Hotel Bikers Moment Daun

Hotel Bikers Moment Daun
9,5

78 reviews over Hotel Bikers Moment Daun in het Nederlands

Geweldig bikers hotel met goede service.

Richel Klauwer
4-7-2016

Eigenaren Bertus en Yvonne ontvangen je met een warm gevoel en een lekker drankje. De motor staat veilig in de garage, het bier is koud en wat helemaal top is zijn de bedden. Heerlijk geslapen!

Bertus heeft prachtige routes beschikbaar en weet van het verblijf iets moois te maken. Een absolute aanrader voor iedereen die in de Eifel of de Moezel prachtige motortochten wil maken.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Super fijn motor hotel

Heycke en Anthony
4-7-2016

Wij hadden een fijne ruime balkon kamer met een heerlijk zacht bed afgelopen weekend. Bbq en ontbijt was super, je komt niks te kort. Vriendelijke Nederlandse eigenaren, goede service en prachtige ligging. Op loopafstand ook allerlei winkeltjes en eet gelegenheden. Wij komen vast en zeker nog eens terug. Gr Heycke en Anthony

Gereisd met partner in juli 2016

Klantgericht, schone kamers, prima prijs kwaliteit verhouding. Prima ontbijt en avondeten.

Geen minpunten. Eigenaren Yvonne en Bertus zijn geweldige betrokken mensen die echt zorg voor de gasten hebben.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldig hotel met top eigenaren

Sanne
23-6-2016

Afgelopen maart met vrienden naar dit hotel geweest. Het voelde direct als thuiskomen. Het eerste drankje van de barman gaf ons een goede eerste indruk. Tijdens ons verblijf is dit ook niet meer veranderd. Het ontbijt en avond eten was prima in orde en hier hebben wij dan ook van genoten. In de omgeving genoeg bezienswaardigheden en mooie routes om te rijden met de motor. Kortom; een top weekend gehad en wij gaan jullie zeker terug zien Bertus en Yvonne!! (over vier weken hebben we weer geboekt, tot dan!)

Gereisd met vrienden in maart 2016

Prachtig motorhotel

Eric bruelemans
23-6-2016

Bikersmoment is het beste motorhotel waar ik ooit geweest ben. Lekker eten, gezellige sfeer en top bediening. Bij bertus en yvonne is het altijd goed en het zijn 2 prachtige mensen. Het is hier net als thuis komen. Top , doe zo verder 👍

Gereisd met vrienden in juni 2016

Warme ontvangst, net thuiskomen.

Ger vd Flier
30-10-2015

Gastvrij, gezellig hotel met een warm hart voor motorrijders. Mooi hotel in fraaie omgeving. Het heerlijke eten wordt liefdevol bereid door Yvonne. Bertus zorgt voor een ontspannen onderhoudende sfeer. De kamers zijn mooi en schoon. De motor staat veilig binnen in de garage. Yvonne is zeer attent, toen we aankwamen op je verjaardag van Jan, stond er koffie met een gebakje klaar, geweldig toch!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

fantastisch, supergezellig

wilma van zetten
3-10-2015

prima motorhotel, altijd zeer gezellig met Bertus en Yvonne.

En een prima keuken

Gereisd met partner in september 2015

Hardstikke gezellig

Wigman Ab en Wilma
4-9-2015

Wij werden allerhartelijkst ontvangen door Yvonne en Bertus met koffie en een heerlijke hazelnootstaaf. Het Bikershotel ligt rustig ,is schoon , gezellig en het ontbijt was heel goed verzorgd. S'avonds was het een gezellig samenzijn met andere gasten!! . Een ongedwongen gemoedelijke sfeer. Wij zijn 2 nachten geweest en hebben er een hele mooie herrinnering aan! Bertus en Yvonne bedankt voor de leuke dagen!

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig motorhotel met persoonlijk ontvangst

Claudia van Maurik- van Megen
23-8-2015

Precies wat je zoekt al motorrijder na een (lange) rit.

Persoonlijk ontvangst. Grote garage waar je motor in mag.

Schone kamers met prima bedden.

Maar het belangrijkste is toch wel het gastmeesterschap van de eigenaren.

Komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig motorhotel

Ronald en Brenda
5-7-2015

Prettige, relaxte sfeer, goede gastheer en vrouw. Lekker eten. Schone kamer. Goede uitvalhoek voor diverse routes. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bikers Moment Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bikers Moment Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.