Hotel Bikers Moment Daun

Hotel Bikers Moment Daun
9,5

2 reviews over Hotel Bikers Moment Daun in het Nederlands

Gezellige locatie met goede services

Ronald
4-8-2013

Gezellige locatie met een goede ontvangst. Bertus en Yvonne waren zeer gast vrij en we hebben een top tijd gehad in dit hotel. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Zoals elke keer geweldig

Klauwer
26-8-2012

Mooi hotel met grotere en kleinere slaapkamers met uitstekende bedden.

Geweldige ontvangst en verzorging.

Centrum van Daun op loopafstand, leuke winkeltjes.

Ook de kinderen 14 en 16 hadden het naar hun zin, wifi aanwezig.

Gaan er zeker nog een keer heen . Graag zien we Bertus en Yvonne weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bikers Moment Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bikers Moment Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.