Hotel Bikers Moment Daun

1 review over Hotel Bikers Moment Daun in het Nederlands

Fantastisch hotel

Dick van Dijck
16-8-2016

Wederom heerlijk verbleven in dit top hotel. Wanneer je met de motor de Eifel wil verkennen is dit de place to be. Hele vriendelijke en gastvrije eigenaren. Hier kom je niets tekort! Echt een aanrader. Zelfs mijn zoontje van 9 jaar vond t heerlijk. Tot de volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bikers Moment Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bikers Moment Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.