Hotel Bikers Moment Daun

35 reviews over Hotel Bikers Moment Daun in het Nederlands

Geweldig

Bjorn,
19-8-2018

Geweldige mensen die het verblijf onvergetelijk maken, lekkere en zeer gezellige BBQ gedaan, routes voorhanden en raad bij het plannen van de dag qua bezienswaardigheden, in een woord geweldig en zeker volgend jaar weer.

Bertus en Yvonne bedankt

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Hermans Carine,
16-7-2018

Bertus en Yvonne zijn super vriendelijke mensen en stonden altijd klaar voor de gasten. We kregen een fantastisch onthaal. Zij verdienen een dikke pluim. Onze motoren konden we veilig in de garage zetten. Het avondeten was heerlijk en meer dan voldoende. De kamers zijn heel proper en voor een weekendje groot genoeg . Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Je kan er niet pinnen. Dat is eigenlijk het enige. Verder mooie schone kamers, gezellige entourage, bijzonder gastvrij ,zeer vriendelijke eigenaren (Yvonne en Bertus) en mooie plek als startpunt voor erg fraaie routes in de Eifel. Motoren kunnen worden gestald in een afgesloten garage. Routes heeft Bertus beschikbaar voor diverse navigatieapparaten en zet hij er graag voor je op. Elk jaar kom ik graag weer met vrienden hier terug om enkele dagen te toeren in de Eifel. Het verveeld geen moment. Echt top dus.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

De ontvangst was perfect, het eten goed en er was een gratis parkeergarage voor de motor. Wel zo veilig

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heel erg gastvrij

Oscar van Heertum,
29-6-2017

Yvonne en Bertus zijn heel erg vriendelijk en gastvrij.

Van te voren had ik een aantal vragen zoals het stallen van onze fietsen.

Dit werd goed opgevangen en was ook mogelijk wat het voor ons prettig maakte want we wilden graag wat gaan sightseeing dan waren onze fietsen veilig gestald.

We konden mee eten maar kozen voor andere eet gelegenheden want die lagen op onze route, het ontbijt was perfect.

De kamer was erg groot en netjes verzorgd.

De badkamer was wat aan de kleine kant echter alle faciliteiten zaten erin, dus geen enkel probleem.

Wat me opviel was dat de trap naar beneden aan de linkerzijde wel een leuning had echter de treden zijn daar erg klein vanwege de binnenbocht en aan de brede traptrede zijde zat geen leuning, misschien is dat een aandachtspuntje.

Voor mij niet z'n probleem maar voor oudere personen mogelijk wel.

De bar is gezellig aangekleed en je kunt er van alles voor een schappelijke prijs krijgen.

Deze sluit om middernacht en voor motorrijders is dat ook prima.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Gewoon super

Peter Goedhart,
1-6-2017

Bikers moment is iedeaal voor de Motorrijder. met een veilige bewaakte stalling. Geweldige omgeving. Hotel is super, met lekker avond eten en ontbijt. Bertus en zijn vrouw Yvonne zijn super aardig en helpen je waar het kan.. Wij waren met 5 man en iedereen vond het TOP :)

Gereisd met vrienden in mei 2017

Een beleving,

Maarten bosman,
27-5-2017

Bikers moment is een hotel die midden in de Eiffel ligt, bij aankomst wordt je hartelijk verwelkomd door de eigenaars, (het gevoel van thuiskomst) vanuit het hotel kan je de mooiste routes rijden, de eigenaar heeft voor iedereen wel een route die past bij de groep en de wensen, met veel plezier deelt hij deze routes en zet hij ze ook op je navigatie. Na je route wordt je wederom verwelkomd, en kan je lekker genieten van een drankje op het terras. Ik kan hier nog veel meer over schrijven, maar kort samengevat, een aanrader voor iedere motorrijder.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Het is hier fantastisch........

Smildegers.......,
4-5-2017

We kwamen met 3 stellen bij Bertus en Yvonne binnen en werden hartelijk ontvangen.Ze zijn erg gastvrij en als er iets is, staan ze echt voor je klaar.De kamers zijn schoon en de bedden liggen super!

Helaas was de garage vol maar Bertus had voor ons een heel goed alternatief.

Voor ons voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader......

Bedankt Bertus en Yvonne!!!!

Gereisd met vrienden in april 2017

Super plek om met je moror aan te doen!!

Rob, Laurens en Alexander
2-8-2016

Vriendelijke, gezellige en behulpzame eigenaars. Prima kamer voor 3 personen gehad met eigen douche/toilet en balkon. Ontbijt voldoet helemaal! Komen zeer zeker nog eens terug!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig bikers hotel met goede service.

Richel Klauwer
4-7-2016

Eigenaren Bertus en Yvonne ontvangen je met een warm gevoel en een lekker drankje. De motor staat veilig in de garage, het bier is koud en wat helemaal top is zijn de bedden. Heerlijk geslapen!

Bertus heeft prachtige routes beschikbaar en weet van het verblijf iets moois te maken. Een absolute aanrader voor iedereen die in de Eifel of de Moezel prachtige motortochten wil maken.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bikers Moment Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bikers Moment Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.