Hotel Müller

8.7Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Daun (Eifel)

Op vakantie geweest naar Müller?

8.7Fantastisch

12 reviews over Hotel Müller

• 9carine16-08-2016

heel mooi

hotel is eenvoudig maar mooi en proper, eten is er heel goed en verzorgd. mooie streek, wij waren met 6 koppels met de moto, top !! marion is toffe gastvrouw. van daar uit naar de moezel gereden. hadden geluk met het prachtig weer .

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Ellis24-08-2015

Mooi hotel in een fantastische omgeving!

Net thuis gekomen van een lang weekend in Hotel Muller. Wij hadden een kamer op de eerste etage, volgens mij is er geen lift aanwezig, maar voor ons geen probleem, met een fantastisch uitzicht. Vanuit het hotel kunnen diverse wandel en fietsroutes starten. Hotel heeft mooie kamers, goede bedden, goed eten (ontbijt en diner bijgeboekt) tegen een prima prijs. Het goede weer maakte ons weekend compleet!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9fam Doesborg24-08-2015

zeer goed

Alleen maar positief; Kamer goed, ontvangst goed, ontbijt prima, diner goed, bediening goed, gezellige bierstube!!!! Leuke toeristische tips,( Maaren-Moezel fietstocht)Kortom; zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Frau en Herr Zimmermann voor de mooie tijd in de Vulkan -Eifel.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Paulus06-08-2013

Prima Hotel

Hotel Mueller is een klantvriendelijke hotel gelegen in een rustige omgeving. De kamers zijn ruim en pas gerenoveerd. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10F.HESP19-09-2012

Alles wat je wensen wil.

Een verblijf van 5 dagen. Een vriendelijke ontvangst en kregen, ondanks niet gevraagd, een luxe kamer (zit- en slaapkamer). Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Alles vers.'s Avonds gegeten in het hotel en dat was smullen geblazen!!! Goede service van de hele familie en personeel. Elke dad schone kamer. Vanuit het hotel zijn vele uitstappen te maken. Wij gaan volgend jaar zeker weer.

Gereisd met partner in september 2012

• 5MJDB29-08-2012

Niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst was het hotel gesloten. Er hing een briefje op dat de sleutel bij het naastgelegen hotel kon worden opgehaald. Hotel blijkt iedere donderdag gesloten te zijn, hier had men mij vooraf niet over geinformeerd. Ik heb geen enkele uitleg gehad over de gang van zaken binnen het hotel. Er is geen enkele keer gevraagd of alles naar wens was. In de gangen hangt een lucht van sigarettenrook. Tot 2 keer toe zijn de gebruikte handdoeken niet vervangen door schone. Tijdens het diner werd de groente vergeten. Toen ik hier naar vroeg werd er even gekeken. Zonder enige uitleg of excuses werd de groente 5 min. later alsnog gebracht. Kopjes hebben scheuren. Buren hadden een hond op de kamer (bleek achteraf te zijn toegestaan). Op andere Internetsites werd vermeld dat de kamers pas gerenoveerd zouden zijn en dat het hotel erg schoon zou zijn. Kamer (1-pers) was niet gerenoveerd en niet schoon. De gastvrouw is vriendelijk, maar heeft duidelijk haar voorkeuren voor bepaalde gasten.

Alleen gereisd in januari 2012

• 9Griet30-08-2010

Zeer aangenaam hotel met lekkere keuken.

Hotel Müller heeft prachtige kamers met mooie balkons. Je kan elke dag een andere weg wandelen naar Daun, door de bossen of door het Kurpark waar je water van de bron kan drinken of met je voeten door het koude water stappen. Het Gemündener Maar is te voet te bereiken en het is er heerlijk om te zwemmen. Wij wandelden het Lieserpfad en een stuk van de Eiffelsteig, beiden vertrekken praktisch aan het hotel. In het hotel kan je fietsen huren en naar Bernkastel aan de Moezel fietsen over een autovrij fietspad. Frau Müller is supervriendelijk, haar man kookt zeer goed en in de gezellige Stube hebben we aangename avonden doorgebracht.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9fam. Geelhoed29-07-2010

Zeer aan te bevelen!!

We (2 pers) zijn aangekomen op de zaterdag dat er een rallye verreden werd in de buurt. Hierdoor was het hotel op één kamer na volgeboekt. Deze kleine kamer hebben we genomen omdat we uiteindelijk maar 2 nachten zouden blijven. Het hotel met de zeer vriendelijke eigenaresse en haar man die de kok is beviel ons zo goed dat we uiteindelijk 7 nachten gebleven zijn. Dit alles met behulp van wat creatieve omzettingen door frau Müller en 2 verhuizingen naar steeds betere kamers. Prijs/kwaliteit voor kamers en eten zijn boven verwachting goed. Het Gemundener Maar is te voet bereikbaar en uitstekend geschikt om te zwemmen of een leuke wandelroute uit te stippelen. We hebben veel plezier gehad en zullen zeker weer terugkeren. Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Ilse21-07-2010

Mooi en zeer verzorgd hotel!!

Kamers zijn zeer proper. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Rustig hotel. Service is perfect! Zeer zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Limbos30-10-2009

Heel rustige omgeving,prachtige wandelingen.

De hoteleigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.Het verblijf in hotel Müller was een echte verassing.We gaan deze locatie zeker aan onze vrienden aanbevelen.Aangename en rustige sfeer.

Gereisd met partner in oktober 2009

Hotel Müller info