Hotel Bikers Moment Daunstersterster

9.3Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Daun (Eifel)

9.3Fenomenaal

Tonen op kaart

81 reviews over Hotel Bikers Moment Daun

• 10Dick van Dijck16-08-2016

Fantastisch hotel

Wederom heerlijk verbleven in dit top hotel. Wanneer je met de motor de Eifel wil verkennen is dit de place to be. Hele vriendelijke en gastvrije eigenaren. Hier kom je niets tekort! Echt een aanrader. Zelfs mijn zoontje van 9 jaar vond t heerlijk. Tot de volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Rob, Laurens en Alexander02-08-2016

Super plek om met je moror aan te doen!!

Vriendelijke, gezellige en behulpzame eigenaars. Prima kamer voor 3 personen gehad met eigen douche/toilet en balkon. Ontbijt voldoet helemaal! Komen zeer zeker nog eens terug!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Richel Klauwer04-07-2016

Geweldig bikers hotel met goede service.

Eigenaren Bertus en Yvonne ontvangen je met een warm gevoel en een lekker drankje. De motor staat veilig in de garage, het bier is koud en wat helemaal top is zijn de bedden. Heerlijk geslapen! Bertus heeft prachtige routes beschikbaar en weet van het verblijf iets moois te maken. Een absolute aanrader voor iedereen die in de Eifel of de Moezel prachtige motortochten wil maken.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Heycke en Anthony04-07-2016

Super fijn motor hotel

Wij hadden een fijne ruime balkon kamer met een heerlijk zacht bed afgelopen weekend. Bbq en ontbijt was super, je komt niks te kort. Vriendelijke Nederlandse eigenaren, goede service en prachtige ligging. Op loopafstand ook allerlei winkeltjes en eet gelegenheden. Wij komen vast en zeker nog eens terug. Gr Heycke en Anthony

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Rob Verheijen23-06-2016

Geweldig Bikers Hotel met zeer gastvrije eigenaren

Klantgericht, schone kamers, prima prijs kwaliteit verhouding. Prima ontbijt en avondeten. Geen minpunten. Eigenaren Yvonne en Bertus zijn geweldige betrokken mensen die echt zorg voor de gasten hebben.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Sanne23-06-2016

Geweldig hotel met top eigenaren

Afgelopen maart met vrienden naar dit hotel geweest. Het voelde direct als thuiskomen. Het eerste drankje van de barman gaf ons een goede eerste indruk. Tijdens ons verblijf is dit ook niet meer veranderd. Het ontbijt en avond eten was prima in orde en hier hebben wij dan ook van genoten. In de omgeving genoeg bezienswaardigheden en mooie routes om te rijden met de motor. Kortom; een top weekend gehad en wij gaan jullie zeker terug zien Bertus en Yvonne!! (over vier weken hebben we weer geboekt, tot dan!)

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9Eric bruelemans23-06-2016

Prachtig motorhotel

Bikersmoment is het beste motorhotel waar ik ooit geweest ben. Lekker eten, gezellige sfeer en top bediening. Bij bertus en yvonne is het altijd goed en het zijn 2 prachtige mensen. Het is hier net als thuis komen. Top , doe zo verder 👍

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Ger vd Flier30-10-2015

Warme ontvangst, net thuiskomen.

Gastvrij, gezellig hotel met een warm hart voor motorrijders. Mooi hotel in fraaie omgeving. Het heerlijke eten wordt liefdevol bereid door Yvonne. Bertus zorgt voor een ontspannen onderhoudende sfeer. De kamers zijn mooi en schoon. De motor staat veilig binnen in de garage. Yvonne is zeer attent, toen we aankwamen op je verjaardag van Jan, stond er koffie met een gebakje klaar, geweldig toch!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9wilma van zetten03-10-2015

fantastisch, supergezellig

prima motorhotel, altijd zeer gezellig met Bertus en Yvonne. En een prima keuken

Gereisd met partner in september 2015

• 10Wigman Ab en Wilma04-09-2015

Hardstikke gezellig

Wij werden allerhartelijkst ontvangen door Yvonne en Bertus met koffie en een heerlijke hazelnootstaaf. Het Bikershotel ligt rustig ,is schoon , gezellig en het ontbijt was heel goed verzorgd. S'avonds was het een gezellig samenzijn met andere gasten!! . Een ongedwongen gemoedelijke sfeer. Wij zijn 2 nachten geweest en hebben er een hele mooie herrinnering aan! Bertus en Yvonne bedankt voor de leuke dagen!

Gereisd met partner in augustus 2015

6 tips over Hotel Bikers Moment Daun

• Ilco, 03-11-2013

Als je het niet erg vindt om een eindje te rijden om heerlijk te eten en wat te drinken in een restaurant of op een terras met het uitzicht op de mösel, (het is tevens een mooie rit om erheen te rijden), dan heb ik als TIP om eens te gaan eten bij:

Restaurant, Café, Weinstube Zur Blauen Traube Moseluferstraße 11 56858 Neef Duitsland

Je kunt hier uit verschillende menu's kiezen , die allemaal heerlijk zijn!! Als ik naar de vulkaaneifel ga, ga ik hier eten!

• Bertus, 11-03-2013

Het hotel voor en door motorrijders. Een schitterend gebied om heerlijk te toeren . Een prachtig gebied om te fietsen, wielrennen en te wandelen. Met uitstek een mountainbike gebied. 750 km mountainbike wegen.

• Bikers Moment, 07-03-2013

Het hotel voor en door motorrijders, mountainbikers, fietsers en wandelaars. In een super omgeving.

0 vragen over Hotel Bikers Moment Daun

Hotel Bikers Moment Daun info