Hotel Bikers Moment Daunstersterster

9.3Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Daun (Eifel)

9.3Fenomenaal

Tonen op kaart

81 reviews over Hotel Bikers Moment Daun

• 10Ype26-07-2017

Het voelt als thuiskomen

Na een lange rit wordt je hartelijk welkom geheten door Bertus en Yvonne de kamer is groot en ruim en vooral schoon. Alles goed voorelkaar. Gezellige eigenaren en een lekker biertje. Motor in een gesloten garage gestald. Kleding in dien nodig in een verwarmde ruimte door Bertus gedroogd. Kortom, top verblijf

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Oscar van Heertum29-06-2017

Heel erg gastvrij

Yvonne en Bertus zijn heel erg vriendelijk en gastvrij. Van te voren had ik een aantal vragen zoals het stallen van onze fietsen. Dit werd goed opgevangen en was ook mogelijk wat het voor ons prettig maakte want we wilden graag wat gaan sightseeing dan waren onze fietsen veilig gestald. We konden mee eten maar kozen voor andere eet gelegenheden want die lagen op onze route, het ontbijt was perfect. De kamer was erg groot en netjes verzorgd. De badkamer was wat aan de kleine kant echter alle faciliteiten zaten erin, dus geen enkel probleem. Wat me opviel was dat de trap naar beneden aan de linkerzijde wel een leuning had echter de treden zijn daar erg klein vanwege de binnenbocht en aan de brede traptrede zijde zat geen leuning, misschien is dat een aandachtspuntje. Voor mij niet z'n probleem maar voor oudere personen mogelijk wel. De bar is gezellig aangekleed en je kunt er van alles voor een schappelijke prijs krijgen. Deze sluit om middernacht en voor motorrijders is dat ook prima.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Peter Goedhart01-06-2017

Gewoon super

Bikers moment is iedeaal voor de Motorrijder. met een veilige bewaakte stalling. Geweldige omgeving. Hotel is super, met lekker avond eten en ontbijt. Bertus en zijn vrouw Yvonne zijn super aardig en helpen je waar het kan.. Wij waren met 5 man en iedereen vond het TOP :)

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Maarten bosman27-05-2017

Een beleving,

Bikers moment is een hotel die midden in de Eiffel ligt, bij aankomst wordt je hartelijk verwelkomd door de eigenaars, (het gevoel van thuiskomst) vanuit het hotel kan je de mooiste routes rijden, de eigenaar heeft voor iedereen wel een route die past bij de groep en de wensen, met veel plezier deelt hij deze routes en zet hij ze ook op je navigatie. Na je route wordt je wederom verwelkomd, en kan je lekker genieten van een drankje op het terras. Ik kan hier nog veel meer over schrijven, maar kort samengevat, een aanrader voor iedere motorrijder.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Smildegers.......04-05-2017

Het is hier fantastisch........

We kwamen met 3 stellen bij Bertus en Yvonne binnen en werden hartelijk ontvangen.Ze zijn erg gastvrij en als er iets is, staan ze echt voor je klaar.De kamers zijn schoon en de bedden liggen super! Helaas was de garage vol maar Bertus had voor ons een heel goed alternatief. Voor ons voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader...... Bedankt Bertus en Yvonne!!!!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Ronald12-01-2017

Nog steeds gewoon goed

In april 2016 voor de 2e x geweest, gewoon goed Bij mooi weer lekker BBQ.

Gereisd met partner in april 2016

• 9ronald12-01-2017

Gastvrije, goed verzorgd bikersHotel

Bij Yvonne en Bertus altijd een welkoms gevoel. Relaxte sfeer, goede voorzieningen. Na een langer rit lekker mee eten met het "dagmenu". Nu reeds twee x geweest, kan niets anders zeggen dan Top.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Ype van der Molen03-09-2016

Een heel fijn hotel om te vertoeven al motorrijder

de afgelopen dagen hebben we doorgebracht in dit hotel. Erg vriendelijke eigenaren die bij pech met de motor klaarstonden om ons op te halen. Mooi gelegen aan de rand van de stad en een bijna perfect uitgangspunt voor onze tourtochten waarbij de eigenaar (overigens een gezellig barman) diverse tips voor ons had. Wij komen hier zeker weer want door de motorpech is er nog wel wat overgebleven om te rijden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Arjan Sintmaartensdijk29-08-2016

Heerlijke minivakantie.

De laatste kamer was nog beschikbaar voor ons voor 3 dagen touren in de prachtige eifel. Bij aankomst kregen wij een prachtige grote kamer toegedeeld en na het opfrissen heerlijk op het terras een biertje gedronken met de andere hotelgasten. De motor kan veilig in de garage worden gestalt. De volgende ochtend na een heerlijk ontbijt in het zonnetje op het dakterras heeft Bertus een mooie route in de tomtom geladen. Op de aangewezen pitstop in piespot bij hotel moselpanorama heerlijk van het mooie uitzicht genoten en een lekker ijsje gegeten. Terug in het hotel weer genoten van een heerlijke maaltijd. Na nog een nachtje lekker geslapen te hebben op de goede bedden moesten we helaas alweer naar huis. We hebben heerlijk genoten van deze minivakantie en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd in augustus 2016

• 9Hans en Janny Tamis28-08-2016

Heerlijk hotel

We hebben het hier fantastisch gehad heel vriendelijk onthaal en alles was goed ga er zeker weer heen Hans en Janny

Gereisd met partner in augustus 2016

6 tips over Hotel Bikers Moment Daun

• Ilco, 03-11-2013

Als je het niet erg vindt om een eindje te rijden om heerlijk te eten en wat te drinken in een restaurant of op een terras met het uitzicht op de mösel, (het is tevens een mooie rit om erheen te rijden), dan heb ik als TIP om eens te gaan eten bij:

Restaurant, Café, Weinstube Zur Blauen Traube Moseluferstraße 11 56858 Neef Duitsland

Je kunt hier uit verschillende menu's kiezen , die allemaal heerlijk zijn!! Als ik naar de vulkaaneifel ga, ga ik hier eten!

• Bertus, 11-03-2013

Het hotel voor en door motorrijders. Een schitterend gebied om heerlijk te toeren . Een prachtig gebied om te fietsen, wielrennen en te wandelen. Met uitstek een mountainbike gebied. 750 km mountainbike wegen.

• Bikers Moment, 07-03-2013

Het hotel voor en door motorrijders, mountainbikers, fietsers en wandelaars. In een super omgeving.

0 vragen over Hotel Bikers Moment Daun

Hotel Bikers Moment Daun info