Hotel Bikers Moment Daun

1 review over Hotel Bikers Moment Daun in het Nederlands

Heerlijke minivakantie.

Arjan Sintmaartensdijk
29-8-2016

De laatste kamer was nog beschikbaar voor ons voor 3 dagen touren in de prachtige eifel.

Bij aankomst kregen wij een prachtige grote kamer toegedeeld en na het opfrissen heerlijk op het terras een biertje gedronken met de andere hotelgasten.

De motor kan veilig in de garage worden gestalt.

De volgende ochtend na een heerlijk ontbijt in het zonnetje op het dakterras heeft Bertus een mooie route in de tomtom geladen.

Op de aangewezen pitstop in piespot bij hotel moselpanorama heerlijk van het mooie uitzicht genoten en een lekker ijsje gegeten.

Terug in het hotel weer genoten van een heerlijke maaltijd.

Na nog een nachtje lekker geslapen te hebben op de goede bedden moesten we helaas alweer naar huis.

We hebben heerlijk genoten van deze minivakantie en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd anders in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bikers Moment Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bikers Moment Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.