Hotel Bikers Moment Daun

78 reviews over Hotel Bikers Moment Daun in het Nederlands

Gewoon super

Peter Goedhart,
1-6-2017

Bikers moment is iedeaal voor de Motorrijder. met een veilige bewaakte stalling. Geweldige omgeving. Hotel is super, met lekker avond eten en ontbijt. Bertus en zijn vrouw Yvonne zijn super aardig en helpen je waar het kan.. Wij waren met 5 man en iedereen vond het TOP :)

Gereisd met vrienden in mei 2017

Een beleving,

Maarten bosman,
27-5-2017

Bikers moment is een hotel die midden in de Eiffel ligt, bij aankomst wordt je hartelijk verwelkomd door de eigenaars, (het gevoel van thuiskomst) vanuit het hotel kan je de mooiste routes rijden, de eigenaar heeft voor iedereen wel een route die past bij de groep en de wensen, met veel plezier deelt hij deze routes en zet hij ze ook op je navigatie. Na je route wordt je wederom verwelkomd, en kan je lekker genieten van een drankje op het terras. Ik kan hier nog veel meer over schrijven, maar kort samengevat, een aanrader voor iedere motorrijder.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Het is hier fantastisch........

Smildegers.......,
4-5-2017

We kwamen met 3 stellen bij Bertus en Yvonne binnen en werden hartelijk ontvangen.Ze zijn erg gastvrij en als er iets is, staan ze echt voor je klaar.De kamers zijn schoon en de bedden liggen super!

Helaas was de garage vol maar Bertus had voor ons een heel goed alternatief.

Voor ons voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader......

Bedankt Bertus en Yvonne!!!!

Gereisd met vrienden in april 2017

Nog steeds gewoon goed

Ronald
12-1-2017

In april 2016 voor de 2e x geweest, gewoon goed

Bij mooi weer lekker BBQ.

Gereisd met partner in april 2016

Gastvrije, goed verzorgd bikersHotel

ronald
12-1-2017

Bij Yvonne en Bertus altijd een welkoms gevoel. Relaxte sfeer, goede voorzieningen. Na een langer rit lekker mee eten met het "dagmenu".

Nu reeds twee x geweest, kan niets anders zeggen dan Top.

Gereisd met partner in oktober 2015

Een heel fijn hotel om te vertoeven al motorrijder

Ype van der Molen
3-9-2016

de afgelopen dagen hebben we doorgebracht in dit hotel. Erg vriendelijke eigenaren die bij pech met de motor klaarstonden om ons op te halen. Mooi gelegen aan de rand van de stad en een bijna perfect uitgangspunt voor onze tourtochten waarbij de eigenaar (overigens een gezellig barman) diverse tips voor ons had. Wij komen hier zeker weer want door de motorpech is er nog wel wat overgebleven om te rijden

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke minivakantie.

Arjan Sintmaartensdijk
29-8-2016

De laatste kamer was nog beschikbaar voor ons voor 3 dagen touren in de prachtige eifel.

Bij aankomst kregen wij een prachtige grote kamer toegedeeld en na het opfrissen heerlijk op het terras een biertje gedronken met de andere hotelgasten.

De motor kan veilig in de garage worden gestalt.

De volgende ochtend na een heerlijk ontbijt in het zonnetje op het dakterras heeft Bertus een mooie route in de tomtom geladen.

Op de aangewezen pitstop in piespot bij hotel moselpanorama heerlijk van het mooie uitzicht genoten en een lekker ijsje gegeten.

Terug in het hotel weer genoten van een heerlijke maaltijd.

Na nog een nachtje lekker geslapen te hebben op de goede bedden moesten we helaas alweer naar huis.

We hebben heerlijk genoten van deze minivakantie en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd anders in augustus 2016

Heerlijk hotel

Hans en Janny Tamis
28-8-2016

We hebben het hier fantastisch gehad heel vriendelijk onthaal en alles was goed ga er zeker weer heen Hans en Janny

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch hotel

Dick van Dijck
16-8-2016

Wederom heerlijk verbleven in dit top hotel. Wanneer je met de motor de Eifel wil verkennen is dit de place to be. Hele vriendelijke en gastvrije eigenaren. Hier kom je niets tekort! Echt een aanrader. Zelfs mijn zoontje van 9 jaar vond t heerlijk. Tot de volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super plek om met je moror aan te doen!!

Rob, Laurens en Alexander
2-8-2016

Vriendelijke, gezellige en behulpzame eigenaars. Prima kamer voor 3 personen gehad met eigen douche/toilet en balkon. Ontbijt voldoet helemaal! Komen zeer zeker nog eens terug!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bikers Moment Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bikers Moment Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.