Hotel Kurfürstliches Amtshaus Dauner Burg

Hotel Kurfürstliches Amtshaus Dauner Burg
8,8

4 tips over Hotel Kurfürstliches Amtshaus Dauner Burg

michel, 5-5-2015
Mooi dierenpark in Daun fijn wandelen aan de meren.
ahoman55, 15-6-2014

Als wij dit van tevoren hadden geweten hadden we a la carte gegeten, dit zag er in ieder geval beter uit en met twee 3-gangenmenu's van € 48 en een 6-gangenmenu van € 105 per persoon waren we duurder uit geweest (€ 100) maar hadden we wel op gourmet-niveau gegeten.

Boek geen arrangement maar eet buiten het hotel of in het hotel a la carte

elizabeth72, 31-7-2012
Vanuit Daun prachtige wandelingen langs de Maren, ook fietstocht naar de Moezel is aan te raden. Verder is Daun leuke plaats met VVV waar je diverse tips krijgt over de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Kurfürstliches Amtshaus Dauner Burg voor je op een rij gezet:

ann, 3-7-2012
Ligging van dit hotel is zeer centraal voor de Eifel. 12 km verderop ligt Wallenborn met de enige gijser op het vaste land. Je staat ook binnen een uur aan de Moezel.