... Volgens hun lijstje is er dus veel accommodatie maar in realiteit is het wat schamel. Wij hadden 2 kinderstoelen en 2 reisbedjes gereserveerd: 1 reisbad wat met gaten erin en echt vuil, beide hadden geen matras maar wel een dubbelgeplooid dekbed. Wat wel heel goed was: het zwembad was ideaal voor kindjes, de regio is echt leuk (zowel met als zonder kinderen). De Eifelstreek vinden we zeker een aanrader!

• 8Bart08-07-2019

Goed, maar er bestaat beter.

Goed hotel, echter niet zo toegankelijk voor mensen die slecht te been zijn ( geen liften, en redelijk wat trappen). Het hotel is zeer rustig gelegen, ook het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was perfect in orde, evenals de hygiëne als het sanitair. Ik kon me echter niet van de indruk ontdoen dat de "Dorint" dagen een beetje voorbij zijn. Verder zeer mooi Weekend gehad.

• 9Fam. Verhoeven07-05-2019

Heerlijk genoten+goed verzorgd&prachtige omgeving!

Prachtige ruime bungalows en een prima verzorgd ontbijt. Ook het diner is zeker goed qua prijs/kwaliteit. Met kidsclub en een zwembad wat voor ons en onze kinderen absoluut voldoende was. In de prachtige omgeving is veel leuks te doen en moois te zien. Wij zouden graag een keer terug gaan!

• 8Frans22-04-2019

Uitstekend

Goede ligging t.o.v wandelroutes,uitstekende keuken en div. faciliteiten w.o zwembad.

• 9Lukas08-03-2019

Zeker komen wij terug!

Super viele wandelen en gerust met kinderen

• 10Patrick23-12-2018

5 Wunderschöne Tage!

Wir haben fünf wunderschöne Tage im Sporthotel & Resort Grafenwald (Daun) verbracht. Ein herzliches Willkommen bei der Ankunft, alle Angestellten waren sehr freundlich, das Essen und der Service waren ausgezeichnet. Auch die Wellnesseinrichtungen verdienen eine Empfehlung, bei der die Candlelight-Massage zu zweit ein absolutes Muss war. Meine Frau und ich werden in Zukunft auf jeden Fall wieder im Sporthotel & Resort Grafenwald übernachten. Super!

Aparthotel Sporthotel & Resort Grafenwald Daun info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar