Hotel Bikers Moment Daun

78 reviews over Hotel Bikers Moment Daun in het Nederlands

Perfect Moment

Nik van den Broek
10-6-2015

Prima hotel, goede gastheer en gastvrouw

Fantastisch ontvangst (persoonlijk)

Goede huiskamer sfeer!

Super gastvrij en gezellig

M. Kamphuis
9-6-2015

Ook dit jaar werden weer met open armen ontvangen. Zeer gastvrij en gezellig. Warm thuis gevoel.

Indien je niet in het bezit bent van een all-road motor, laat dan zeker niet een route door Bertus maken 😂😂😂

Bertus en Yvonne, het was weer geweldig. Tot volgend jaar 👍🏻

Gr. Marcel

zeer goed hotel

KEES van den BOSCH
10-5-2015

een zeer goed en netjes hotel voor normale bikers met lekker eten nette en goede kamers en een zeer warm en vriendelijk onthaal kortom zeer geschikt voor kleine en grotere groepen.

kees van motor club gin gank

Gereisd met vrienden in mei 2015

We waren met een groep van 15 wandelaars en werden erg goed ontvangen. Iedereen voelde zich meteen thuis. We konden zelfs onze kleren laten wassen en 's morgens een lunchpakket maken. Geen luxe gelegenheid, maar voor wandelaars zeer geschikt. Ligt op een paar honderd meter van de Eifelsteig.

Gereisd met vrienden in september 2014

Motor weekend.

Johan
18-8-2014

Gastvrijheid en gezelligheid laten te wensen over. Ivonne doet het uitstekend, maar Bertus, ja. Vertrouwen was niet wederzijds, motors stond best buiten, en de gezelligheid kan een stuk beter. Deur dicht terwijl wij nog buiten zaten. Raam stond nog wel open ??

Smart spullen zijn leuk, maar niet om een avond vullend programma mee te hebben aan de bar. Maar goed dat is een keuze.

Verder is de ligging natuurlijk perfect voor motorradfahrer.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Een heerlijk weekend gehad! Super gastvrije uitbaters die altijd klaar staan voor hun gasten, alles is zeer opgeruimd, netjes en schoon en een prima uitvalsbasis voor mooie ritten in de Eifel! Hier komen wij zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2014

super

gerrit
4-5-2014

Afgelopen week in een fantastisch motorgebied rondgereden, van Moezel tot de Rijn en van Daun naar Helmerskeil. Het feest is, met de gastvrijheid, de service van Yvonne en Bertus compleet. Motoren veilig in de garage en de natte kleding wordt voor je gedroogd. Niets is teveel moeite voor Yvonne en Bertus.

Wij komen zeker terug

Gereisd met vrienden in april 2014

Super vriendelijk BikersHotel

Jan
15-4-2014

Echt een hotel voor Bikers.

Voor Bertus & Yvonne is niets teveel om het hun gasten naar de zin te maken. Prachtige routes voor motoren liggen er klaar en als het nodig is worden ze voor u in gelagen in de navi. Super heerlijke bedden schone grote kamers. Diverse malen geweest hoef voorlopig niet meer op zoek naar wat anders.

Gereisd met partner in september 2013

Absoluut beste motorhotel in Duitsland

Bruelemans eric
7-11-2013

Ben al in vele bikershotels geweest. Nergens waren ze zo vriendelijk, was de ontvangst zo hartelijk, het is net een beetje thuiskomen. Eten en kamers waren perfect . Gezelligheid is een zeer sterke troef die ze daar hoog in het vaandel houden. Prachtig Bertus en Yvonne , je hebt deze 2 vaste klanten beet!

Gereisd met partner in april 2013

Superleuk hotel met even leuke uitbaters!

Carbon Sport
15-9-2013

We werden met open armen ontvangen. Zéér gezellige bar ingericht met mooie gadgets. Ook de service na onze mountainbiketocht was dik in orde! Fietsen mooi kunnen spuiten en een heerlijk warme douche achteraf. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bikers Moment Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bikers Moment Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.