Hotel Bikers Moment Daun

Hotel Bikers Moment Daun
9,5

3 reviews over Hotel Bikers Moment Daun in het Nederlands

2008

Mooie omgeving en een mooi hotel.

Alles was netjes verzorgd, de bedden lagen heerlijk en het eten was fantastisch.

Leuke gesprekken gehad aan de bar en met mijn dochter werd ook altijd een gezellig praatje gemaakt. We hebben een hele leuke vakantie gehad in dit hotel.

Gereisd familie in december 2007
2007

Het hotel heeft volledig aan de verwachtingen voldaan

Bart/Bernadettte de wild Mathieu/Rinske Hendriks
24-10-2007

Het hotel heeft volledig aan de verwachtingen voldaan. Kamers zijn ruim en uitstekende bedden. Badkamer is klein maar voldoende. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en het eten is ook uitstekend, vooral het barbecuen/fonduen is erg leuk om te doen.

Het enige minpuntje is persoonlijk en dat is dat de lounge in open verbinding staat met de eetzaal en dat dan bij het eten ook de rokende gasten in de buurt zitten maar dat is in een restaurant ook het geval. Het is zeker aan te raden hier een verblijf te boeken.

Gereisd familie in oktober 2007

Een heerlijk hotel

L.Katsburg
20-9-2007

Een heerlijk hotel. Gastvrij. Leuke mensen die daar werken. Ik ben al 2 keer geweest en zal daar zeker terug gaan. Ik vind het vooral apart dat je kan fonduen en barbecuen. En dan kan je gezellig wat drinken in de bar. Echt een aanrader.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bikers Moment Daun in Daun (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bikers Moment Daun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.